A rendszerspecifikus beállítások a “Beállítások – Általános” menüpontban találhatóak.
Módosítható értékek
Jelszó erősség
Jelszó lejárat
Kétfaktoros azonosítás
Saját e-mail szerver használata
Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása
Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása
Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban
Híváselőzmények engedélyezése
Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból
Jelszó erősség
A belépéshez megadható jelszó erősségét lehet meghatározni.
- Normál (alapértelmezett): minimum 6 karakter, mely számot és betűt is kell, hogy tartalmazzon
- Erős: minimum 6 karakter, mely számot és betűt és egyéb írásjelet is kell, hogy tartalmazzon
Jelszó lejárat
A belépési jelszavak esetén megadható egy érték, mely naponként kötelezővé tehető a rendszerben a jelszó cseréje.
Kétfaktoros azonosítás
Bekapcsolásával a belépéshez SMS-ben történő kód kiküldése és megerősítés válik szükségessé. Feltétele, hogy minden felhasználó esetén legyen telefonszám megadva.
Saját e-mail szerver használata
Beállítható a rendszerhez külső levélküldő kiszolgáló, melynek segítségével a kampány üzenetek sablonjaiban tetszőleges feladó is megadható lesz.
Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása
Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak utómunka állapotban.
Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása
Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott számú nem fogadott hívást ér el az operátor a bejelentkezés kezdetétől számítva.
Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban
Bekapcsolásával a monitor felületen láthatóvá válik, hogy az adott operátor a beszélgetés során a szkript, melyik oldalán jár.
Híváselőzmények engedélyezése
Bekapcsolásával az operátori felületen minden operátor számára elérhetővé válik az adott telefonszámmal kapcsolatos korábbi hívások listája. A megjelenített értékek: Hívás azonosítója, típusa, időpontja, a kampány neve, rekord azonosító és a hívást bonyolító operátor neve.
Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból
Bekapcsolásával külön engedélyezhető, hogy az adott operátor minden a rendszerben használt kampánnyal kapcsolatos, az adott telefonszámhoz tartozó korábbi hívás információit lássa.