Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Kiküldött üzenetek ellenőrzése
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Kiküldött üzenetek ellenőrzése

A Kampányok menüpont alatt, a kampány üzenetek almenüpontra kattintva nyomonkövethetőek a beállított E-mail és SMS küldések státuszai.

Kampány üzenetek listanézet

A szűrés feliratot választva a szűrési feltételek testreszabhatóak, majd a nagyítóra kattintva a beállított szűrési feltételeknek megfelelő adatokat listázza a rendszer.

A megjelenített oszlopok sorrendje az adott oszlop fejlécére kattintva, fogd és vidd művelettel módosítható, illetve a sor végén található, 3 pontos gomb segítségével kiválaszthatóak a megjeleníteni kívánt oszlopok, majd a beállított, szűrési feltételeknek megfelelő adatok a letöltés feliratra kattintva .csv és .xls formátumban tölthetőek le.

Ha rákattintasz az adott kiküldés bejegyzésére, akkor megjelenítésre kerül a tényleges üzenet, amit a rendszer továbbított a címzett(ek) számára.

Az alapértelmezett (Kampány üzenetek, alapnézet) szűrő az alábbi adatokat jeleníti meg:

Intézkedő operátor:

Az operátor, aki kiküldte az üzenetet a szkriptművelet segítségével.

Címzett, Másolat, Titkos Másolat:

Az e-mail cím vagy telefonszám, amelyre az üzenet kiküldte a rendszer.

Sablon:

A szkriptművelethez rendelt üzenetsablon, amely alapján generálódott az elküldött üzenet.

Kampány:

A kampány neve, amiből az üzenetet küldte a rekordot kezelő felhasználó.

Létrehozás dátuma:

A szkriptben elhelyezett sms vagy e-mail küldő gombra történő kattintás időpontja.

Küldés tervezett ideje:

Időzített kiküldés esetén a tervezett időpont, azonnali küldés esetén a szkriptben elhelyezett sms vagy e-mail küldő gombra történő kattintás időpontja.

Küldés tényleges időpontja:

Az SMS vagy E-mail üzenet rendszer által történő kiküldésének tényleges időpontja.

Időzítés típusa:

Ez az érték, a szkript szerkesztése során meghatározott típus, amely lehet időzített, vagy azonnal.

Üzenet állapota:

  • Küldésre várakozik – időzített kiküldés esetén az üzenet kiküldésének időpontja meghatározásra került, kiküldésre vár.
  • Küldés folyamatban – az üzenet kiküldése folyamatban van
  • Kézbesítve – az üzenet eljutott a címzetthez
  • Sikertelen kézbesítés – az üzenet kézbesítése nem sikerült
  • Visszavonva – az üzenet küldését még az időzített kiküldés időpontja előtt visszavonták.