Tudásbázis > Comnica Contact Center > Bevezetés - kezdő lépések > Alapfogalmak
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Alapfogalmak

Felhasználói felületek

  • Adminisztrátori felület

    A Comnica CC szoftver webes felülete, “vezérlőpultja”, amin keresztül adminisztrálhatóak, követhetőek a contact center szolgáltatáshoz tartozó paraméterek, lekérhetőek kampány- és rendszerszintű kimutatások, statisztikák. Az alábbiakban felsorolt felületek is innen érhetőek el:

  • Operátori (webes) kliens

    A Comnica CC böngészőben használható híváskezelő felület. Segítségével indíthatók és fogadhatók hívások.

  • Monitor

    Az adminisztrátori felületen elérhető webes monitorozó rendszer, mely segítségével nyomonkövethetőek a call center szoftverben az aktuális hívások és kampányok paraméterei.

  • Ratio

    Kampányonként állítható tárcsázási erősség, mellyel a szabad operátoronként indítható hívások maximális száma adható meg. Túl nagyra állítása esetén magasabb az esélye az eldobott hívásoknak.

  • Prioritás

    A párhuzamosan futó tevékenységek közül ki lehet emelni a számunkra fontosabbakat. Kampányonként és rekordonként is állítható egy prioritási érték. Kampányok esetén a kisebb prioritásúakból mindaddig nem indul új hívás, amíg a nagyobb prioritásúakban van hívható szám. Rekordoknál a nagyobb és kisebb prioritású rekordok keverednek, azonban hívószámválasztáskor a nagyobb prioritásúak nagyobb súllyal szerepelnek.

  • Wallboard

    Webes felületen elérhető Wallboard segítségével az aktív hívások és operátorok állapotait lehet egyszerűen nyomon követni a call center rendszerben.

Adatbázis

  • Kampány

    Feltételek mentén leválogatott ügyféladatbázis. Építőelemei az ügyféladatokat tartalmazó adatbázis, az ügyféladatok megjelenítéséhez és lehívásához használt szkript, az ügyfelek hívására szolgáló várakozási sor(ok), illetve a hívások eredményét megjelenítő statisztikák.

  • Ügyfél

    Egy adott kampányban definiált rekord. Kampánytól függően egyedi paraméterekkel (pl. lakcím, havidíj, szerződésszám) rendelkezik, amely a hívás során megjelenik a felületen.

  • Rekord

    A tárcsázó által feldolgozandó adatbázis bejegyzés.

Felhasználói szerepkörök

  • Adminisztrátor

    A legmagasabb felhasználói jogosultság, minden funkcióhoz hozzáfér.

  • Supervisor

    Az operátorok vezetője, aki az operátorok munkáját és a futó kampányok állapotát követi.

  • Megbízó

    A kampányok megrendelője, akinek a termékei vagy szolgáltatásai értékesítésre kerülnek a hívások során.

  • Operátor

    A rendszerben definiált felhasználó, aki hívásokat indíthat és fogadhat.