/kˈomn(i)ka/

főnév

Jelentése:

  1. Párbeszéd minden lehetséges csatornán
  2. Innováció, amely gazdagabbá teszi az ügyfélélményt, és szorosabb elköteleződést teremt a fogyasztókkal.

Miért Comnica?

Mert mindig van válaszunk az ügyfeleink problémáira; azokra is, amikről talán még nem is tudnak.

Mert a problémákban nem csak feladatot, hanem új lehetőségeket is látunk.

Mert a lehetőségeket mindig arra használjuk, hogy valami jobbat alkossunk.

Mert amikor ez sikerül, nemcsak az ügyfeleink, de az ő ügyfeleik is együtt örülnek velünk.

40+
ország

18
iparág

300M
perc hangforgalom/év

30M
operátori perc/év

100+
IC partner

200+
ügyfél

Mióta Comnica?

Az elmúlt években rengeteget dolgoztunk azon, hogy üzletágaink közös technológiai lehetőségeit jobban kihasználjuk, és a szolgáltatások között új kapukat nyissunk.

Így találkozik a telefonszám szolgáltatás a contact center építéssel, a videóhívás az online ügyintézéssel, a szelfis azonosítás a vállalati digitalizáció támogatásával. Egy kézből minden, ami kapcsolat. Mert így ügyfeleinknek és az ő ügyfeleiknek is kényelmesebb.

21 éve vagyunk aktív szereplői a szoftverfejlesztési és telekommunikációs piacnak. Partnereinknek digitális ügyfélazonosítási és ügyfélkapcsolati megoldásokat szállítunk.

KYC rendszerünket a pénzügyi piac elvárásainak megfelelően alakítottuk ki, telco és contact center szolgáltatásainkat a légiközlekedéstől a biztosításig tucatnyi iparágban használják.

Ismerjük a piacot, ahol mozgunk, és folyamatosan követjük a változásait. Ha izgalmas témát találunk, rögtön meg is írjuk.

Vezetőink

Mindig új megoldásokon gondolkodunk

Csapatunkba várjuk azokat a tehetségeket, akik szeretnének velünk együtt tanulni és fejlődni.

weboldal_terkep

Kapcsolat

Cím:
1119 Budapest, Fehérvári út 99.

Telefon:
+ 36 1 255 0990

E-mail:
info@comnica.com

Mobile:
+ 36 1 255 0990