Comnica
contact
Segítünk, hogy a legtöbbet hozd ki szoftvereinkből
Feltérképezzük a vállalati környezetet, feltárjuk a problémás folyamatokat, javaslatot teszünk a megoldás testre szabására. Segítünk ügyfélazonosítási vagy contact center szoftverünk bevezetésében, a felületek és funkciók megismerésében, akár az ügyfélinterakciók, scriptek megtervezésében is. A rendszerek használatának elsajátításához webes vagy személyes oktatásokat, továbbképzéseket tartunk.
Mindig elérhetők vagyunk
Az ügyfélszolgálatnak is szüksége van ügyfélszolgálatra, akkor is ha a dolgok rendben mennek. Ha mégis probléma merülne fel: support csapatunk mindig rendelkezésre áll: igény esetén akár 24/7/365 felügyeletet is vállalunk. A jelzésekre azonnal reagálunk, ha beavatkozásra van szükség, beépített távoli asztali elérésen keresztül is segítséget tudunk nyújtani.
Minden tudásunkat megosztjuk
A Comnica ID és a Comnica CC használatához folyamatosan bővülő online tudásbázist hoztunk létre. Az oldal bevezet a rendszerek legfontosabb alapfogalmaiba és metrikáiba, részletesen leírja a szoftverekkel kapcsolatos technikai tudnivalókat, és hasznos tippeket ad a használatukhoz. A gyakran ismételt kérdések menüt mindig a legaktuálisabb ügyfélvisszajelzések és új fejlesztéseink alapján bővítjük.
Comnica
communications
Biztonságos hálózaton kommunikálunk
Ügyfeleink rendszerét biztonságos SSL TLS protokollon keresztül csatlakoztatjuk saját rendszereinkhez. A hívásokat és üzeneteket magas rendelkezésre állású adatközpontjainkon keresztül továbbítjuk.
Folyamatos rendszerfelügyeletet biztosítunk
Support csapatunk és kiterjedt monitoring rendszerünk a nap 24 órájában felügyeli teljes infrastruktúránk teljesítményét az összes szolgáltatási területen. Eszközeinket georedundáns módon, egymástól távoli szervertermekben helyezzük el, hogy SLA mutatóinkat az iparági 99,9%-os érték felett tartsuk.
Több útvonalon biztosítjuk a forgalmat
Szolgáltatásainkat fizikailag elosztott, többszörösen redundáns infrastruktúrára építettük, így minden hívás és SMS biztosan célba ér. Ha valamelyik carrier partnerünk hálózatán hiba jelentkezik, rendszerünk a forgalmat emberi beavatkozás nélkül azonnal másik útvonalra tereli.