Tudásbázis > Comnica Contact Center > - Monitor > Kampányok nézet
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Kampányok nézet
  • 1. Szűrési lehetőség

    Szűrési lehetőség kampányra és hívás irányára.

  • 2. Kampányok

    A kampány szekcióban

    • látható az összes aktív kampány jelenlegi állapota,
    • bizonyos hívásmechanizmussal kapcsolatos beállítások finomhangolhatóak,
    • heti, napi és óránkénti bontásban elérhetőek riportok.

    Az 1-es pontban meghatározott szűrővel szűkíthető a kampánylista.

    A kampányokhoz feltüntetett oszlopok és jelentésük:

    Operátor (A/B/R/O)

    • Available: Az adott kampányhoz hozzárendelt operátorok száma.
    • Busy: Az elfoglalt operátorok száma.
    • Ready: Ügyfélre vár állapotban van, ügyfélfogadásra alkalmas.
    • Other: Egyéb tevékenységet végez.

    Aktív hívás

    A kampányban éppen történő, aktuális hívások száma.

    Összes hívás

    Az összes indított hívás.

    Sikeres / Elért

    Ez az érték mutatja, hogy az elért hívásokból (akik operátorokhoz kapcsolódtak) hány zárult sikerrel (siker kategóriájú terminációval).

    Összes hívható

    A jelenleg tárcsázható rekordok/telefonszámok az adott kampányban.

    Összes lezáratlan

    Az összes rekord, amely még nem kapott terminációt.

    Vesztett hívás

    Hívások, melyek nem értek célba. Előfizető nem kapcsolható, foglalt, stb. okokból.

    Vesztett hívásnak számítanak a bejövő irányú kampányokban operátorhoz nem kapcsolódott hívások is.

    Prio

    A projektek prioritási értéke azt határozza meg, hogy melyik projektet részesítse előnyben az operátor számára. Itt a nagyobb érték számít fontosabbnak.

    Minél nagyobb egy adott projekt prioritása, annál biztosabb, hogy az ahhoz tartozó kampányból fog indulni hívás. Megfordítva: egészen addig csak és kizárólag a magasabb prioritású projekthez kapcsolódó kampányokból indít hívást a tárcsázó, amíg abban a kampányban talál tárcsázható számot. Példa: ha van két projekt és egy operátor belép mindkettőbe, akkor – feltételezve, hogy az egyiknek nagyobb a prioritása – egészen addig csak a nagyobb prioritással rendelkezőből indul hívás, ameddig annak adatbázisában a rendszer talál hívható telefonszámot, rekordot.

    Kampányonként megtekinthetőek hívásokból eredő statisztikák, amelyek segítségével sikerességet és hatékonyság mérhető fel, követhető nyomon.

    Ratio

    Egy projekt ratio-ja azt hivatott megmondani, hogy az adott projektból maximálisan egy szabad operátornak hány hívás indítható. Ezzel szabályozható, hogy a tárcsázó az adott kampányban mennyire legyen “erőszakos”. Azoknál a kampányoknál, ahol az ügyfélelérés nem megfelelő, – emiatt az operátorok sokat várakoznak – a ratio megemelésével ajánlott a tárcsázót több hívás indítására ösztönözni. Ügyelni kell azonban arra, hogy ennek az értéknek a növelésével az eldobott ügyfelek száma jelentősen nőhet.

    Sokkal bonyolultabb a képlet, ha egy operátor több hívási sorba is beléphet. Ekkor a ratio már nem csak azt jelenti, hogy egy adott operátornak hány hívást kezdeményez a rendszer, mert így a figyelme már megosztott. Azért nem tanácsos kettes ratio esetén egy operátornak két hívást indítani hívási soronként, mert az azt jelentené, hogy az adott operátornak már négy hívást indítunk a kívánt kettő helyett. A tárcsázó figyelembe veszi azt, hogy az egyes operátorok hány darab projektbe léptek be, és annak megfelelően indítja a hívásokat, hogy az operátorok a kívántnál jobban ne legyenek terhelve, ezért nem ajánlott számukra túl sok hívást indítani.

    A ratio bejövő irányú projektek esetében nincs hatással a működésre.

    A kézzel megadott rationál maximum 6-os érték adható meg.

    Auto

    Az AUTO funkció projektenként engedélyezhető. A lényege, hogy bizonyos időközönként (30 mp) ellenőrzi az operátor és ügyfél várakozási időket, majd a feltételeknek megfelelően csökkent vagy növel a RATIO értékén.

    Adott projektre rákattintva elérhetőek a hozzájuk tartozó, rendszer által, a meglévő adatokból automatikusan generált statisztikák. Az egérmutatót a  ? ikonra húzva, megtekinthető egy-egy statisztika magyarázata.

Bejövő hívási sorok esetén a monitorban a Prio, Ratio, és AUTO funkciók nem elérhetők, mivel ezek kizárólag a hívások tárcsázási mechanizmusának és sorrendjének módosítására szolgálnak.

  • Kampányrészletező grafikonok

    A kampány részletező grafikonok segítenek az adott kampány teljesítményének és hatékonyságának nyomon követésében.

    Mi látható a grafikonokon?

    1. Operátorok teljesítménye: Megjeleníti a bejelentkezett operátorok számát és azok tevékenységét a kampány során.
    2. Tárcsázott rekordok: Az adott időszakban tárcsázott rekordok száma, valamint az aktivitás időbeli megoszlása látható egy vonaldiagram formájában. Ez segít meghatározni, mikor volt a legintenzívebb a híváskezdeményezés.
    3. Kontakt arány: A sikeresen elért ügyfelek aránya a teljes hívásszámhoz képest. A grafikonon látható a kapcsolatfelvételi arány alakulása az idő múlásával, amely fontos a kampány hatékonyságának elemzéséhez.
    4. Siker arány: Az összes kezdeményezett hívásból hány hívás volt sikeres. Ez a mutató segít az operátorok teljesítményének értékelésében.
    5. Találati arány: A sikeres terminációval lezárt rekordok aránya az összes lezárt rekordhoz képest.
    6. Hatékonyság: Az adott időszakban végrehajtott sikeres hívások száma. Ez a mutató segíti a legjobb időszakok, operátorok és stratégiák azonosítását.
    7. Átlagos beszélgetési idő: Az operátorok átlagos beszélgetési ideje, amely segít az ügyfélkapcsolatok minőségének elemzésében.

    A részletező grafikonok használata segít a kampány teljesítményének valós idejű nyomon követésében és elemzésében. A grafikonok segítségével könnyen azonosíthatóak a sikeres időszakok, a hatékony operátorok, és optimalizálhatóak a kampányok. A vizuális adatelemzés lehetővé teszi a gyors döntéshozatalt és a kampánystratégia azonnali módosítását, így növelve az általános hatékonyságot és eredményességet.