header-img-810x935

Rengeteg ügyfélinterakció

Egyetlen SMS-ben

Csomagolja SMS-be ügyfélkapcsolatait,

értékesítési akcióit és marketing kampányait.

1. Helyezzen online linket szöveges üzenetébe!

2. Irányítsa ügyfeleit saját weboldalára vagy promóciós felületére!

3. Kövesse nyomon tevékenységüket!

Mi az a

SmartSMS?

A jól ismert SMS továbbfejlesztett változata, melybe nemcsak szöveget írhat, de linket is helyezhet. Címzettjét a megnyitás után azonnal továbbvezetheti weboldalára vagy más online felületeire, és újabb interakciókat kezdeményezhet velük. Személyes vagy tömeges SmartSMS-eit webes felületről küldheti ki, és ugyanitt ellenőrizheti, hogyan reagáltak rá ügyfelei.

Amíg egy SMS-sel csupán bekopog ügyfeleihez, a SmartSMS-sel valódi párbeszédet kezdeményezhet velük.

Miért

SmartSMS?

Akár 90%-os megnyitási arány

Míg az email megnyitási rátája 20-30% körüli, az SMS-t 100-ból akár 90-en is megnyitják*.

Akár 40%+ átkattintás

Míg az emailben elhelyezett linkekre mindössze a címzettek 3-5%-a kattint rá, az SMS esetében ez 40%-nál is több lehet*.

Minden célcsoportot elér

Az SMS a mobiltelefon megjelenése óta velünk van. Az Y generációtól a 40+ korosztályig a többség számára még mindig az egyik legfontosabb csatorna.

Olvasás 5 percen belül

Az emailhez gyakran napokig hozzá sem nyúlnak a címzettek, az SMS-t azonban gyakorlatilag rögtön elolvassák*.

Villámgyors és olcsó
beüzemelés

Az SmartSMS egyszerű, kiforrott technológia, így a bevezetése sem igényel komolyabb fejlesztést. Néhány óra alatt beüzemelhető, és könnyen összekapcsolható a céges CRM rendszerrel.

Rövid és lényegre törő

Senki sem szereti, ha hosszú, terjengős üzenetekkel bombázzák. A fontos üzenetek rövidek és lényegre törők. A többségük 160 karakterben is elfér, a részletek úgyis ott vannak a link mögött…

Mire használható a

SmartSMS?

Értékesítéstámogatásra

Ha telefonon már elérte ügyfelét, a beszélgetés után küldje el neki SmartSMS-ben az ajánlat oldalára irányító hivatkozást. Címzettje a megnyitás után a linkre kattintva máris tovább nézelődhet.

„Kedves Zsombor, örülünk, hogy telefonos wellness ajánlatunk felkeltette érdeklődését. A további részletekért kattintson a traveltime.hu/lastminute oldalra.”

Ügyfélelégedettség-mérésre

Kérjen visszajelzést termékeiről vagy szolgáltatásairól SmartSMS-ben. A linkkel vásárlóit és ügyfeleit egy egyszerű kérdőívet tartalmazó weboldalra vezetheti, ahol néhány kattintással rögtön el is mondhatják véleményüket.

„Reméljük, mindent rendben talált, és elégedett volt ügyintézőnk munkájával. Kérjük, kattintson kérdőívünkre, és értékelje szolgáltatásunkat. Köszönjük!”

Akciós ajánlatok küldésére

Ha weboldalán sokan böngésznek mobilon, szólítsa meg vásárálóit rögtön a telefonjukon. Kérje el mobilszámukat az oldalon, és küldjön nekik rendszeres SmartSMS-eket legújabb termékakcióiról.

„Tavaszi átmeneti kabátjainkat ezen a hétvégén 20% kedvezménnyel veheted meg. A részletekért kattints a ruhapalota.hu/kabatok oldalra.”

Emlékeztető küldésre

Ha SmartSMS-ben küld emlékeztetőt, a linken rengeteg részletet megoszthat, ami 160 karakterben egyébként nem férne el: címet, időpontot, térképet vagy éppen a találkozó részleteit.

„Várjuk rendelésünkön szerdán, 14.00 órakor. Kérjük, kattintson az egeszsegpont.hu/ugyfel linkre, és olvassa el, milyen leleteket kell magával hoznia.”

