Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Rekordok prioritása
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Rekordok prioritása

Prioritás

A kimenő hivásirányú kampányokba betöltött rekordok hívási sorrendjét prioritás érték állításával lehet finomhangolni. Nagyobb és kisebb prioritású rekordok keveredhetnek, azonban hívószámválasztáskor a nagyobb prioritásúak nagyobb súllyal szerepelnek, hamarabb kezdenek el tárcsázódni a rendszer által.

Rekordok prioritásának állítása

  1. Megadható kampány létrehozásnál vagy kampányba adatbetöltéskor (jobbra, a képen ez látható).
  2. A már létrehozott kampány esetén a betöltött adatokra is adható prioritási érték.
Prioritás megadása betöltésnél.

A prioritás értéke csak 0 és 10 között lehet.

A prioritás nélkül betöltött rekordoknak nincs prioritás értéke, üres az értékük.

Azok a rekordok, amelyeknek van prioritásuk, hamarabb fognak tárcsázódni, mint amiknél üres az érték.

A 10-es prioritású rekordot hamarabb kezdi el tárcsázni a rendszer, mint a 9-et, és igy tovább…

betoltott_adatbazis_prio
rekord prioritas megadas

A Comnica CC adminisztrátori felületén, a megfelelő jogosultsággal egy kampányhoz tartozó adatbázis rekordjainak tárcsázását beállíthatjuk a prioritás módosítás segítségével.

Kampány > Adatbázis fülön a megadott szűrési feltételeknek megfelelő rekordoknak különböző prioritást adhatunk meg.