Adatok anonimizálási lehetősége “Beállítások – GDPR anonimizáló” menüpontban található.
Az adminisztrátori jogosultsággal elérhető menüpontban lehetőséget biztosít a rendszer arra, hogy telefonszám részlet alapján rekordokra és hívásokra lehessen keresni a teljes rendszerben, majd ezen adatok kívánt szűkítése után az adatokat, hívásokat és hangokat véglegesen anonimizálják, úgyhogy az anonimizálással a rendszerben elérhető statisztikák eredményei ne módosuljanak.
A funkció a GDPR rendelet miatt került bevezetésre, mely biztosítja az ügyféladatok anonimizálását. Kapcsolódó Wikipedia cikk.
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet): Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) letöltése
Működése
- Navigáljon az Adminisztrátori felületre
- Kattintson a Beállítások menüpontra
- Kattintson a GDPR anonimizáló menüpontra
- Írja be a keresendő kifejezést (név, telefonszám, egyéb beazonosításhoz szükséges, meglévő adat)
- A keresés indítása gombra kattintva a rendszer kilistázza, hogy az adott keresési feltételeknek megfelelően, mely adatbázismezőkben talált egyezést a kampány adatbázisban, hívásokban, robinson listában.
A rendszer kategóriánként (kampány adatbázis, hívások, robinson lista) kiírja a talált egyezések számát a következő összefüggésekben:
- Kampány adatbázis: az itt megjelenített rekordokhoz tartozó hívás elemek is anonimizálásra fognak kerülni
- Hívások: az itt megjelenített hívás elemekhez tartozó rekordok is anonimizálásra fognak kerülni
- Robinson lista: itt nincs lehetőség anonimizálni, azt a Robinson listák szerkesztésében lehet elvégezni
A „Tovább a találatra” linkre kattintva szerkeszthetjük a rekordot a GDPR elvárásoknak megfelelően egyesével vagy az alsó szekcióban található „Lista anonimizálása” gombbal tömegesen.