A rendszerben a Hangfájl letöltő használatával egyszerre akár több kampanyból is, egyszerűen és gyorsan letölthetőek a Comnica Contact Centerben keletkezett hanganyagok.
Minimum supervisori jogosultsággal az adminisztrációs felületen a bal oldali menüben alul az Alkalmazások között található meg a Hangfájl letöltő.
Kattintást követően a böngésző egy új lapján nyílik meg a letöltő program (webes felület).
A Hangfájl letöltő használata
A hangfájlokat alapértelmezetten 90 napig tároljuk, ezt követően törlésre kerülnek.
Természetesen, amennyiben szükséges, úgy cégünk ezen felül is tud tárolást biztosítani, illetve a hangfájlok rögzítését kikapcsolni. Igény esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal az alábbi elérhetőségek egyikén.
Szűrők és beállítások
Hívás ideje:
Elsőként a hívás kezdetére vonatkozó időszakot szükséges kiválasztani. Lehetőség van előre meghatározott intervallum kiválasztására (például: ma, előző hét, előző hónap), vagy általunk választott intervallum beállítására. Az évszám a beállításkor kézzel átírható. A megjelenő naptárban a zölddel jelölt időszakot fogja listázni a rendszer.
Korábban archivált fájlok listázása:
A kapcsoló segítségével állítható, hogy a letöltési listában azok a fájlok is megjelenjenek, mely hangokat már letöltötték. Célszerű ennél az opciónál figyelembe venni, hogy a rendszer más felhasználója már esetleg letöltött egyes hangfileokat, így a jelen letöltéskor ezeket a hangokat nem töltené le a rendszer, ha a korábban archivált opció nem aktív.
Létező fájlok felülírása:
Amennyiben a letöltési mappában már létezik azonos nevű hangfájl, akkor letöltéskor azt felülírja a rendszer. Célszerű figyelembe venni, hogy amennyiben nem megfelelő a letöltendő hangok fájl elnevezése, akkor hangfájl név ütközés léphet fel és a felülírás bekapcsolásával a korábbi azonos nevű hangot írja felül a rendszer.
Sikertelen letöltések esetén automatikus újrapróbálkozás:
Az opció bekapcsolásával a kiválasztott hangok letöltésével addig próbálkozik a rendszer újra és újra, amíg az nem lesz sikeres vagy a weboldalt be nem zárják.
Letöltés helye:
A hangfájlok alapértelmezett letöltési útja adható meg. A Tallóz gombra kattintva tetszés szerint beállítható egy másik célmappa. A kiválasztás után az oldal információs üzeneteket küld felugró ablakokban, melyek elfogadásával lehet továbblépni.
Fájlnév formátum:
Ebben a szekcióban a Módosít gombra kattintva beállítható a hangfájlok egyedi elnevezése.
A fájlok nevei a visszaállít gombbal az alapértelmezett fájlelnevezésre állíthatóak vissza: [hivás kezdete]-[kampány név]-[telefonszám]-[lezárás].
Kampányok:
A Kampányok szűrő segítségével kiválasztható egy vagy több kampány, amely hangfájljait szeretnénk listázni.
Terminációk:
A Termináció szűrő segítségével kiválasztható egy vagy több termináció (pl. Sikeres, Sikertelen, Rendelt, Elégedett), amely hangfájljait szeretnénk listázni.
Bezár és listáz
A bezár és listáz gomb megnyomásával a beállított paraméterek és szűrési feltételek szerint listázódnak az elérhető/letölthető hangfájlok.
Mentett szűrők:
A mentett szűrők segítségével az összes fenti beállításunkat elég csak egyszer alkalmaznunk, majd a „Mentett szűrők” legördülő menüre kattintva „+ új szűrő létrehozása” opció kiválasztásával és tetszőleges elnevezéssel elmenthetjük azokat későbbi felhasználásra. Több szűrési feltétel is elmenthető, a rendszer megjegyzi azokat és később is felhasználhatóak, módosíthatóak, majd újra elmenthetőek.
A létrehozott szűrési feltételek törlésére és módosított állapotának alapértelmezettre visszaállítására is van lehetőség.
Elérhető és letölthető hangfájlok listázása
ID – a hívás azonosítója (Hívások menüpont – ID oszlop tartalma)
Record_id – a rekord azonosítója (Hívások menüpont – REKORD ID oszlop tartalma, Kampányok/Adatbázis ID tartalma)
Project_name – a kampány neve, amiben a hívás történt (Kampány menüpont – Kampány neve)
User_name – a hívást lebonyolító operátor neve (Felhasználók – Teljes név)
Phone – a telefonszám, amelyre a hívást indította az operátor vagy amelyről fogadta
Terminating_code – a lezárás/termináció neve – pl. „Sikeres megrendelés”
Initiated_at a hívás kezdetének időpontja
Calldirection a hívás iránya (kimenő vagy bejövő)
Letöltés
A Letöltés gombra kattintva indítható el a fájlok letöltése a call center szoftverből.
Eredmények
A fájl lista alatt látható a letöltés eredmény, ahol az Összes kiválasztott hangfájl száma mellett a Sikeres és a Sikertelen fájlok számai láthatóak.