Tudásbázis > Comnica Contact Center > - Monitor > Operátor kiléptetése
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Operátor kiléptetése

A monitor magányos operátorok szekciójában (a jelenleg belépett operátorok listája) lehetőség van arra, hogy kilépésre kényszerítsük a kliensbe bejelentkezett operátorokat.

Az operátor adatai fölé vitt egérmutatóval elérhetővé válik a „Kiléptetés” gomb, amely szükség esetén kijelentkezteti az adott operátort a Kliens alkalmazásból.

Javasolt felhasználási esetek:

  • Az operátor munkaideje lejárta után bejelentkezve hagyta a Klienst.
  • Az operátor túl sok időt töltött tétlen állapotban.
  • Ha az operátort ezen módon figyelmeztetni szeretnénk.
  • Hibaelhárítási célok (bejelentkezve maradt a számítógépén, de nem elérhető).

Az adminisztrátori felületen, a CC Beállítások menüpontban lévő „Az operátor kiléptethető nem ‘szünet’ típusú állapotból is” kapcsoló aktiválásával pl. „Ügyfélre vár” állapotban is kijelentkeztethető a kliensből operátor. Ezen kapcsolóval engedélyezhetjük a kiléptetést munkának számító operátori státuszban is.

Kiléptetéskor az operátorok a Comnica Kliens bejelentkező felületére kerülnek és a jobb felső sarokban a kiléptető nevével ellátott figyelmeztetést kapnak (kép jobbra). Az így kijelentkeztetett operátoroknak a Comnica CC használatához újra be kell jelentkezniük az alkalmazásba.