Mesterséges intelligencia alapú virtuális
ügyintéző. Az ügyfélszolgálatos jobb keze.
Mikor veszi át az operátor helyét az AI? Reményeink szerint soha. De egyre többet tehet, hogy a call centeresek munkája könnyebb legyen, az ügyfelek élete pedig egyszerűbb. Erre fejlesztünk megoldásokat.
Tehermentesítsd operátoraidat,
gyorsítsd fel kampányaidat!
A Comnica AI:gent az operátor helyett válaszol az ügyfél rutinszerű kérdéseire, telesales hívásoknál pedig adatgyűjtő, előszűrő kérdéseket tesz fel neki. Felszabadítjuk az operátorokat az időrabló feladatok alól, hogy a fontos beszélgetésekre koncentrálhassanak.
Miért Comnica AI:gent?
Nem hiszünk a hype-ban. Tudjuk, mire jó a mesterséges intelligencia, és mire nem. Ezzel rengeteg pénzt spórolunk meg ügyfeleinknek.
20 éves call és contact center tapasztalattal rendelkezünk.
AI alapú virtuális asszisztensünk már 350 000+ automata híváson van túl
Az ügyféligényeket értő AI fejlesztő csapattal dolgozunk.
Próbáld ki
a Comnica biztosítási
asszisztensét!
Virtuális asszisztensként termékek, szolgáltatások
kiajánlására
A Comnica AI:gent szerkesztett párbeszéd flowba ültetve felvezető beszélgetéseket bonyolít a terméked, szolgáltatásod iránt érdeklődőkkel. A párbeszéd az ügyfelek jellemző kérdéseit leképező, paraméterezett script alapján épül fel. A végén az asszisztens az értékesítőhöz kapcsol, időpontot egyeztet, vagy emlékeztető sms-t küld.
Használd az AI-t arra, amiben a legjobb!
Ügyfelek előszűrésére telesales kampányokban
51%: a feltárcsázott ügyfelek több mint fele válaszol a Comnica AIgent szűrő kérdéseire.
A Comnica AI:gent feltárcsázza kontaktjaidat, bemelegítő kérdésekkel kiszűri azokat, akik nyitottak az értékesítő ajánlatára, majd kapcsolja az értékesítőt.
Az automata előszűréssel egyszerre több hívás is indítható, az operátor a felszabadult időben az ígéretes leadekkel beszélgethet.
Időpont egyeztetésre
Ha az ügyfél éppen nem ér rá, a robot időpontot egyeztet vele a visszahíváshoz: élőszóban, gombnyomogatás nélkül. Hozzájárulás kérésre vagy közvéleménykutatásra is használható.
Rutinkérdések megválaszolására az ügyfélszolgálatban
A mesterséges intelligenciától nem azt várjuk, hogy úgy beszéljen, mint az operátor, hanem, hogy eldöntse, kivel érdemes az operátornak beszélnie.
Nem minden beszélgetéshez kell operátor. Az ügyfelek általános, ismétlődő kérdéseire a virtuális asszisztens is tudja a választ. Ha mégsem, egyszerűen továbbirányítja az ügyfelet a kérdésben legkompetensebb operátorhoz. A Comnica AI:gent előre paraméterezhetző forgatókönyvekkel dolgozik, melyet igényeid szerint segítünk elkészíteni és betanítani neki.
Okos IVR-ként
Nyomógombos telefonos menüdet élőszavas irányításra cseréljük. A vonal végén rögtön a Comnica AI:gent jelentkezik be, hogy útba igazítsa a betelefonálót. Az ügyfél élőszóban mondhatja el, miben kér segítséget, anélkül, hogy túlzott artikulációval, vagy fix kulcsszavakkal kellene kommunikálnia.
Felszabadítjuk
az operátorokat
az időrabló feladatok alól
hogy az igazán fontos beszélgetésekre koncentrálhassanak.
Kérj díjmentes bemutatót!
Jelentkezz, ha szeretnéd kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!