Tudásbázis > > > Hívásbeállítás opciók, funkcionalitások
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Hívásbeállítás opciók, funkcionalitások

A hívás beállítások a Kampányok menüpontban, a megadott kampányt kiválasztva

Hívás beállítások fülre navigálva módosíthatóak.

  • A módosítani kívánt beállítást tartalmazó panelen elhelyezett  gombra kattintva, egy felugró ablakban elérhetővé válnak a különböző funkciókhoz tartozó, legutóbbi módosítás során beállított értékek.
  • Az egérrel az információ ikonra mutatva megjelenik egy Súgó, mely részletezi az adott funkció működését.
  • Egy adott funkció értékének vagy állapotának módosítást követően a panel jobb alsó sarkában elhelyezett gombra kattintva a elvégzett beállítások nyugtázására nyílik lehetőség.
  • A beállított módosítások felhasználók által történő eléréséhez ismételt bejelentkezése szükséges.

1. Tárcsázó és telefonközponti beállítások

Kimenő hívásirány

Bejövő hívásirány

Hangjelzés összekapcsoláskor

Az operátor és az ügyfél összekapcsolása egy rövid hangjelzéssel kerül jelzésre a hívást kezelő operátor számára.

Hangjelzés összekapcsoláskor

Az operátor és az ügyfél összekapcsolása egy rövid hangjelzéssel kerül jelzésre a hívást kezelő operátor számára.

Hangjelzés hívásbontáskor

Az operátor és az ügyfél közötti hívás bontása egy rövid hangjelzéssel kerül jelzésre a hívást kezelő operátor számára.

Hangjelzés hívásbontáskor

Az operátor és az ügyfél közötti hívás bontása egy rövid hangjelzéssel kerül jelzésre a hívást kezelő operátor számára.

Közös listás hívások megjelenítése

Aktív állapot esetén a közös listás visszahívásra állított rekordok, az operátori kliensbe belépve  minden operátor számára megjelenítésre kerülnek a Visszahívás panelen.

Közös listás hívások megjelenítése

Aktív állapot esetén a közös listás visszahívásra állított rekordok, az operátori kliensbe belépve  minden operátor számára megjelenítésre kerülnek a Visszahívás panelen.

Hívási próbálkozások száma*

A rendszer a beállított értéknek megfelelő számú tárcsázási próbálkozást hajt végre. Amennyiben a  sikertelen hívási próbálkozások maximális száma elérte a beállított értéket, a  rekord terminálásra kerül.

Sikeres hívás esetén az érték nullázódik.

Megadása kötelező.

Visszahívások tárcsázása

Engedélyezi a rendszer számára a dedikált és közös listás visszahívások automatikus tárcsázását.

Hívási sor súlyozása*

Az operátorok elsődlegesen a nagyobb súlyozású hívási sorból kapnak hívást.

Ha egy adott felhasználó a kliensbe történő belépéskor több hívási sorba is bejelentkezik, úgy az ezen szekcióban beállított érték szerint kerül kialakításra a hívási sorok közötti prioritási rendszer.

Érték megadása kötelező.

Hívási sor súlyozása*

Az operátorok elsődlegesen a nagyobb súlyozású hívási sorból kapnak hívást.

Ha egy adott felhasználó a kliensbe történő belépéskor több hívási sorba is bejelentkezik, úgy az ezen szekcióban beállított érték szerint kerül kialakításra a hívási sorok közötti prioritási rendszer.

Érték megadása kötelező.

Várakozási idő*

A hívások maximálisan az ebben a szekcióban megadott időt várakozhatnak a hívási sorban.

Érték megadása kötelező.

Várakozási idő*

A hívások maximálisan az ebben a szekcióban megadott időt várakozhatnak a hívási sorban.

Érték megadása kötelező.

Visszahívások láthatósága(nap)*

Az operátor, a Kliensbe belépve az ebben a szekcióban megadott értéknek megfelelő napnyi visszahívását látja a Visszahívás panelen.

Érték megadása kötelező.

Visszahívások láthatósága(nap)*

Az operátor, a Kliensbe belépve az ebben a szekcióban megadott értéknek megfelelő napnyi visszahívását látja a Visszahívás panelen.

Érték megadása kötelező.

Dedikált visszahívások közös listára(perc)*

A dedikált visszahívásokat az itt megadott időlimitet túllépve a rendszer közös listás visszahívásra állítja.

Dedikált visszahívások közös listára(perc)*

A dedikált visszahívásokat az itt megadott időlimitet túllépve a rendszer közös listás visszahívásra állítja.

