Tudásbázis > Comnica Contact Center > Operátori kliens > Részletes keresés funkció
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Részletes keresés funkció

A Részletes keresés funkció segítségével az operátorok az Operátori kliensben tudnak megadott szűrési feltételek (adatbázismezők) szerint adatbázisban szereplő rekordokra keresni.

 Részletes keresés aktiválása

A részletes keresés projektenként aktiválható. Egy projektet kiválasztva a Hívás beállítások fülön kell aktválni. További információ a Hívás beállításokról. Az „Előmunka és rekordkeresés engedélyezése” opció lehetővé teszi, hogy az operátor véletlenszerűen vagy a részletes rekord keresés funkció használatával rekordot vehessen elő.

A szűrési feltételek meghatározása (Hívás beállítások)

A „Kiemelt rekordmezők” legördülőmenüben bejelölt adatbázismezők megjelennek az operátori kliens visszahívási listájának egyéb információ oszlopában. Az „Előmunka és rekord keresés engedélyezése” aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik a részletes keresés gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekordkeresési lehetőségként. Az „Rekord létrehozása” aktív állapota esetén a kliensben elérhetővé válik az új rekord létrehozása gomb és a bejelölt mezők használhatóvá válnak rekord szerkesztési lehetőségként. A lista nem tartalmaz kontakt mezőket, azok megjelenítése automatikusan megtörténik.

 

A „Kiemelt rekordmezők” legördülőmenü tartalmazza az adott kampányban lévő adatbázismezőket, amelyek az alábbi módon kerülhettek a rendszerbe:

  • kampány létrehozásakor,
  • kampányba adatbetöltéskor,
  • szkriptszerkesztéskor (új mező hozzáadásánál).

Ha a „Kiemelt rekordmezők” legördülőmenü tartalma üres (nem kerül kiválasztásra egy mező sem), akkor alapértelmezetten csak a kontakt mező (telefonszám) áll rendelkezésre a kereséshez.

A részletes keresőmezők nem lehetnek rendszeroszlopok (pl. terminating_code, linked_at, calldirection).

A kereső használata:

  • Egyszerre több keresőmező is kitölthető.
  • Részleges szövegre keresés is lehetséges.
  • Csak az elérhető, nem terminált rekordok fognak megjelenni a kereső listában.
  • A kereső nem érzékeny a kis- és nagybetűkre, az ékezetekre viszont ügyelni kell.

Az operátor, ha több kampányba is belépett a Kliens indulásakor, akkor a kliensben bal oldalt lévő „Hívási sorok” listában az éppen aktív kampányban tud keresést indítani, amennyiben a funkció aktív.