header-img-810x935

Rengeteg ügyfélinterakció

Egyetlen SMS-ben

Csomagold SMS-be ügyfélkapcsolataid,

értékesítési akcióid és marketing kampányaid.

1. Helyezz online linket szöveges üzenetedbe!

2. Irányítsd ügyfeleidet a saját weboldaladra vagy promóciós felületedre!

3. Kövesd nyomon tevékenységüket!

Mi az a

SmartSMS?

A jól ismert SMS továbbfejlesztett változata, melybe nemcsak szöveget írhatsz, de linket is helyezhetsz. Címzettedet a megnyitás után azonnal továbbvezetheted a weboldaladra vagy más online felületedre, és újabb interakciókat kezdeményezhetsz velük. Személyes vagy tömeges SmartSMS-eidet webes felületről küldheted ki, és ugyanitt ellenőrizheted, hogyan reagáltak rá ügyfeleid.

Amíg egy SMS-sel csupán bekopogsz ügyfeleidhez, a SmartSMS-sel valódi párbeszédet kezdeményezhetsz velük.

Miért

SmartSMS?

Akár 90%-os megnyitási arány

Míg az email megnyitási rátája 20-30% körüli, az SMS-t 100-ból akár 90-en is megnyitják*.

Akár 40%+ átkattintás

Míg az emailben elhelyezett linkekre mindössze a címzettek 3-5%-a kattint rá, az SMS esetében ez 40%-nál is több lehet*.

Minden célcsoportot elér

Az SMS a mobiltelefon megjelenése óta velünk van. Az Y generációtól a 40+ korosztályig a többség számára még mindig az egyik legfontosabb csatorna.

Olvasás 5 percen belül

Az emailhez gyakran napokig hozzá sem nyúlnak a címzettek, az SMS-t azonban gyakorlatilag rögtön elolvassák*.

Villámgyors és olcsó
beüzemelés

Az SmartSMS egyszerű, kiforrott technológia, így a bevezetése sem igényel komolyabb fejlesztést. Néhány óra alatt beüzemelhető, és könnyen összekapcsolható a céges CRM rendszerrel.

Rövid és lényegre törő

Senki sem szereti, ha hosszú, terjengős üzenetekkel bombázzák. A fontos üzenetek rövidek és lényegre törők. A többségük 160 karakterben is elfér, a részletek úgyis ott vannak a link mögött…

Mire használható a

SmartSMS?

Értékesítéstámogatásra

Ha telefonon már elérted ügyfeledet, a beszélgetés után küld el neki SmartSMS-ben az ajánlat oldalára irányító hivatkozást. Címzetted a megnyitás után a linkre kattintva máris tovább nézelődhet.

„Kedves Zsombor, örülünk, hogy telefonos wellness ajánlatunk felkeltette érdeklődését. A további részletekért kattintson a traveltime.hu/lastminute oldalra.”

Ügyfélelégedettség-mérésre

Kérj visszajelzést termékeidről vagy szolgáltatásaidról SmartSMS-ben. A linkkel a vásárlóidat és ügyfeleidet egy egyszerű kérdőívet tartalmazó weboldalra vezetheted, ahol néhány kattintással rögtön el is mondhatják véleményüket.

„Reméljük, mindent rendben talált, és elégedett volt ügyintézőnk munkájával. Kérjük, kattintson kérdőívünkre, és értékelje szolgáltatásunkat. Köszönjük!”

Akciós ajánlatok küldésére

Ha weboldaladon sokan böngésznek mobilon, szólítsd meg vásárlóidat rögtön a telefonjukon. Kérd el mobilszámukat az oldalon, és küldj nekik rendszeres SmartSMS-eket legújabb termékakcióidról.

„Tavaszi átmeneti kabátjainkat ezen a hétvégén 20% kedvezménnyel veheted meg. A részletekért kattints a ruhapalota.hu/kabatok oldalra.”

Emlékeztető küldésre

Ha SmartSMS-ben küldesz emlékeztetőt, a linken rengeteg részletet megoszthatsz, ami 160 karakterben egyébként nem férne el: címet, időpontot, térképet vagy éppen a találkozó részleteit.

„Várjuk rendelésünkön szerdán, 14.00 órakor. Kérjük, kattintson az egeszsegpont.hu/ugyfel linkre, és olvassa el, milyen leleteket kell magával hoznia.”