2. Operátori időkényszerek beállítása

Max szünetidő (mp)*

A kliensbe belépve az operátor ajánlottan az ebben a szekcióban megadott időintervallumot tölthet az adott állapotban. (Csak a maximális érték határozható meg.)

A megadott limitet túllépve az operátor beúszó figyelmeztetést kap, illetve a kliens jobb felső sarkában elhelyezett Idő/Időlimit számláló pirosra vált.

Érték megadása kötelező.

Max beszélgetési idő (mp)*

A kliensbe belépve az operátor ajánlottan az ebben a szekcióban megadott időintervallumot tölthet az adott állapotban. (Csak a maximális érték határozható meg.)

A megadott limitet túllépve az operátor beúszó figyelmeztetést kap, illetve a kliens jobb felső sarkában elhelyezett Idő/Időlimit számláló pirosra vált.

Érték megadása kötelező.

Max előmunka idő (mp)*

A kliensbe belépve az operátor ajánlottan az ebben a szekcióban megadott időintervallumot tölthet az adott állapotban. (Csak a maximális érték határozható meg.)

A megadott limitet túllépve az operátor beúszó figyelmeztetést kap, illetve a kliens jobb felső sarkában elhelyezett Idő/Időlimit számláló pirosra vált.

Érték megadása kötelező.

Max utómunka idő (mp)*

A kliensbe belépve az operátor ajánlottan az ebben a szekcióban megadott időintervallumot tölthet az adott állapotban. (Csak a maximális érték határozható meg.)

A megadott limitet túllépve az operátor beúszó figyelmeztetést kap, illetve a kliens jobb felső sarkában elhelyezett Idő/Időlimit számláló pirosra vált.

Érték megadása kötelező.

3. Operátori engedélyek beállítása

Kimenő hívásirány

Bejövő hívásirány

Előmunka és rekord keresés engedélyezése

Engedélyezi az operátor számára, hogy véletlenszerűen vagy a részletes rekord keresés funkció használatával rekordot vehessen elő.

Aktív állapotban, a kliensbe belépve az alábbi gombok válnak elérhetővé az operátor számára:

Előmunka és rekordkeresés engedélyezése.

A részletes keresőfunkcióról ide kattintva tájékozódhat. 

Előmunka és rekord keresés engedélyezése

Engedélyezi az operátor számára, hogy véletlenszerűen vagy a részletes rekord keresés funkció használatával rekordot vehessen elő.

Aktív állapotban, a kliensbe belépve az alábbi gombok válnak elérhetővé az operátor számára:

Előmunka és rekordkeresés engedélyezése.

A részletes keresőfunkcióról ide kattintva tájékozódhat. 

Rekord létrehozása

Engedélyezi az operátor számára, hogy rekordot hozhasson létre.

Aktív állapotban, a kliensbe belépve az alábbi gombok válnak elérhetővé az operátor számára:

 

Rekord létrehozása 

A gomb megnyomásakor felugrik a „Rekord létrehozása” ablak, melynek használatával az aktív, „Hívási sor” panelen kiválasztott kampányba lehet új rekordot beilleszteni.

A felugró ablak felső részén lévő kontaktok mezőben legalább az egyik kontakt mező kitöltése kötelező. 

A Létrehoz gombra kattintva a rendszer megnyitja az új rekordot és az operátor elkezdheti annak tárcsázását, kezelését.

Rekord létrehozása

 Rekord létrehozása 

Rekord létrehozása gomb megnyomásakor felugrik a „Rekord létrehozása” ablak. Ennek használatával az aktív „Hívási sor” panelen kiválasztott kampányba lehet új rekordot beilleszteni. A felugró ablak felső részén lévő kontaktok mezőben legalább az egyik kontakt mező kitöltése kötelező. 

Ha vannak egyéb mezők, amiket az operátornak ki kell töltenie a kampányhoz hozzáadandó rekordhoz, akkor azokat a mezőket kampányonként a Hívásbeállítások fülön is engedélyezni kell a „Kiemelt rekord mezők” legördülőmenü használatával.

A Létrehoz gombra kattintva a rendszer megnyitja az új rekordot és az operátor elkezdheti annak tárcsázását, kezelését.

Kiemelt rekord mezők

A legördülőmenüben bejelölt adatbázismezők megjelennek az operátori kliens visszahívási listájának egyéb információ oszlopában. Az „Előmunka és rekord keresés engedélyezése” aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik a részletes keresés gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekordkeresési lehetőségként. Az ‘Rekord létrehozása’ aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik az új rekord létrehozása gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekord szerkesztési lehetőségként. A lista nem tartalmaz kontakt mezőket, azok megjelenítése automatikusan megtörténik.

