A tökéletes sales kampány eszköztára
A hívásstatisztikák biztatók, az értékesítési mutatók is alakulnak, de valami még hiányzik. Ha telefonos kampányaiból szeretné kihozni a maximumot, próbálja ki a Comnica SalesPro szolgáltatásait. Több kimenő hívás ugyanannyi idő alatt, spam akadálymentesítés és mobilhívások hangrögzítéssel, tárcsázó applikációval.
Adatbázis tisztítás:
hogy halott számok helyett élő ügyfeleket
hívjon az operátor
A telesales kampányok automata módban indított hívásai gyakran válasz nélkül csöngenek ki. Ilyenkor sosem tudjuk, vajon az ügyfél nem ér rá, vagy a szám halott, a rendszer viszont rendületlenül újra tárcsáz, eredménytelenül.
Mivel a csörgés után elinduló hangbemondás nem bomlik automatikusan, a tárcsázási idő 30 másodpercet is igénybe vehet.
Minden egyes rossz számnál…


Megoldás
Az adatbázistisztítás. Telesasles kampányai fel nem vett hívásaiból kiszűrjük azokat a számokat, melyekhez nem tartozik előfizető. Megjelöljük őket, és úgy finomhangoljuk az automatikus tárcsázásokat, hogy operátorait megkíméljük a felesleges hívásoktól.
Védelem a spamvédelem ellen
Az ügyfelek gyakran spamszűrő appokkal védekeznek a sok kéretlen hívás ellen. Az Öné viszont nem az. Az alkalmazások algoritmusai sokszor pusztán statisztikai alapon, egy nagyobb hívásmennyiség vagy a híváshossz alapján könyvelnek el gyanúsnak egy-egy számot.

Megoldás
Telekommunikációs szolgáltatóként kapcsolatban állunk
a legtöbb alkalmazás üzemeltetőjével. Felkeressük őket,
és egyeztetünk velük telefonszámainak védelméről.
A szolgáltatás részeként cége nevét és logóját is megjelenítjük hívószáma mellett.


Comnica Dialer: a sikeres üzletkötők mobilappja
Az értékesítési csapatban dolgozó utazó üzletkötők és tanácsadók többnyire mobiltelefonon tartják a kapcsolatot az ügyfelekkel. Ezekre a hívásokra azonban a központnak nincs rálátása.

Megoldás
A Comnica Dialer egy contact centerre épülő tárcsázó applikáció, mellyel távolról menedzselheti a tanácsadók munkáját.
Az alkalmazásban tetszőleges mennyiségű mobilszámot oszthat ki üzletkötőinek, miközben a hívások a Comnica contact centerén futnak keresztül. A Dialer rögzíti a hívások hanganyagait és adatait, melyek később bármikor visszakereshetők.
Kérjen díjmentes bemutatót!
Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!