A kampányok nézeten belül legördülő menük segítségével szűrhető adott projektek hívásiránya (bejövő/kimenő) szerint az adatkijelzés.
Lehetőség van kampányonként az alábbiak beállítására:
A kampányok nézeten belül legördülő menük segítségével szűrhető adott projektek hívásiránya (bejövő/kimenő) szerint az adatkijelzés.
Lehetőség van kampányonként az alábbiak beállítására:
Egy projekt ratio-ja azt hivatott megmondani, hogy az adott projektból maximálisan egy szabad operátornak hány hívás indítható. Ezzel szabályozható, hogy a tárcsázó az adott kampányban mennyire legyen “erőszakos”. Azoknál a kampányoknál, ahol az ügyfélelérés nem megfelelő, – emiatt az operátorok sokat várakoznak – a ratio megemelésével ajánlott a tárcsázót több hívás indítására ösztönözni. Ügyelni kell azonban arra, hogy ennek az értéknek a növelésével az eldobott ügyfelek száma jelentősen nőhet.
Sokkal bonyolultabb a képlet, ha egy operátor több hívási sorba is beléphet. Ekkor a ratio már nem csak azt jelenti, hogy egy adott operátornak hány hívást kezdeményez a rendszer, mert így a figyelme már megosztott. Azért nem tanácsos kettes ratio esetén egy operátornak két hívást indítani hívási soronként, mert az azt jelentené, hogy az adott operátornak már négy hívást indítunk a kívánt kettő helyett. A tárcsázó figyelembe veszi azt, hogy az egyes operátorok hány darab projektbe léptek be, és annak megfelelően indítja a hívásokat, hogy az operátorok a kívántnál jobban ne legyenek terhelve, ezért nem ajánlott számukra túl sok hívást indítani.
A ratio bejövő irányú projektek esetében nincs hatással a működésre.
A kézzel megadott Rationál maximum 6-os érték adható meg.
A projektek prioritási értéke azt határozza meg, hogy melyik projektet részesítse előnyben az operátor számára. Itt a nagyobb érték számít fontosabbnak.
Minél nagyobb egy adott projekt prioritása, annál biztosabb, hogy az ahhoz tartozó kampányból fog indulni hívás. Megfordítva: egészen addig csak és kizárólag a magasabb prioritású projekthez kapcsolódó kampányokból indít hívást a tárcsázó, amíg abban a kampányban talál tárcsázható számot. Példa: ha van két projekt és egy operátor belép mindkettőbe, akkor – feltételezve, hogy az egyiknek nagyobb a prioritása – egészen addig csak a nagyobb prioritással rendelkezőből indul hívás, ameddig annak adatbázisában a rendszer talál hívható telefonszámot, rekordot.
Kampányonként megtekinthetőek hívásokból eredő statisztikák, amelyek segítségével sikerességet és hatékonyság mérhető fel, követhető nyomon.
Az AUTO funkció projektenként engedélyezhető. A lényege, hogy bizonyos időközönként (30 mp) ellenőrzi az operátor és ügyfél várakozási időket, majd a feltételeknek megfelelően csökkent vagy növel a RATIO értékén.