Auto answer option is only available in projects with incoming call direction. After selecting the incoming project, this option can be activated/deactivated on the “Call settings” tab. It’s purpose is to define the method of call handling. The default setting is active.
Az automatikus hívásfogadás opció csak a bejövő irányú projekteknél érhető el. A bejövő kampány kiválasztása után ez az opció aktiválható / inaktiválható a “Hívásbeállítások” oldalon. Célja a híváskezelés módszerének meghatározása. Alapértelmezetten aktív.
Aktív automatikus hívásfogadás esetén:
- A kampányhoz rendelt, elérhető operátor csengés hangot hall, amikor egy bejövő hívás érkezik.
- Érkező hívás esetén, ha a Comnica Kliens a böngészőben az éppen aktív ablak az operátor számítógépén, akkor az összekapcsolás a hívó féllel automatikusan megtörténik.
Ha az automatikus hívásfogadás inaktív:
Egy párbeszédpanel jelenik meg a kliensben minden beérkező hívás esetén az éppen szabad operátornak. Az operátor eldöntheti, hogy fogadja vagy elutasítja a hívást. A válaszadásra 10 másodperce van.
Ha az operátornak nem sikerül időben reagálnia vagy elutasítja a hívást, akkor a rendszer megpróbálja egy másik elérhető, szabad operátornak is felajánlani a hívás fogadását amíg a hívó fél meg nem szakítja a hívást vagy a hívó fél szolgáltatójánál beállított csörgetési limitet az el nem éri.