Comnica Contact Center | Virtuális call és contact center | Comnica.hu
Comnica

Comnica CC

Virtuális call és contact center, távoli eléréssel

A Comnica CC-vel bármilyen csatornán kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

Bárhonnan elérhető és percek alatt beüzemelhető, kezdeti költségek nélkül. Egyszerű, biztonságos webes ügyfélkapcsolati megoldás bármilyen szervezet számára – a legkisebb vállalattól a legnagyobb call centerig.

 

Telefonos és online
ügyfélszolgálat
Telemarketing Leadgenerálás,
telesales
Ügyfél-elégedettség
mérés
Piackutatás Közvélemény-kutatás Követeléskezelés

Comnica Contact Center

Telefon, email, SMS és videóhívás egyetlen rendszerből. Kattintsa össze kampányait percek alatt!

Ajánlatot kérek
1
Lapozás előre

Szólítsa meg ügyfeleit több csatornán

Telefonon, emailben, SMS-ben és videón is kapcsolatba léphet ügyfeleivel.

A csatornák egy-egy kampányon belül keverve is használhatók, de akár önálló megoldásként, egyedi kampánycélokra is alkalmazhatók.

  • Ki- és bejövő hívások várakozás nélkül
  • Tömeges és időzített SMS / emailküldés
  • Ügyfélinterakcióhoz kötött emailek
  • Videóhívás akár hitelek, biztosítási termékek értékesítéséhez
még több
Lapozás vissza
2
Lapozás előre

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

A Comnica Contact Center intelligens tárcsázójával villámgyorsan létrejön a kapcsolat. A hívásirányító rendszer számtalan paraméterrel, minden kampányra külön beállítható. Kimenő hívásoknál a tárcsázó előnézeti, progresszív és prediktív módban is használható.

  • Automatikus és kompetencia szerinti hívásirányítás (ACD, SBR)
  • Click to call: hívásindítás egyetlen kattintással
  • Előre rögzített hangfájlok bejátszása
  • Hívás átkapcsolás más operátorokhoz vagy külső mellékekre
  • Visszahívás, prioritás és kvóta kezelés
  • Klasszikus telefonközponti funkciók
még több
Lapozás vissza
3
Lapozás előre

Egyszerű, távolról is kezelhető felület

Az operátorok névvel és jelszóval otthonról is bejelentkezhetnek a programba.

A Comnica Contact Center operátori felülete telepítés nélkül, egyetlen kattintással elindítható. A munka megkezdéséhez csak megbízható internet kapcsolatra, egy munkaállomásra és egy kényelmes headsetre van szükség.

  • Moduláris felépítés, egyszerű funkcióválasztással
  • Testre szabható ügyféladat megjelenítés
  • Hívási soronként állítható szkriptek, terminációk és operátori állapotok
  • Napi és összesített teljesítmény visszajelzés
  • Windows és Linux alól is futtatható multiplatform megoldás
még több
Lapozás vissza
4
Lapozás előre

Kontroll és minőségellenőrzés

Contact centere minden folyamatát valós időben követheti.

Valós időben ellenőrizheti az operátorok munkáját, az éppen futó kampányok adatbázisait, a KPI-ok alakulását (ATT, SLA, Hitrate), és szemmel tarthatja várakozó ügyfeleit. A beszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, az operátorokkal chaten is kapcsolatba léphet. A felvételek később pillanatok alatt visszakereshetők.

  • 100% hangrögzítés
  • Operátori tevékenységek részletes naplózása
  • Projektenként állítható tárcsázó paraméterek
  • Várakozó ügyfelek és operátorok követése
még több
Lapozás vissza
5
Lapozás előre

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat egyetlen kattintással e-mailben is továbbíthatjuk.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
még több
Lapozás vissza
6
Lapozás előre

Adatvédelem és biztonság

A Comnica CC-ben nagyvállalati szintű védelmi eljárásokat alkalmazunk.

A beszélgetések titkosított adatkapcsolat mellett zajlanak, a hangfájlokat és az ügyféladatokat a legszigorúbb technológiai protokollok szerint tároljuk. Felhő infrastruktúránk eszközei egymástól elkülönítve, a három legbizton-ságosabb szerverparkban helyezkednek el, az adatállomány egyszerre több helyről is elérhető.  Ügyfeleink adatait a GDPR előírásai szerint kezeljük.

  • Georedundáns védelem a fizikai eszközhibákkal és hálózati kimaradásokkal szemben
  • Titkosított adattárolás
  • Több szintű jogosultsági rendszer és autentikáció
  • Adatvédelmi naplózás lehetősége
még több
Lapozás vissza
7

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
még több
Aegon zászló

client story

Call center fejlesztések az Aegon Biztosítónál, GDPR biztosan

A biztosító több mint 300 ügyfélkapcsolati munkatársa a Comnica rendszerén keresztül bonyolítja ügyfélszerző és -megtartó telefonjait. A cég értékesítési call centerében egy CRM-mel integrált híváskezelőt telepítettünk, a kiszervezett ügyfélkapcsolati munkát és a teljes ügynökségi hálózat állományvédelmi tevékenységét pedig központi irányítómodullal tettük távolról is ellenőrizhetővé.

tovább

Kérje ajánlatunkat!

Munkatársunk hamarosan felkeresi Önt.

A gomb megnyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy üzleti ajánlatunkkal megkeressük.

A feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy az iparággal vagy cégünkkel kapcsolatos újdonságokról rendszeres hírlevelet vagy szakmai anyagokat küldjünk Önnek e-mailben. Ezekről a küldeményekről bármikor leiratkozhat. Itt megadott adatait az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeljük.