Tudásbázis > Comnica Contact Center > Hívások (Hangfájlok) > Rögzített hívások
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Rögzített hívások

Indított, összekapcsolódott hívások

A Hívások menüpontban találhatóak az indított, valamint összekapcsolódott hívások. Az elérhető szűrési feltételek szerint listázhatóak az adott hívások.

A listában lévő telefonszámra kattintva a Kampányok/Adatbázis fül jelenik meg, melyen szerkeszthetővé válik a telefonszámhoz tartozó rekord. Az oszlopok kezelése gombra kattintva további oszlopok, kiegészítő információk adhatóak hozzá a meglévő adatokhoz. A szűrési feltételek is bővíthetőek a Szűrők lenyílómenü segítségével.

Az alapértelmezett szűrési feltétel mellett beállítható egyéni szűrési feltétel, mely elmenthető a könnyebb későbbi használathoz. Tovább a szűrők használata leírásra.

Hangfájlok

A hangfájlok a Hívások menüpontban érhetőek el. A hívásokat lista alapnézetben jelenítjük meg, melyekre tetszőleges szűrés állítható. Azokat a rekordokat, amelyeknél hangfájl elérhető, Recording available icon. ikonnal jelezzük.

Az egérmutatót az adott hívásbejegyzésen tartva, elérhetőek lesznek az alábbi opciók:

  • Hangfájl lejátszás

    A hangfájl meghallgatására ad lehetőséget.

    • külön megjelenik az operátor és az általa kezelt ügyfél hangsávja
    • a hangfájl lejátszása, lejátszásának szüneteltetése
    • hangfájl gyorsított lejátszása (1.5x, 2x-es gyorsítás)
    • hangerőállítás
    • hangsáv „nagyítása”
    • információk az adott hangfájlról (Kampány neve, Operátor neve, Felvétel dátuma, adott hívás lezárása/terminációja)
  • Hallgatottnak jelölés

    A lehetőség segítségével adott hangfájlokat meghallgatottként lehet megjelölni és a szűrők segítségével a későbbiekben ez lehetőséget ad a hangfájlok ilyen szempontú csoportosítására is.

  • Értékelés

    Egy 5 lépték skálán értékelhető a hívás és megjegyzés fűzhető hozzá, mellyel az operátorok teljesítmény értékelésének támogatására van lehetőség.

  • Letöltés

    Az adott hang letöltését biztosítja .mp3 formátumban.

Amennyiben a fenti opciók nem láthatóak, a hangfájl még feltöltés alatt van vagy a hívásrekordhoz nem tartozik elérhető, rögzített hangfelvétel. Előfordulhat, hogy a hangfájl elérte a tárolási időlimitet (az alapértelmezett hangfájl megőrzési időtartam 90 nap).

A kampány adatlapjára navigálva

Kampányok > Kampányok listanézet > Kampány kiválasztása > Általános beállítások fül

a „Hangfájlok megőrzése termináció alapján” legördülő menüből bejelölhetőek a megőrizni kívánt hangok. Az itt kiválasztott lezárásokhoz tartozó hanganyagok nem fognak automatikusan törlődni az elért időlimit leteltével (90 nap).  Az ilyen módon hosszú távon megőrzött hanganyagokra a szerződésben rögzített tárolási díjat számítjuk fel.

A hangfájlok tömeges letöltéséhez látogass el erre a linkre: Hangfájl letöltő.

A híváslistában a telefonszámokra kattintva lehetőség van a híváshoz tartozó (projekten belüli) adatbázisrekord szerkesztésére.

A Comnica CC kezelőfelület hangfájl hallgatás közben is szabadon navigálható.