Törzsvendégek mozgósítására

Küldj értesítést új termékeidről, szolgáltatásaidról a korábban már regisztrált vásárlóknak és vendégeknek. Kérd meg őket, hogy osszák meg a hírt Facebookon az ismerőseikkel is.

„Kedves Melinda! Ugorj be hozzánk, és kóstold meg új vegán szendvicsünket. Ha Facebook oldalunkon ismerőseiddel is megosztod, vendégünk vagy egy latte-ra.”

SmartSMS az ügyfélszerzéstől

az ügyfélélmény fejlesztésig

Kiknek ajánljuk?

  • Kiskereskedelmi vállalkozásoknak
  • Bolt- és üzletláncoknak
  • Webáruházaknak és webshopoknak
  • Pénzügyi, biztosítási és befektetési tanácsadóknak
  • Követeléskezelő és behajtó cégeknek
  • Magánklinikáknak, orvosi és fogorvosi rendelőknek
  • Hoteleknek, panzióknak, utazási irodáknak
  • Éttermeknek és vendéglátóhelyeknek
  • Csomagszállító és futárcégeknek
  • A szolgáltatási szektor minden szereplőjének

Comnica SmartSMS kampány

4+1 lépésben

A Comnica SmartSMS egy webes ügyfélkapcsolati szoftver, amelyben minden kampányodat pillanatok alatt megtervezheted.

Kampány
elnevezése,
ügyféladatbázis
betöltése
SmartSMS
üzenet megírása
és megsze-
mélyesítése
Landing link
elhelyezése a
SmartSMS
szövegében
SmartSMS
kiküldése
Kampány
nyomonkövetése

Nyomonkövetés és elégedettségmérés

A kampány az SMS kiküldésével nem ér véget, hiszen Te azt is szeretnéd tudni, hogy címzetted eljutott-e a link mögötti oldalra. A Comnica SmartSMS-hez online kérdőívszerkesztőt is adunk, hogy gyorsan, egyszerűen kérhesd ki ügyfeleid véleményét. Az itt kapott értékeléseket részletes riportokban, könnyen áttekinthető grafikonokon elemezheted.

Teljeskörű

kampánytervezés
és menedzsment

Egyszerű kezelőfelület, webes eléréssel

  • Bárhonnan elérhető, telepítés nélkül
  • Átlátható funkciók, intuitív menürendszer
  • Beépített online kérdőív- és párbeszédablak szerkesztő
  • Adminisztrátori felület 2 felhasználó részére
  • Drag&Drop adatbázis-kezelés, -importálás és -exportálás
  • Tudásbázis és technikai támogatás az eszköz működtetéséhez

Személyre szabott és tömeges üzenetek

  • Egyedi, megszemélyesített üzenetek küldése
  • Tömeges SMS küldés, egyszerre akár több ezer üzenettel
  • Beépített SMS minták, adatbázis alapján személyre szabható tartalommal
  • Tesztelés éles üzenetküldés előtt
  • Költségkalkulátor a kampány várható ráfordításainak felméréshez

Elemzés és nyomonkövetés

  • Statisztikák a kiküldött és kézbesített üzenetekről
  • Beszédes, gyorsan áttekinthető grafikonok
  • Riportok az egyedi URL-ek kitöltési eredményeiről
  • Rövid URL generátor a weboldalra mutató linkekhez

Ha most rendeli meg, csak az SMS díját kérjük el,

a szoftvert 3 hónapig ingyen használhatja

  • Felmérjük értékesítési vagy ügyfélszolgálati folyamataid
  • Javaslatot teszünk a SmartSMS csatorna kialakítására
  • Elkészítjük személyre szabott SmartSMS szövegmintáid
  • Beüzemeljük a SmartSMS-t és API-n keresztül összekötjük értékesítési vagy CRM rendszereddel

Comnica Contact Center

Webes elérésű contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára

A Comnica SmartSMS nemcsak különálló termékként, de a Comnica Contact Center részeként is elérhető. Ha ügyfeleidet telefonon, emailen, videóhíváson vagy chaten keresztül is szeretnéd megszólítani, segítünk felépíteni saját ügyfélközpontodat.