Webes elérésű call és contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára
Telefon, videóhívás, e-mail és SMS egy call center rendszerből, chat integrációval. Egyszerű ügyfélkapcsolati megoldás a felhőből. Bárhonnan elérhető, gyorsan beüzemelhető, home office-ból is használható. 0-24 órás rendelkezésre állás, készséges, azonnal reagáló support csapat. Nem funkciókat adunk: megoldást szállítunk.
Kiemelt funkciók
Szólítsd meg ügyfeleidet több csatornán
Telefonon, videóhívással, emailen és SMS-ben is kapcsolatba léphetsz ügyfeleiddel.
A megkeresések kezeléséhez és az ügyfélszerző kampányokhoz is megtalálja a legjobb csatornát. Bejövő és kimenő telefonok, AI alapú robothívás, tömeges vagy időzített SMS és emailküldés, SmartSMS kampányok, videóhívás ügyfélazonosításhoz. A rendszer a népszerű chat és chatbot alkalmazásokkal is integrálható.
Mesterséges intelligencia alapú virtuális ügyintéző
Tehermentesítsd operátoraidat, gyorsítsd fel kampányaidat!
Nem minden beszélgetéshez kell operátor. A rutinszerű kérdéseket a mesterséges intelligencia is meg tudja válaszolni ügyfeleidnek, kimenő, telesales hívások esetében pedig adatgyűjtő, előszűrő kérdéseket is rábízhatsz. A Comnica Contact Center virtuális ügyintézője előre paraméterezhetző forgatókönyvekkel dolgozik, melyet igényeid szerint segítünk elkészíteni és betanítani neki.
Kontroll és minőségellenőrzés
Valós időben, 100% hangrögzítés mellett.
A rendszerben élőben követheted az operátorok munkáját, láthatod a várakozó ügyfeleket és a futó kampányok alakulását. A supervisor a beszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, majd azonnal értékelheti is őket. A call center szoftver mindent rögzít, a felvételeket bármikor visszakeresheted, letöltheted, hanghullám vizualizáció segítségével elemezheted.
Okos híváskezelés
Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk.
A bejövő és kimenő hívásokat az operátorok egyidejűleg is kezelhetik. Az intelligens tárcsázó mindig az éppen szabad és az ügyben kompetens operátorhoz irányítja a hangmenüben várakozó ügyfelet. Kimenő, telesales kampányoknál előnézeti, progresszív és prediktív tárcsázást választhat. A Click to callt használva az ügyfél egyetlen kattintással kezdeményezheti a hívások indítását.
Összetett riportok, egyszerű vizualizáció
A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.
A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat néhány egyszerű mozdulattal e-mailben is továbbíthatod.
- Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
- Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
- Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
Gyors ügyfélnavigáció személyre szabható IVR-ral
A bejövő hívások sorsa a hangmenüben dől el…
Ha rosszul van beállítva, értékes ügyfeleket veszíthetsz, és operátoraidra is többletmunka hárul. Az IVR menü kialakítását megoldhatod házon belül, vagy kiszervezheted nekünk. A nyitvatartási idők és visszahívási parancsok beállítását is megoldjuk helyetted. Az automatikus hangbemondásokat elég csak begépelned, és text-to-speech megoldásunk rögtön beszéddé alakítja át őket.
Virtuális telefonközpont
Ha a contact center sok, válaszd felhő alapú telefonközpontunkat.
A webes irányítópulton céged teljes telefonos kommunikációját felügyelheted, bejövő hívásaidat bárhonnan kezelheted. A mellékek mobilszámok is lehetnek, így akár több telephelyre is tudjuk biztosítani a kapcsolatot, egy központtal. A rendszert személyre szabva adjuk át, a komplexebb beállításokat elvégezzük mi.
- Számkijezlés kimenő hívásnál
- Várakozási idő módosítás
- Integrációs lehetőségek adatcseréhez és rögzítéshez
- Minden hívás visszakövethető
Ügyfeleink mondták
Ügyfeleink
„A Comnica Call Center rendszerével központilag vezérelhetjük az értékesítési hálózatunk 24 partnerénél végzett call centeres tevékenységet. Eredményeinkről külön-külön és összesítve is tudunk riportokat készíteni, és a minőségbiztosítási munkát is központilag irányíthatjuk.”
„A Comnica régi partnerünk, és csak pozitívan tudok nyilatkozni a cégről. A szoftver az évek során a piaci kihívásokat követve fejlődött és bővült új funkciókkal. A rendszer mögött kiváló support csapat áll, akik minden kérésre, kérdésre azonnal regálnak. Az új kampányok létrehozásáról és elindításáról mindig könnyen, gyorsan tudunk egyeztetni, és ez hatalmas segítség a munkánkhoz.”
„A Comnica szoftvere stabilan működik, mindent tud, amit kell, sőt, még egy kicsit többet is! A telefonos kampányok lebonyolításában a rengeteg funkció mellett sokat segít a munkaidő pontos mérése, hiszen az ügyfeleink felé ez az alapja minden elszámolásnak. A comnicás kollégákkal is mindig öröm együtt dolgozni, és ez legalább olyan fontos, mint a szoftver!”
„Három éve választottuk ki a Comnica megoldását ügyfélkapcsolataink kezelésére. Igényeinkre szabott, jól működő rendszert kaptunk. Bátran ajánlom a Comnica Contact Centert mindenkinek, aki ügyfélkapcsolataihoz korszerű, folyamatosan fejlődő informatikai hátteret keres. Biztos lehet benne, hogy a rendszer mellé megbízható supportot, szakmai támogatást és magas szintű kiszolgálást is kap.”
„A Comnica üzleti szemlélettel dolgozó, intuitívan támogató csapata nélkül a legsikeresebb kampányaink már a tesztfázisban megbukhattak volna. Ehelyett évek óta remekül muzsikálnak, és köszönhetően a magas színvonalú támogatásnak, alig várjuk, hogy újabb-és újabb ötleteket valósíthassunk meg együtt.”
Távközlési szolgáltatások
A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.
A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.
- Számhordozás
- Hívásvégződtetés
- Szépszám és zöldszám szolgáltatás
- Telefon alközpont szolgáltatás
- Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
Szeretnél többet tudni a Comnica CC-ről?
Töltsd ki az űrlapot és kollégánk keresni fog.