Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Kiküldött üzenetek ellenőrzése
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Kiküldött üzenetek ellenőrzése

A Kampányok menüpont alatt, a kampány üzenetek almenüpontra kattintva nyomonkövethetőek a beállított E-mail és SMS küldések státuszai.

Kampány üzenetek listanézet

A szűrés feliratot választva a szűrési feltételek testreszabhatóak, majd a nagyítóra kattintva a beállított szűrési feltételeknek megfelelő adatokat listázza a rendszer.

A megjelenített oszlopok sorrendje az adott oszlop fejlécére kattintva, fogd és vidd művelettel módosítható, illetve a sor végén található, 3 pontos gomb segítségével kiválaszthatóak a megjeleníteni kívánt oszlopok, majd a beállított, szűrési feltételeknek megfelelő adatok a letöltés feliratra kattintva .csv és .xls formátumban tölthetőek le.

Ha rákattintasz az adott kiküldés bejegyzésére, akkor megjelenítésre kerül a tényleges üzenet, amit a rendszer továbbított a címzett(ek) számára.

Az alapértelmezett (Kampány üzenetek, alapnézet) szűrő az alábbi adatokat jeleníti meg:

Intézkedő operátor:

Az operátor, aki kiküldte az üzenetet a szkriptművelet segítségével.

Címzett, Másolat, Titkos Másolat:

Az e-mail cím vagy telefonszám, amelyre az üzenet kiküldte a rendszer.

Sablon:

A szkriptművelethez rendelt üzenetsablon, amely alapján generálódott az elküldött üzenet.

Kampány:

A kampány neve, amiből az üzenetet küldte a rekordot kezelő felhasználó.

Létrehozás dátuma:

A szkriptben elhelyezett sms vagy e-mail küldő gombra történő kattintás időpontja.

Küldés tervezett ideje:

Időzített kiküldés esetén a tervezett időpont, azonnali küldés esetén a szkriptben elhelyezett sms vagy e-mail küldő gombra történő kattintás időpontja.

Küldés tényleges időpontja:

Az SMS vagy E-mail üzenet rendszer által történő kiküldésének tényleges időpontja.

Időzítés típusa:

Ez az érték, a szkript szerkesztése során meghatározott típus, amely lehet időzített, vagy azonnal.

Üzenet állapota:

  • Küldésre várakozik – időzített kiküldés esetén az üzenet kiküldésének időpontja meghatározásra került, kiküldésre vár.
  • Küldés folyamatban – az üzenet kiküldése folyamatban van
  • Kézbesítve – az üzenet eljutott a címzetthez
  • Sikertelen kézbesítés – az üzenet kézbesítése nem sikerült
  • Visszavonva –