Comnica

Comnica Contact Center

 

Webes elérésű contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára.
Home Office-ból is.

Telefon, videóhívás, e-mail, SMS egy rendszerből. Egyszerű, biztonságos ügyfélkapcsolati megoldás a felhőből. Bárhonnan elérhető, percek alatt beüzemelhető. 0-24 órás rendelkezésre állás, készséges, minden igényre azonnal reagáló support csapat.

Telefonos és online
ügyfélszolgálat
Telefonos értékesítés Leadgenerálás,
telemarketing
Ügyfélelégedettség-
mérés
Piackutatás Közvélemény-kutatás Követeléskezelés

Comnica Contact Center

Ügyfélszolgálati munka és ügyfélkapcsolatépítés, maximális biztonság mellett, GDPR megfeleléssel. Használat alapú díjfizetés, korlátlan számú operátorral. A supervisorok és ügyfélszolgálati menedzserek ingyen használhatják a rendszert!

Demót kérek
1
Lapozás előre

Szólítsa meg ügyfeleit több csatornán

Telefonon, videóhívással, emailen és SMS-ben is kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

A csatornák egy-egy kampányon belül keverve is használhatók, de akár önálló megoldásként, egyedi kampánycélokra is alkalmazhatók.

  • Ki- és bejövő hívások várakozás nélkül
  • Tömeges és időzített SMS / emailküldés
  • Ügyfélinterakcióhoz kötött email kiküldés
  • Videóhívás hitelek, biztosítási termékek értékesítéséhez
még több
Lapozás vissza
2
Lapozás előre

Távmunkában is könnyen elérhető

Az operátorok, folyamatos felügyelet mellett, home office-ból is bejelentkezhetnek a programba.

A Comnica Contact Center operátori felülete telepítés nélkül, egyetlen kattintással elindítható. A munka megkezdéséhez csak megbízható internet kapcsolatra, egy munkaállomásra és egy kényelmes headsetre van szükség.

  • Moduláris felépítés, egyszerű funkcióválasztással
  • Testre szabható ügyféladat megjelenítés
  • Hívási soronként állítható szkriptek, terminációk és operátori állapotok
  • Napi és összesített teljesítmény visszajelzés
  • Windows és Linux alól is futtatható multiplatform megoldás
még több
Lapozás vissza
3
Lapozás előre

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

Az intelligens tárcsázóval villámgyorsan létrejön a kapcsolat. A hívásirányító rendszer számtalan paraméterrel, minden kampányra külön beállítható, kimenő és bejövő hívásait egyidejűleg is kezelheti. Telesales kampányoknál előnézeti, progresszív és prediktív tárcsázást is választhat.

  • Automatikus és kompetencia szerinti hívásirányítás (ACD, SBR)
  • Click to call: hívásindítás egyetlen kattintással
  • Előre rögzített hangfájlok bejátszása
  • Hívás átkapcsolás más operátorokhoz vagy külső mellékekre
  • Visszahívás, prioritás és kvóta kezelés
  • Klasszikus telefonközponti funkciók
még több
Lapozás vissza
4
Lapozás előre

Kontroll és minőségellenőrzés

Valós időben, 100% hangrögzítés mellett.

A rendszeren keresztül élőben követheti az operátorok munkáját és az éppen futó kampányok, célszámok alakulását. A telefonbeszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, az operátorokkal chaten is kapcsolatba léphet. A hangfelvételek később is pillanatok alatt visszakereshetők.

  • Operátori tevékenységek részletes naplózása
  • Projektenként állítható tárcsázó paraméterek
  • Várakozó ügyfelek és operátorok követése
még több
Lapozás vissza
5
Lapozás előre

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat egyetlen kattintással e-mailben is továbbíthatjuk.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
még több
Lapozás vissza
6
Lapozás előre

Adatvédelem és biztonság

A Comnica CC-ben nagyvállalati szintű védelmi eljárásokat alkalmazunk.

A beszélgetések titkosított adatkapcsolat mellett zajlanak, a hangfájlokat és az ügyféladatokat a legszigorúbb technológiai protokollok szerint tároljuk. Felhő infrastruktúránk eszközei egymástól elkülönítve, a három legbizton-ságosabb szerverparkban helyezkednek el, az adatállomány egyszerre több helyről is elérhető.  Ügyfeleink adatait a GDPR előírásai szerint kezeljük.

  • Georedundáns védelem a fizikai eszközhibákkal és hálózati kimaradásokkal szemben
  • Titkosított adattárolás
  • Több szintű jogosultsági rendszer és autentikáció
  • Adatvédelmi naplózás lehetősége
még több
Lapozás vissza
7

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
még több

Ügyfeleink mondták

Aegon zászló

client story

Call center fejlesztések az Aegon Biztosítónál, GDPR biztosan

A biztosító több mint 300 ügyfélkapcsolati munkatársa a Comnica rendszerén keresztül bonyolítja ügyfélszerző és -megtartó telefonjait. A vállaltnak CRM-mel integrált híváskezelőt és a teljes ügyfélkapcsolati munkát felügyelő központi modult szállítottunk.

tovább

Kérjen díjmentes bemutatót!

Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!

Adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.

Szeretne az iparággal kapcsolatos kutatásokat, ebookokat, szakmai tartalmakat és híreket olvasni? Iratkozzon fel emailes értesítőinkre!