Tudásbázis > Comnica Contact Center > > Újdonságok
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Újdonságok

Funkciók, fejlesztések, frissítések.

Elkészült egy új CC beállítási opció, amellyel a hanganyagok tárolásának alapértelmezett, 90 napos időlimitje termináció alapján meghosszabbítható.

További információk.

Elkészült egy új CC beállítások opció, mellyel limitálható az operátorok előmunkában töltött ideje. A beállított időlimitet elérve több opció is rendelkezésre áll az operátor munkavégzésének módosítására.

Részletes információ.

Mentett szűréseket (egyedi riportokat) lehet periodikusan e-mailben kiküldeni.

Bővebb információ.

Módosítható a kliensbe lépéskor alapértelmezett operátori állapot.

Bővebb információ.

Az egyedi operátori állapotok felhasználókhoz rendelhetőek.

Bővebb információ.

A Comnica CC adminisztrációs felületén elérhető az IVR hangfájlok menüpont, mely segítségével a meglévő IVR struktúránk hangfájljait módosíthatjuk, újakat generálhatunk. Részletes leírás ezen a linken található: IVR szerkesztő és hangfájlok.

Felhasználók létrehozása, módosítása

A felhasználók menüpontban egy adott felhasználó adatlapján, a CC termékben, kampány felhasználóhoz rendelésekor a kampányválasztó panel megjeleníti, hogy az adott kampányhoz eddig hány operátor lett hozzárendelve.

Kliens üzenetek

  • A kliensben megjelenő hibaüzenetek már statisztikaként is megtekinthetőek, szűrhetőek.
Hangfájl letöltő

  • Bővültek a szűrési opciók: terminációra és kampányra is lehet szűrni.
  • A beállított szűrési feltételek elmenthetőek későbbi felhasználásra.

Robinson lista információk bővítése

  • A robinson listák esetén annak a kampánynak a neve is megjelenik, amely kampányban a robinson listához rendelést elvégezték.

Több kampány adatainak lekérdezése

  • A kampánycsoportok menüben az összesítő fülön szűrők alkalmazásával az azonos nevű és típusú mezőket egy oszlopban jelenítjük meg a kiválasztott csoporthoz tartozó kampányok esetén. Előnye, hogy több kampány használata esetén egy statisztikában elérhető a kívánt kampányok adatainak közös halmaza.

Élesítési dátuma: 2022. 09. 13.

Beérkező hívás esetén új notifikáció

  • Ha egy operátor sincs “Ügyfélre vár” állapotban az adott hívási sorban, tehát nincs szabad operátor és érkezik bejövő hívás akkor értesítést kapnak erről a bejelentkezett operátorok, ezzel is elősegítve a nem fogadott hívások számának csökkentését.

Monitor felület módosítása

  • A monitor felületen a kampányok fülön található statisztikákat egyértelműsítjük és pontosítjuk.

Forrás kampány megjelenítésének lehetősége a szrkiptben

  • A szkript felületen a feltételek között, illetve a szöveg mezőben lehetőség van a másolt rekordok esetén annak a kampánynak a nevét behivatkozni, ahonnan az adott rekord átmásolásra került.

Élesítési dátuma: 2022. 08. 30.

Szkript során hangbejátszás lehetősége

  • A szkriptekben lehetőséget biztosítunk arra, hogy a beszélgetés során különböző a rendszerbe feltöltött hangokat játsszon le az operátor az ügyfél számára.

Kampány csoportosítás

  • A felület lehetőséget biztosít a kampányok csoportosítására. Olyan ügyfeleinknek ajánljuk, akik több olyan különböző kampánnyal dolgoznak, melyek külön-külön csoportba sorolhatóak.

Élesítési dátuma: 2022. 08. 09.

CC beállítások és Általános beállítások menü

  • A “CC beállítások” és a “Beállítások -> Általános” menüpontok új megjelenést kaptak, így átláthatóbbá és informatívabbá váltak.

Kampányadatok

  • A fejlesztés eredményeként egy kampány adatbázisában már lehetőség van tömegesen módosítani a rekordokhoz tartozó értékeket.

Élesítési dátuma: 2022. 07. 19.

Statisztikák, kampányadatok

  • A fejlesztés eredményeként a rendszerben a statisztikák és kampány adatbázis adatai között lehetőséget biztosítunk az adott mezők “üres” értékének keresésére is, így bővítve a keresési, szűkítési lehetőségeket.

Élesítési dátuma: 2022. 06. 21.

Hangfájl letöltő

  • A rendszerünket egy új menüvel egészítjük ki, mely lehetőséget biztosít az ott tárolt hangok tömeges letöltésére, ezzel kiváltva a korábbi verziót, melyhez szükséges volt egy programot letölteni és telepíteni.

Élesítési dátuma: 2022. 05. 17.

Hívásprobálkozások száma beszélgetésektől függetlenül

Kampányonként beállíthatóvá vált, mint tulajdonság, hogy betöltött rekordokat legfeljebb a maximális híváspróbálkozási számának megfelelően tárcsázza a rendszer, függetlenül attól, hogy történt-e sikeres beszélgetés. Így nem fog nullázódni a próbálkozások száma, ha sikeres beszélgetés történt és adott kampányok esetén meghatározható lesz, hogy egy-egy rekord esetén maximum hány hívást kívántok meghatározni kampány szinten.

Hívástörténet megjelenítése az operátori kliensben

A rendszerbeállítások között lehetőséget biztosítunk arra, hogy az operátori kliensben láthatóvá váljon-e az operátorok számára, hogy az adott telefonszámmal kapcsolatosan történt-e korábban már beszélgetés és azok bizonyos rendszerben rögzült információit láthassák. A beállítás választható, hogy minden kampányra vonatkozóan vagy csak azok esetében, amelyhez hozzáféréssel rendelkezik az operátor.


Élesítési dátuma: 2022.04.11.

Rekordmásolási lehetőség kampányok között szkriptben elhelyezett gombbal

A szkriptszerkesztő kiegészül egy új “Rekord másoló gomb” lehetőséggel. Ennek hatására beállítható lesz, hogy az operátorok a rekordokat úgy terminálják, hogy a terminációval egyidőben egy másik kampányban létrejöjjön a rekord a rögzített adatokkal együtt. A fejlesztéssel a folyamat specifikus működéseket kívánjuk támogatni.


Élesítési dátuma: 2022.04.05.

Duplikáció szűrés

Új adatállomány betöltésekor bevezetésre kerül a szigorú duplikáció szűrés, melynek segítségével a teljes kampány adatbázisra vonatkozó telefonszám egyezés vizsgálata kérhető.