A kampány szekcióban
- látható az összes aktív kampány jelenlegi állapota,
- bizonyos hívásmechanizmussal kapcsolatos beállítások finomhangolhatóak,
- heti, napi és óránkénti bontásban elérhetőek riportok.
Az 1-es pontban meghatározott szűrővel szűkíthető a kampánylista.
A kampányokhoz feltüntetett oszlopok és jelentésük:
Operátor (A/B/R/O)
- Available: Az adott kampányhoz hozzárendelt operátorok száma.
- Busy: Az elfoglalt operátorok száma.
- Ready: Ügyfélre vár állapotban van, ügyfélfogadásra alkalmas.
- Other: Egyéb tevékenységet végez.
Aktív hívás
A kampányban éppen történő, aktuális hívások száma.
Összes hívás
Az összes indított hívás.
Sikeres / Elért
Ez az érték mutatja, hogy az elért hívásokból (akik operátorokhoz kapcsolódtak) hány zárult sikerrel (siker kategóriájú terminációval).
Összes hívható
A jelenleg tárcsázható rekordok/telefonszámok az adott kampányban.
Összes lezáratlan
Az összes rekord, amely még nem kapott terminációt.
Vesztett hívás
Hívások, melyek nem értek célba. Előfizető nem kapcsolható, foglalt, stb. okokból.
Vesztett hívásnak számítanak a bejövő irányú kampányokban operátorhoz nem kapcsolódott hívások is.
Prio
A projektek prioritási értéke azt határozza meg, hogy melyik projektet részesítse előnyben az operátor számára. Itt a nagyobb érték számít fontosabbnak.
Minél nagyobb egy adott projekt prioritása, annál biztosabb, hogy az ahhoz tartozó kampányból fog indulni hívás. Megfordítva: egészen addig csak és kizárólag a magasabb prioritású projekthez kapcsolódó kampányokból indít hívást a tárcsázó, amíg abban a kampányban talál tárcsázható számot. Példa: ha van két projekt és egy operátor belép mindkettőbe, akkor – feltételezve, hogy az egyiknek nagyobb a prioritása – egészen addig csak a nagyobb prioritással rendelkezőből indul hívás, ameddig annak adatbázisában a rendszer talál hívható telefonszámot, rekordot.
Kampányonként megtekinthetőek hívásokból eredő statisztikák, amelyek segítségével sikerességet és hatékonyság mérhető fel, követhető nyomon.
Ratio
Egy projekt ratio-ja azt hivatott megmondani, hogy az adott projektból maximálisan egy szabad operátornak hány hívás indítható. Ezzel szabályozható, hogy a tárcsázó az adott kampányban mennyire legyen “erőszakos”. Azoknál a kampányoknál, ahol az ügyfélelérés nem megfelelő, – emiatt az operátorok sokat várakoznak – a ratio megemelésével ajánlott a tárcsázót több hívás indítására ösztönözni. Ügyelni kell azonban arra, hogy ennek az értéknek a növelésével az eldobott ügyfelek száma jelentősen nőhet.
Sokkal bonyolultabb a képlet, ha egy operátor több hívási sorba is beléphet. Ekkor a ratio már nem csak azt jelenti, hogy egy adott operátornak hány hívást kezdeményez a rendszer, mert így a figyelme már megosztott. Azért nem tanácsos kettes ratio esetén egy operátornak két hívást indítani hívási soronként, mert az azt jelentené, hogy az adott operátornak már négy hívást indítunk a kívánt kettő helyett. A tárcsázó figyelembe veszi azt, hogy az egyes operátorok hány darab projektbe léptek be, és annak megfelelően indítja a hívásokat, hogy az operátorok a kívántnál jobban ne legyenek terhelve, ezért nem ajánlott számukra túl sok hívást indítani.
A ratio bejövő irányú projektek esetében nincs hatással a működésre.
A kézzel megadott rationál maximum 6-os érték adható meg.
Auto
Az AUTO funkció projektenként engedélyezhető. A lényege, hogy bizonyos időközönként (30 mp) ellenőrzi az operátor és ügyfél várakozási időket, majd a feltételeknek megfelelően csökkent vagy növel a RATIO értékén.
Adott projektre rákattintva elérhetőek a hozzájuk tartozó, rendszer által, a meglévő adatokból automatikusan generált statisztikák. Az egérmutatót a ? ikonra húzva, megtekinthető egy-egy statisztika magyarázata.