/kˈomn(i)ka/

főnév

Jelentése:

  1. Párbeszéd minden lehetséges csatornán
  2. Innováció, amely gazdagabbá teszi az ügyfélélményt, és szorosabb elköteleződést teremt a fogyasztókkal.

Miért Comnica?

Mert mindig van válaszunk az ügyfeleink problémáira; azokra is, amikről talán még nem is tudnak.

Mert a problémákban nem csak feladatot, hanem új lehetőségeket is látunk.

Mert a lehetőségeket mindig arra használjuk, hogy valami jobbat alkossunk.

Mert amikor ez sikerül, nemcsak az ügyfeleink, de az ő ügyfeleik is együtt örülnek velünk.

40+
ország

18
iparág

300M
perc hangforgalom/év

30M
operátori perc/év

100+
IC partner

200+
ügyfél

Mióta Comnica?

Az elmúlt években rengeteget dolgoztunk azon, hogy üzletágaink közös technológiai lehetőségeit jobban kihasználjuk, és a szolgáltatások között új kapukat nyissunk.

Úgy döntöttünk, itt az idő, hogy az UHU Systems és a Calgo egyre inkább összefonódó tevékenységeit közös név alatt egyesítsük. 2018. júliusától ezért a cégünk neve: Comnica.

18 éve vagyunk aktív szereplői a hazai és nemzetközi telekommunikációs piacnak, contact center megoldások fejlesztésével és internet alapú hangszolgáltatások kereskedelmével foglalkozunk.

Cégünk UHU Systems néven vált ismertté itthon és a régióban, de 2003-ban bemutatott call center szoftverünknek köszönhetően ügyfeleink egy része Calgoként gondol ránk.

Új név, új logó és arculat:
Kíváncsi mi változott még?

Vezetőink

Mindig új megoldásokon gondolkodunk

Csapatunkba várjuk azokat a tehetségeket, akik szeretnének velünk együtt tanulni és fejlődni.

Kapcsolat

Cím:
1119 Budapest, Mohai út 38.

Telefon:
+ 36 1 255 0990

E-mail:
info@comnica.com

Mobile:
+ 36 1 255 0990