A terminációk menüpontban szűrhetünk az adatbázisainkban, kampányainkban használt lezárások között.
A Comnica Contact Center rendszerében 4 különböző terminációs kategória létezik:
- Sikeres
- Sikertelen
- Elért
- Semleges
Különböző terminációkat a Kampányok/Szkript oldalon hozhatunk létre, ezeknél kötelezőek vagyunk megadni a termináció kategóriáját és megkülönböztető nevét. Több kampányban is használható azonos termináció!
Alapértelmezett, beépített rendszerterminációink:
- denied – Nem engedélyezett szám (például külföldi előhívó esetén, ha az adott ügyfélrendszerben az nem engedélyezett).
- wrongnumber – Olyan telefonszámok, melyek nincsenek szolgáltatóhoz rendelve a magyar számmező kiosztások alapján. A terminációt a hívás probálkozás előtt kapja meg az adott rekord.
- tries_limit_reached – Maximális híváspróbálkozást elért rekordok anélkül, hogy operátori beszélgetés létrejött volna.
- no_subscriber – Előfizető nem található.
- sysrob – Robinson listán szereplő tétel lezárása.
- redial – Visszahívás.
- HIBA01 – Hibás formátumú telefonszám.