Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Hívásbeállítások
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Hívásbeállítások

A hívás beállítások a Kampányok menüpontban, a megadott kampányt kiválasztva a Hívás beállítások fülre navigálva módosíthatók.

Hívás beállítások.
  • A módosítani kívánt beállítást tartalmazó panelen elhelyezett „Beállítások megnyitása” gombra kattintva, egy felugró ablakban elérhetővé válnak a különböző funkciókhoz tartozó, legutóbbi módosítás során beállított értékek.
  • Az egérrel az információ ikonra mutatva megjelenik egy Súgó, mely részletezi az adott funkció működését.
  • Egy adott funkció értékének vagy állapotának módosítását követően a panel jobb alsó sarkában elhelyezett „Frissít” gombra kattintva a elvégzett beállítások nyugtázására nyílik lehetőség.

1. Tárcsázó és telefonközponti beállítások

Kézi hívás vagy visszahívás esetén operátor és az ügyfél összekapcsolását az operátornak egy rövid hangjelzéssel jelezzük.

Az operátor és az ügyfél közötti hívás bontását egy rövid hangjelzéssel jelezzük az operátornak.

Engedélyezi a közös listás hívások megjelenítését minden operátor számára a kliens felületen.

A sikertelen híváspróbálkozások maximális száma egy rekordra. A számláló minden sikeres beszélgetés után lenullázódik és a számolás újrakezdődik.

Az operátori visszahívások automatikus tárcsázása. A rendszer a beállított visszahívásokat automatikusan indítja el. Ez esetben az operátor előtt megjelenik az adott rekordhoz tartozó szkript és a hívást a háttérben indítja el az operátor számára.

Sikeres hívás vagy operátorhoz kapcsolás esetén nem indul újra a számláló, így megadható, hogy egy adott rekorddal kapcsolatosan maximum hány hívás történhet.

Az operátorok elsődlegesen a nagyobb súlyozású hívási sorból kapnak hívást.

A hívások maximálisan ennyi időt várakozhatnak a hívási sorban.

Annak beállítása, hogy az operátor hány napnyi visszahívását jelenítsük meg a kliensben.

A rendszer a dedikált visszahívásokat ennyi idő múlva állítja közös listás visszahívásra.

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet szünet állapotban.

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet hívás közben állapotban.

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet előmunka állapotban.

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet utómunka állapotban.

3. Operátori engedélyek

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül véletlenszerűen elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, amikor kimenő hívásokat is indítanátok bármely rekorddal kapcsolatosan.

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül a keresőben szűrni, majd elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, ahol nem kívántok prediktív tárcsázást alkalmazni és valamely általatok betöltött adatok alapján adható feltételek szerint kívántok hívni rekordokat.

Az operátorok részére lehetőséget biztosít egy új rekord létrehozására. Az új rekord létrehozásakor a telefonszámot szükséges megadni, illetve lehetőséget ad a rekordkeresőhöz beállított mező értekek megadására. Létrehozás után a rekordhoz tartozó szkript automatikusan megjelenik az operátor számára.

A rekordkeresőben használni kívánt adatbázis mezők adhatóak meg itt.

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy amennyiben az adott kampányban van hangrögzítésetek, akkor azt az operátor tudja szünetelteni az adott hívásban.

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy az adott hívás során várakozásba tegye az ügyfelet.

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy a hívásban a saját hangját lenémítsa.

A kampányba érkezett és nem kezelt hívások közül megjeleníti azokat, melyek a beállított várakozási időt elérik. Javasolt abban az esetben, ha vissza kívánjátok hívni a vesztett hívásaitok.

A nem fogadott hívások ennyi időt kell, hogy várakozzanak minimum a megjelenítéshez. Javasolt érték előválasztós IVR esetén 0-5 másodperc, bemondás nélküli hívások esetén minimum 15 másodperc.

A nem fogadott hívásokat ennyi ideig jeleníti meg az operátorok számára. Javasolt érték maximum 1 nap.

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy várakozásba tett hívásból kimenő hívást indítson. Javasolt olyan esetekben, amikor az operátornak külső segítséget kell kérnie vagy hívás átkapcsolás előtt ellenőrizni kívánja, hogy a kapcsolandó fél elérhető-e.

A rendszer a hívásokat automatikusan kiosztja az ügyfélre várban levő operátorok számára és csörgetés nélkül összekapcsolja őket. Javasolt abban az esetben, ha az operátorokat ösztönözni kívánjátok a hívások minnél hamarabb történő felvételére.

4. Felhasználói jogosultságok

4.1 Felhasználó hozzárendelése/eltávolítása

A Felhasználói jogosultságok panelen elhelyezett Operátorok gomb.  gombra kattintva a felugró ablakban az aktív felhasználók rendelhetőek az adott kampányhoz.

Az operátorok kiválasztását vagy eltávolítását követően a Frissítés gomb. gombra kattintva nyugtázható. A műveletet követően a Felhasználói jogosultságok panelen a már kampányhoz hozzárendelt felhasználók listája látható:

  • Felhasználónév – Kampány jogosultságok – Súly

Az itt állítható jogosultság paraméterek nagyban függnek attól, hogy az adott felhasználók szerepkörük szerint a felület mely részéhez férhetnek hozzá. A felhasználók több kampányhoz történő hozzárendelésére a Felhasználók menüpontban az adott felhasználó kiválasztását követően a Kampány jogosultságok táblázat alatt van lehetőség.

4.2 Kampány jogosultságok, súlyozás

A felhasználó, kampányhoz történő hozzáadását vagy eltávolítását követően, a Felhasználói jogosultságok panelen, az adott felhasználót kiválasztva egy felugró ablakban a kampány jogosultság, illetve a súlyozási érték beállítására van lehetőség.

Kampány jogosultságok:

client: megbízói jogosultság az adott kampányhoz.
operator: alapértelmezett, operátori jogosultság az adott kampányhoz.
project_supervisor: supervisori jogosultság az adott kampányhoz.
qa: minőségbiztosítási jogosultság az adott kampányhoz.

Súly:

A rendszer az adott hívási sorban, minden esetben a legnagyobb beállított súly értékkel rendelkező szabad operátorhoz fogja kiosztani a hívást. A legmagasabb beállítható érték 10.