Tudásbázis > Comnica Contact Center > Hívások (Hangfájlok) > Hangfájl letöltő
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Hangfájl letöltő

A rendszerben a Hangfájl letöltő használatával egyszerre akár több kampanyból is, egyszerűen és gyorsan letölthetőek a Comnica Contact Centerben keletkezett hanganyagok.

Minimum supervisori jogosultsággal az adminisztrációs felületen a bal oldali menüben alul az Alkalmazások között található meg a Hangfájl letöltő.

Kattintást követően a böngésző egy új lapján nyílik meg a letöltő program (webes felület).

Tömeges médialetöltő használatához szükséges, globális szerepkörök:

Supervisor – csak a hozzárendelt kampányok hanganyagaihoz fér hozzá.

Admin – minden kampány hanganyagához hozzáfér.

A Hangfájl letöltő használata

A hangfájlokat alapértelmezetten 90 napig tároljuk, ezt követően törlésre kerülnek.

Természetesen, amennyiben szükséges, úgy cégünk ezen felül is tud tárolást biztosítani, illetve a hangfájlok rögzítését kikapcsolni. Igény esetén kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal az alábbi elérhetőségek egyikén.

Szűrők és beállítások

Hívás ideje:

Elsőként a hívás kezdetére vonatkozó időszakot szükséges kiválasztani.  Lehetőség van előre meghatározott intervallum kiválasztására (például: ma, előző hét, előző hónap), vagy általunk választott intervallum beállítására. Az évszám a beállításkor kézzel átírható. A megjelenő naptárban a zölddel jelölt időszakot fogja listázni a rendszer.

 

Korábban archivált fájlok listázása:

A kapcsoló segítségével állítható, hogy a letöltési listában azok a fájlok is megjelenjenek, mely hangokat már letöltötték. Célszerű ennél az opciónál figyelembe venni, hogy a rendszer más felhasználója már esetleg letöltött egyes hangfileokat, így a jelen letöltéskor ezeket a hangokat nem töltené le a rendszer, ha a korábban archivált opció nem aktív.

Hangfájl letöltő panel.

Létező fájlok felülírása:

Amennyiben a letöltési mappában már létezik azonos nevű hangfájl, akkor letöltéskor azt felülírja a rendszer. Célszerű figyelembe venni, hogy amennyiben nem megfelelő a letöltendő hangok fájl elnevezése, akkor hangfájl név ütközés léphet fel és a felülírás bekapcsolásával a korábbi azonos nevű hangot írja felül a rendszer.

Sikertelen letöltések esetén automatikus újrapróbálkozás:

Az opció bekapcsolásával a kiválasztott hangok letöltésével addig próbálkozik a rendszer újra és újra, amíg az nem lesz sikeres vagy a weboldalt be nem zárják.

Letöltés helye:

A hangfájlok alapértelmezett letöltési útja adható meg. A Tallóz gombra kattintva tetszés szerint beállítható egy másik célmappa. A kiválasztás után az oldal információs üzeneteket küld felugró ablakokban, melyek elfogadásával lehet továbblépni.

Fájlnév formátum:

Ebben a szekcióban a Módosít gombra kattintva beállítható a hangfájlok egyedi elnevezése.

A fájlok nevei a visszaállít gombbal az alapértelmezett fájlelnevezésre állíthatóak vissza: [hivás kezdete]-[kampány név]-[telefonszám]-[lezárás].

Kampányok:

A Kampányok szűrő segítségével kiválasztható egy vagy több kampány, amely hangfájljait szeretnénk listázni.

Tipp: konkrét kampányok kiválasztásával elérhetővé válnak a kampányhoz tartozó egyedi oszloptartalmak, adatok. Ezeket ki lehet választani a fájlnév formátum legördülőmenüből, kiegészítve a fájlneveket a kampányokhoz tartozó (pl. a szkriptben kitöltött) egyedi mezőkkel.

Terminációk:

A Termináció szűrő segítségével kiválasztható egy vagy több termináció (pl. Sikeres, Sikertelen, Rendelt, Elégedett), amely hangfájljait szeretnénk listázni.

Bezár és listáz

A bezár és listáz gomb megnyomásával a beállított paraméterek és szűrési feltételek szerint listázódnak az elérhető/letölthető hangfájlok.

Mentett szűrők:

A mentett szűrők segítségével az összes fenti beállításunkat elég csak egyszer alkalmaznunk, majd a „Mentett szűrők” legördülő menüre kattintva „+ új szűrő létrehozása” opció kiválasztásával és tetszőleges elnevezéssel elmenthetjük Szűrő mentése. azokat későbbi felhasználásra. Több szűrési feltétel is elmenthető, a rendszer megjegyzi azokat és később is felhasználhatóak, módosíthatóak, majd újra elmenthetőek.

A létrehozott szűrési feltételek törlésére Elmentett szűrő törlése. és módosított állapotának alapértelmezettre visszaállítására Szűrő alaphelyzetbe állítása.  is van lehetőség.

Elérhető és letölthető hangfájlok listázása

ID – a hívás azonosítója (Hívások menüpont – ID oszlop tartalma)

Record_id – a rekord azonosítója (Hívások menüpont – REKORD ID oszlop tartalma, Kampányok/Adatbázis ID tartalma)

Project_name – a kampány neve, amiben a hívás történt (Kampány menüpont – Kampány neve)

User_name – a hívást lebonyolító operátor neve (Felhasználók – Teljes név)

Phone – a telefonszám, amelyre a hívást indította az operátor vagy amelyről fogadta

Terminating_code – a lezárás/termináció neve – pl. „Sikeres megrendelés”

Initiated_at a hívás kezdetének időpontja

Calldirection a hívás iránya (kimenő vagy bejövő)

Letöltés

A Letöltés gombra kattintva indítható el a fájlok letöltése a call center szoftverből.

Eredmények

A fájl lista alatt látható a letöltés eredmény, ahol az Összes kiválasztott hangfájl száma mellett a Sikeres és a Sikertelen fájlok számai láthatóak.

Amennyiben a beállított file elnevezés esetén a letöltéskor több azonos nevű file jönne létre, akkor egyes file-ok letöltése sikertelen lesz. Ezért javasolt figyelni arra, hogy file elnevezésekben az egyedi azonosító vagyis az ID mező mindig szerepeljen.

Hibaüzenettel jelezzük, ha

  • a letöltésre jelölt mappára nincs írásjoga felhasználónak.
  • a kiválasztott helyen nincs elég szabad kapacitás és emiatt a letöltés sikertelen lenne.