/kˈomn(i)ka/
főnév
főnév
Jelentése:
Mert mindig van válaszunk az ügyfeleink problémáira; azokra is, amikről talán még nem is tudnak.
Mert a problémákban nem csak feladatot, hanem új lehetőségeket is látunk.
Mert a lehetőségeket mindig arra használjuk, hogy valami jobbat alkossunk.
Mert amikor ez sikerül, nemcsak az ügyfeleink, de az ő ügyfeleik is együtt örülnek velünk.
40+
ország
18
iparág
300M
perc hangforgalom/év
30M
operátori perc/év
100+
IC partner
200+
ügyfél
Az elmúlt években rengeteget dolgoztunk azon, hogy üzletágaink közös technológiai lehetőségeit jobban kihasználjuk, és a szolgáltatások között új kapukat nyissunk.
Úgy döntöttünk, itt az idő, hogy az UHU Systems és a Calgo egyre inkább összefonódó tevékenységeit közös név alatt egyesítsük. 2018. júliusától ezért a cégünk neve: Comnica.
18 éve vagyunk aktív szereplői a hazai és nemzetközi telekommunikációs piacnak, contact center megoldások fejlesztésével és internet alapú hangszolgáltatások kereskedelmével foglalkozunk.
Cégünk UHU Systems néven vált ismertté itthon és a régióban, de 2003-ban bemutatott call center szoftverünknek köszönhetően ügyfeleink egy része Calgoként gondol ránk.
CEO
„Gyerekkori álmom, hogy feljussak egyszer az ISS-re. Amikor lenézek majd a Földre, arra szeretnék gondolni, hogy minden kontinensen vannak ügyfeleink, akiknek értéket teremtünk szolgáltatásainkkal.”
Technológiai igazgató
“Szeretek búvárkodni. Amikor merülök, mindig eszembe jut, hogy alattam a mélyben kontinenseket és embereket összekötő vezetékek futnak a világ minden tája felé. Majdnem olyan izgalmas érzés, mint összetalálkozni egy pörölycápával…”
Csapatunkba várjuk azokat a tehetségeket, akik szeretnének velünk együtt tanulni és fejlődni.