Kiemelt rekord mezők

A legördülőmenüben bejelölt adatbázismezők megjelennek az operátori kliens visszahívási listájának egyéb információ oszlopában. Az „Előmunka és rekord keresés engedélyezése” aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik a részletes keresés gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekordkeresési lehetőségként. Az ‘Rekord létrehozása’ aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik az új rekord létrehozása gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekord szerkesztési lehetőségként. A lista nem tartalmaz kontakt mezőket, azok megjelenítése automatikusan megtörténik.

Hangrögzítés szüneteltetése

Aktív állapotban engedélyezi az operátor számára, hogy szüneteltesse a hangrögzítést a kliensben. A szüneteltetést újbóli gombmegnyomással feloldható, ekkor a rögzítés újra aktív.

Hangrögzítés szüneteltetése

Aktív állapotban engedélyezi az operátor számára, hogy szüneteltesse a hangrögzítést a kliensben. A szüneteltetést újbóli gombmegnyomással feloldható, ekkor a rögzítés újra aktív.

Hívástartás engedélyezése

Engedélyezi a folyamatban lévő aktív hívás ideiglenes tartásba helyezését, mely során a beszélgetésben résztvevő felek állapotjelző hangot hallanak.

Hívástartás engedélyezése

Engedélyezi a folyamatban lévő aktív hívás ideiglenes tartásba helyezését, mely során a beszélgetésben résztvevő felek állapotjelző hangot hallanak.

Hívás indítás engedélyezése hívástartás alatt

Engedélyezi a mikrofon némítását az operátori kliensben, mely során az operátor úgy tud beszélni mással, hogy az nem kerül átvitelre.

Hívásnémítás engedélyezése

Engedélyezi az operátor számára, hogy az ideiglenesen tartásba helyezett hívás mellett új hívást indítson.

Nem fogadott hívások megjelenítése

Nem fogadott hívások megjelenítése a visszahívások listában.

Ha a várakozási idő nagyobb, mint (mp)

A megadott időnél tovább várakozó, nem fogadott hívások megjelenítése a visszahívások listában minden operátor számára.

Ha ennyi időn belül történt (mp)

A megadott időn belüli, nem fogadott hívások megjelenítése a visszahívások listában minden operátor számára.

Hívás indítás engedélyezése hívástartás alatt

Engedélyezi az operátor számára, hogy az ideiglenesen tartásba helyezett hívás mellett új hívást indítson.

Automatikus hívásfogadás

A hívásfogadás módját határozza meg. Az alapértelmezett beállítást (aktív állapot) használva, az operátorhoz kapcsolt hívás automatikusan fogadásra kerül. Inaktív állapotot választva egy felugró ablak jelenik meg a felületen, mellyel fogadható / elutasítható a rendszer által kiosztott hívás.

4. Felhasználói jogosultságok

4.1 Felhasználó hozzárendelése/eltávolítása

A Felhasználói jogosultságok panelen elhelyezett

gombra kattintva a felugró ablakban az aktív felhasználók rendelhetőek az adott kampányhoz.

Az operátorok kiválasztását vagy eltávolítását követően a módosítás a  gombra kattintva nyugtázható.

A műveletet követően a Felhasználói jogosultságok panelen a már kampányhoz hozzárendelt felhasználók listája látható:

FelhasználónévKampány jogosultságokSúly

Az itt állítható jogosultság paraméterek nagyban függnek attól,

hogy az adott felhasználók szerepkörük szerint a felület mely részéhez férhetnek hozzá.

  • Felhasználók több kampányhoz történő hozzárendelésére a Felhasználók menüpontban az adott felhasználó kiválasztását követően a Kampány jogosultságok táblázat alatt van lehetőség.

4.2 Kampány jogosultságok, súlyozás

A felhasználó, kampányhoz történő hozzáadását vagy eltávolítását követően, a Felhasználói jogosultságok panelen, az adott felhasználót kiválasztva egy felugró ablakban a kampány jogosultság, illetve a súlyozási érték beállítására van lehetőség.

Kampány jogosultságok:

  • client

megbízói jogosultság az adott kampányhoz

  • operator

alapértelmezett, operátori jogosultság az adott kampányhoz

  • project_supervisor

supervisori jogosultság az adott kampányhoz

  • qa

minőségbiztosítási jogosultság az adott kampányhoz

Súly:

A rendszer, az adott hívási sorban, minden esetben a legnagyobb, beállított súly értékkel rendelkező szabad operátorhoz fogja kiosztani a hívást.

A legmagasabb beállítható érték 10