Tudásbázis > Comnica Contact Center > Felhasználók kezelése > Felhasználó létrehozása
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Felhasználó létrehozása

Új felhasználó létrehozásához elsőként kattints a menüpontra, majd a jobb felső sarokban található Új felhasználó feliratra.

 

A felugró ablakban a következő adatok megadása szükséges:

  1. Teljes név *(kötelező kitölteni)
  2. Felhasználónév *(kötelező kitölteni)
  3. E-mail cím 
  4. Telefonszám Amennyiben a kétfaktoros azonosítással történő belépés aktív, úgy az itt megadott telefonszámra továbbítjuk a belépéshez szükséges kódot.

Új felhasználó létrehozására kizárólag Admin, illetve Supervisor szerepkörrel rendelkező felhasználók számára van lehetőség.

Felhasználók aktiválása/inatkiválása

Felhasználó létrehozása

Comnica Contact Center adminisztrátori felületén (http://cégnév.calgo.cc) kattintson a Felhasználók menüpontra.

Kattintson az “+ Új felhasználó” gombra.

Ezután az Új Felhasználó adatlapra fog kerülni.

Új felhasználót a contact center szoftverhez csak Admin jogosultsággal lehet létrehozni.

Új felhasználó adatlap

Teljes név:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó teljes nevét.

Felhasználónév:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó nevét. Ez a belépéshez szükséges felhasználónév. A felhasználónév érzékeny a kis- és nagybetűk használatára. Ha a felhasználónév például “Roland”, akkor nagy kezdőbetűvel kell megadni belépéskor!

Email cím: Az e-mail cím megadása nem kötelező, ez jelenleg csak információként szolgál.

Felhasználó állapota: A felhasználó állapota a csúszka segítségével aktiválható/inaktiválható.

* A csillaggal jelzett mezők kötelezően kitöltendőek.

Ideiglenes jelszó

Új felhasználó létrehozásakor a rendszer kér egy ideiglenes jelszót, amit az operátor első belépésnél kell megadjon. Miután az ideiglenes jelszóval megtörtént a belépés, az operátor beállíthatja az új jelszavát, amelyet a rendszer eléréséhez tud használni. Az ideiglenes jelszó csak eddig a pontig érvényes.

Felhasználó módosítása

Felhasználók menüpontban meglévő felhasználóra kattintva, módosíthatóak a megadott paraméterek/kampány jogosultságok, a felhasználó adatai, illetve új ideiglenes jelszót is lehetőség van beállítani.

Amennyiben az operátor elfelejtette a jelszavát, vagy túl sokszor próbálkozott nem megfelelő jelszóval, akkor Ideiglenes jelszó beállításával van lehetőség a bejelentkezést feloldalni.

Operátori kliens beállítások

A ‘Hívási sor választás’ inaktiválása esetén az operátornak nem lesz lehetősége hívási sort választani, az operátori kliens automatikusan belépteti az összes hozzá rendelt hívási sorba. Az operátor ezt a beállítást az operátori kliensen belül sem fogja tudni megváltoztatni. A ‘hívási sor választás’ aktív állapota esetén, az operátor a kliens indításakor választhat a hozzá rendelt hívási sorokból legördülőmenü segítségével (egyszerre több is választható).