Törzsvendégek mozgósítására

Küldjön értesítést új termékeiről, szolgáltatásairól a korábban már regisztrált vásárlóknak és vendégeknek. Kérje meg őket, hogy osszák meg a hírt Facebookon az ismerőseikkel is.

„Kedves Melinda! Ugorj be hozzánk, és kóstold meg új vegán szendvicsünket. Ha Facebook oldalunkon ismerőseiddel is megosztod, vendégünk vagy egy latte-ra.”

SmartSMS az ügyfélszerzéstől

az ügyfélélmény fejlesztésig

Kiknek ajánljuk?

  • Kiskereskedelmi vállalkozásoknak
  • Bolt- és üzletláncoknak
  • Webáruházaknak és webshopoknak
  • Pénzügyi, biztosítási és befektetési tanácsadóknak
  • Követeléskezelő és behajtó cégeknek
  • Magánklinikáknak, orvosi és fogorvosi rendelőknek
  • Hoteleknek, panzióknak, utazási irodáknak
  • Éttermeknek és vendéglátóhelyeknek
  • Csomagszállító és futárcégeknek
  • A szolgáltatási szektor minden szereplőjének

Comnica SmartSMS kampány

4+1 lépésben

A Comnica SmartSMS egy webes ügyfélkapcsolati szoftver, amelyben minden kampányát pillanatok alatt megtervezheti.

Kampány
elnevezése,
ügyféladatbázis
betöltése
SmartSMS
üzenet megírása
és megsze-
mélyesítése
Landing link
elhelyezése a
SmartSMS
szövegében
SmartSMS
kiküldése
Kampány
nyomonkövetése

Nyomonkövetés és elégedettségmérés

A kampány az SMS kiküldésével nem ér véget, hiszen Ön azt is szeretné tudni, hogy címzettje eljutott-e a link mögötti oldalra. A Comnica SmartSMS-hez online kérdőívszerkesztőt is adunk, hogy gyorsan, egyszerűen kérhesse ki ügyfelei véleményét. Az itt kapott értékeléseket részletes riportokban, könnyen áttekinthető grafikonokon elemezheti.

Teljeskörű

kampánytervezés
és menedzsment

Egyszerű kezelőfelület, webes eléréssel

  • Bárhonnan elérhető, telepítés nélkül
  • Átlátható funkciók, intuitív menürendszer
  • Beépített online kérdőív- és párbeszédablak szerkesztő
  • Adminisztrátori felület 2 felhasználó részére
  • Drag&Drop adatbázis-kezelés, -importálás és -exportálás
  • Tudásbázis és technikai támogatás az eszköz működtetéséhez

Személyre szabott és tömeges üzenetek

  • Egyedi, megszemélyesített üzenetek küldése
  • Tömeges SMS küldés, egyszerre akár több ezer üzenettel
  • Beépített SMS minták, adatbázis alapján személyre szabható tartalommal
  • Tesztelés éles üzenetküldés előtt
  • Költségkalkulátor a kampány várható ráfordításainak felméréshez

Elemzés és nyomonkövetés

  • Statisztikák a kiküldött és kézbesített üzenetekről
  • Beszédes, gyorsan áttekinthető grafikonok
  • Riportok az egyedi URL-ek kitöltési eredményeiről
  • Rövid URL generátor a weboldalra mutató linkekhez

Ha most rendeli meg, csak az SMS díját kérjük el,

a szoftvert 3 hónapig ingyen használhatja

  • Felmérjük értékesítési vagy ügyfélszolgálati folyamatait
  • Javaslatot teszünk a SmartSMS csatorna kialakítására
  • Elkészítjük személyre szabott SmartSMS szövegmintáit
  • Beüzemeljük a SmartSMS-t és API-n keresztül összekötjük értékesítési vagy CRM rendszerével

Comnica Contact Center

Webes elérésű contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára

A Comnica SmartSMS nemcsak különálló termékként, de a Comnica Contact Center részeként is elérhető. Ha ügyfeleit telefonon, emailen, videóhíváson vagy chaten keresztül is szeretné megszólítani, segítünk felépíteni saját ügyfélközpontját.