Tudásbázis > Comnica Contact Center > - Monitor > Élő hívások nézet
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Élő hívások nézet

Élő hívások nézet

Az élő hívások nézet alapvetően 4 fő részre osztható.

1. Állítható szűrők

Beállíthatóak különböző szűrési feltételek (operátorok, kampányok és hívási státusz szerint), amelyek megkönnyítik az operátorok munkavégzésének átláthatóságát. Nyomon követhető például, hogy egy adott kampányban mennyi aktív operátor dolgozik az adott időpillanatban.

Az “Operátor és Kampány szűrők mentése” gombbal elmenthetőek a kiválasztott Operátor és Kampány beállítások annak érdekében, hogy a következő bejelentkezéskor a kívánt adatok jelenjenek meg újra.

2. Aktív kapcsolatok

Az aktív kapcsolatoknál látható, hogy mely operátorok vannak éppen hívásban. Aktív hívásra kattintással megjelenik a “Hívás adatok” ablak, ahol látható az operátor jelenlegi állapota, melléke, azonosítója, a hívás és a számítógép azonosítója, a kampány (amelybe belépett vagy beléptetődött) és a státusz idő.

A “Belehallgat” gombbal hallgatható az éppen aktuális beszélgetés. Az aktív hívás végeztével a behallgató csatorna megszűnik, ezáltal újabb aktív hívást kell választani, amely behallgatható.

A “Belebeszél” gombbal lehet az operátorral kommunikálni a beszélgetés közben (tájékoztatni, figyelmeztetni, oktatni). Ekkor az ügyfél továbbra is csak az operátor hangsávját hallja.

3. Magányos operátorok

A magányos operátorok szekcióban listázzuk alapértelmezetten az alábbi állapotban lévő operátorokat:

  • Szünetet tart
  • Előmunka
  • Regisztrál
  • Ebédel
  • Oktatáson van

A felhasználó által létrehozott ügyfél állapotok is megjelennek a Monitorban.

4. Magányos ügyfelek

Azok az ügyfelek jelennek itt meg, akik még nem kapcsolódtak operátorhoz. Ennek több oka is lehet, pl. bejövő projektnél IVR-ban barangol, esetleg nincs szabad operátor, akivel összekapcsolódhat.

Rejtett (privát) telefonszám

Bejövő hívási sor esetén a rejtett számmal betelefonálóknál az “Ügyfél” oszlop tartalma (ahol eredetileg a telefonszám lenne) üres. A Kliens rekordekezelő felületén, a bal alsó sarokban lévő telefonszámmező is üresen fog megjelenni.