Tudásbázis > Comnica Contact Center > Hívások (Hangfájlok) > Felépítés, elérhető funkciók
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Felépítés, elérhető funkciók

Indított, összekapcsolódott hívások

A Hívások menüpontban találhatóak az indított, valamint összekapcsolódott hívások. Az elérhető szűrési feltételek szerint listázhatóak az adott hívások.

A listában lévő telefonszámra kattintva a Kampányok/Adatbázis fül jelenik meg, melyen szerkeszthetővé válik a telefonszámhoz tartozó rekord. Az oszlopok kezelése gombra kattintva további oszlopok, kiegészítő információk adhatóak hozzá a meglévő adatokhoz. A szűrési feltételek is bővíthetőek a Szűrők lenyílómenü segítségével.

Az alapértelmezett szűrési feltétel mellett beállítható egyéni szűrési feltétel, mely elmenthető a könnyebb későbbi használathoz. Tovább a szűrők használata leírásra.

Hangfájlok

A hangfájlok a Hívások menüpontban érhetőek el. A hívásokat lista alapnézetben jelenítjük meg, melyekre tetszőleges szűrés állítható. Azokat a rekordokat, amelyeknél hangfájl elérhető, ikonnal jelezzük.

Az egérmutatót az adott hívásbejegyzésen tartva, elérhetőek lesznek az alábbi opciók:

Hangfájl lejátszás

“Hallgatottnak” jelölés

Értékelés

Letöltés

Amennyiben ezek az opciók nem láthatóak, a hangfájl még feltöltés alatt van vagy a hívásrekordhoz nem tartozik elérhető, rögzített hangfelvétel. Előfordulhat, hogy a hangfájl elérte a tárolási időlimitet (szerződéstől függően a hangfájlokat megadott ideig tároljuk).

A hangfájlok tömeges letöltéséhez látogasson el erre a linkre: Tömeges Médialetöltő.

Hangfájl opciók jelentése

“Hallgatottnak” jelölés:  A lehetőség segítségével adott hangfájlokat meghallgatottként lehet megjelölni és a szűrők segítségével a későbbiekben ez lehetőséget ad a hangfájlok ilyen szempontú csoportosítására is 

Értékelés: Egy 5 lépték skálán értékelhető a hívás és megjegyzés fűzhető hozzá, mellyel az operátorok teljesítmény értékelésének támogatására van lehetőség

Letöltés: Az adott hang letöltését biztosítja .mp3 formátumban

Hangfájl hallgatási funkciók

A listanézetben megjelent hívásoknál a “Hangfájl lejátszás” ikonra kattintva az alábbi felület jelenik meg:

Hangfájl hallgatási funkciók:

  • külön megjelenik az operátor és az általa kezelt ügyfél hangsávja
  • a hangfájl lejátszása, lejátszásának szüneteltetése
  • hangfájl gyorsított lejátszása (1.5x, 2x-es gyorsítás)
  • hangerőállítás
  • hangsáv “nagyítása”
  • információk az adott hangfájlról (Kampány neve, Operátor neve, Felvétel dátuma, adott hívás lezárása/terminációja)

[devvn_ihotspot id=”5276″]

A híváslistában a telefonszámokra kattintva lehetőség van a híváshoz tartozó (projekten belüli) adatbázisrekord szerkesztésére.

A Comnica CC kezelőfelület hangfájl hallgatás közben is szabadon navigálható.