Tudásbázis > Comnica Dialer Applikáció > Alkalmazás telepítése, kezelése > Kezelőfelület, használat
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Kezelőfelület, használat

A Comnica Dialer kezelőfelülete (Tárcsázó, Névjegyek, Híváslista, Beállítások, Információk)

Szabadkézzel megadható a tárcsázandó telefonszám. A hívás ikon megnyomásával kezdeményezhető a hívás.

Ha meglévő névjegyekből szeretnénk tárcsázni, akkor a képernyő alján található Névjegyek gombra kell nyomni. A névjegyek használatához első alkalommal engedélyt kell adni az applikációnak ahhoz, hogy hozzáférjen.

 A névjegyekhez való hozzáférés elfogadásával az applikáció kényelmesebb használata válik lehetővé. A Comnica Dialer App semmilyen adatot, bejegyzést nem továbbít semmilyen távoli eszköz vagy szerver felé.

A névjegyekhez való engedély megadása után az applikáció kilistázza a készüléken elérhető névjegyzéket. A felül lévő keresősávval szűkíthető az eredmény. A nevek alatt láthatóak a telefonszámok, valamint a jobb oldalt lévő hívás ikonnal elindítható a tárcsázás.

Esetenként előfordulhat, hogy az applikáció egyéb hozzáférést is kér, ezek nyugodtan engedélyezhetőek. A Comnica Dialer App semmilyen adatot, bejegyzést nem továbbít semmilyen távoli eszköz vagy szerver felé.

A médiafájlokhoz való hozzáféréshez kizárólag azért van szükség, hogy egy későbbi hibabejelentő funkció számára a felhasználó által készített, hibabejelentéshez szükséges képernyőképek elküldhetőek legyenek. (Ez a bejelentési lehetőség a pilot projekt ideje alatt nem elérhető, de az engedélyt így is meg kell adni.) 

Az adott készülék biztonsági beállításaitól függően, előfordulhat, hogy engedélyt kér a telefonhívások kezdeményezéséhez. A Comnica Dialer App használatához ezt engedélyezni kell.

A híváslistában szerepelnek a Comnica Dialerből indított hívások. A sikertelen hívások (pl. nem elérhető) pirossal kiemelve jelennek meg.

A hívott telefonszámon kívül fel van tüntetve még a hívás Comnica rendszerében rögzített azonosítója, a hívásindítás időpontja és a hívás időtartama.

A bal felső sarokban lévő hamburgermenü segítségével (a képen sárgával jelölve) is elérhető a Tárcsázó, a Névjegyek és a Híváslista. Egyéb, csak innen elérhető menüpontok még a Beállítások és az Információk.

A Beállítások menüpontban az aktiváláskor megadott telefonszám látható, valamint az éppen használatban lévő, authentikációhoz és adattovábbításhoz szükséges egyedi kulcs (API key).

Csúszka segítségével inaktiválható a Tárcsázóhang, valamint állítható, hogy az appból való kilépéskor az kérjen-e megerősítést a kilépéshez.

Legalul látható a telepített Comnica Dialer verziószáma (a képen v.1.0 – build 22). Érdemes az applikációt mindig a legújabb verzióra frissíteni.

Az Információk menüpontban egy kis összefoglaló olvasható az alkalmazásról.

Hívás indítása a Comnica Dialer App használatával

Hívás indítható a Névjegyzékből, a Híváslistából és szabadkézzel. A tárcsázóba beírt telefonszám után a hívás ikonnal kezdeményezhető a hívás.

A hívás indításakor a mobilkészülék beépített telefonhívás funkcióját használja a Comnica Dialer. Itt nem a hívott fél telefonszáma fog megjelenni, mert az applikáció egy normál díjas vezetékes központi Comnica számot hív fel, annak érdekében, hogy a hangrögzítést és az egyéb adatokat el tudja tárolni. Természetesen végül az eredetileg tárcsázott telefonszámot kapcsolja össze a Comnica a felhasználóval, úgy, hogy a hívott fél készülékén a felhasználó saját mobiltelefonszáma jelenik meg mint hívó.