Comnica

Comnica CC

Virtuális call és contact center, távoli eléréssel

A Comnica CC-vel bármilyen csatornán kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

Bárhonnan elérhető és percek alatt beüzemelhető, kezdeti költségek nélkül. Egyszerű, biztonságos webes ügyfélkapcsolati megoldás bármilyen szervezet számára – a legkisebb vállalattól a legnagyobb call centerig.

Telefonos és online
ügyfélszolgálat
Telemarketing Leadgenerálás,
telesales
Ügyfél-elégedettség
mérés
Piackutatás Közvélemény-kutatás Követeléskezelés

Comnica Contact Center

Telefon, email, SMS és videóhívás egyetlen rendszerből. Kattintsa össze kampányait percek alatt!

Demót kérek
1
Lapozás előre

Szólítsa meg ügyfeleit több csatornán

Telefonon, emailben, SMS-ben és videón is kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

A csatornák egy-egy kampányon belül keverve is használhatók, de akár önálló megoldásként, egyedi kampánycélokra is alkalmazhatók.

  • Ki- és bejövő hívások várakozás nélkül
  • Tömeges és időzített SMS / emailküldés
  • Ügyfélinterakcióhoz kötött emailek
  • Videóhívás akár hitelek, biztosítási termékek értékesítéséhez
még több
Lapozás vissza
2
Lapozás előre

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

A Comnica Contact Center intelligens tárcsázójával villámgyorsan létrejön a kapcsolat. A hívásirányító rendszer számtalan paraméterrel, minden kampányra külön beállítható. Kimenő hívásoknál a tárcsázó előnézeti, progresszív és prediktív módban is használható.

  • Automatikus és kompetencia szerinti hívásirányítás (ACD, SBR)
  • Click to call: hívásindítás egyetlen kattintással
  • Előre rögzített hangfájlok bejátszása
  • Hívás átkapcsolás más operátorokhoz vagy külső mellékekre
  • Visszahívás, prioritás és kvóta kezelés
  • Klasszikus telefonközponti funkciók
még több
Lapozás vissza
3
Lapozás előre

Egyszerű, távolról is kezelhető felület

Az operátorok névvel és jelszóval otthonról is bejelentkezhetnek a programba.

A Comnica Contact Center operátori felülete telepítés nélkül, egyetlen kattintással elindítható. A munka megkezdéséhez csak megbízható internet kapcsolatra, egy munkaállomásra és egy kényelmes headsetre van szükség.

  • Moduláris felépítés, egyszerű funkcióválasztással
  • Testre szabható ügyféladat megjelenítés
  • Hívási soronként állítható szkriptek, terminációk és operátori állapotok
  • Napi és összesített teljesítmény visszajelzés
  • Windows és Linux alól is futtatható multiplatform megoldás
még több
Lapozás vissza
4
Lapozás előre

Kontroll és minőségellenőrzés

Contact centere minden folyamatát valós időben követheti.

Valós időben ellenőrizheti az operátorok munkáját, az éppen futó kampányok adatbázisait, a KPI-ok alakulását (ATT, SLA, Hitrate), és szemmel tarthatja várakozó ügyfeleit. A beszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, az operátorokkal chaten is kapcsolatba léphet. A felvételek később pillanatok alatt visszakereshetők.

  • 100% hangrögzítés
  • Operátori tevékenységek részletes naplózása
  • Projektenként állítható tárcsázó paraméterek
  • Várakozó ügyfelek és operátorok követése
még több
Lapozás vissza
5
Lapozás előre

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat egyetlen kattintással e-mailben is továbbíthatjuk.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
még több
Lapozás vissza
6
Lapozás előre

Adatvédelem és biztonság

A Comnica CC-ben nagyvállalati szintű védelmi eljárásokat alkalmazunk.

A beszélgetések titkosított adatkapcsolat mellett zajlanak, a hangfájlokat és az ügyféladatokat a legszigorúbb technológiai protokollok szerint tároljuk. Felhő infrastruktúránk eszközei egymástól elkülönítve, a három legbizton-ságosabb szerverparkban helyezkednek el, az adatállomány egyszerre több helyről is elérhető.  Ügyfeleink adatait a GDPR előírásai szerint kezeljük.

  • Georedundáns védelem a fizikai eszközhibákkal és hálózati kimaradásokkal szemben
  • Titkosított adattárolás
  • Több szintű jogosultsági rendszer és autentikáció
  • Adatvédelmi naplózás lehetősége
még több
Lapozás vissza
7

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
még több

Szeretne egy ingyenes bemutatót?

Próbálja ki a Comnica Contact Centert kötelezettségvállalás nélkül!

Demót kérek

eBook: “Így intézzük ügyeinket!”

A telefontól, az emailen át, a chatbotig: országos kutatás a magyarok ügyintézési szokásairól. Töltse le az ingyenes eBookot!

Letöltöm az eBookot
Aegon zászló

client story

Call center fejlesztések az Aegon Biztosítónál, GDPR biztosan

A biztosító több mint 300 ügyfélkapcsolati munkatársa a Comnica rendszerén keresztül bonyolítja ügyfélszerző és -megtartó telefonjait. A cég értékesítési call centerében egy CRM-mel integrált híváskezelőt telepítettünk, a kiszervezett ügyfélkapcsolati munkát és a teljes ügynökségi hálózat állományvédelmi tevékenységét pedig központi irányítómodullal tettük távolról is ellenőrizhetővé.

tovább

Kérjen díjmentes bemutatót!

Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!

Adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük

Szeretne az iparággal kapcsolatos kutatásokat, ebookokat, szakmai tartalmakat és híreket olvasni? Iratkozzon fel emailes értesítőinkre!