Comnica Contact Center

Webes elérésű call és contact center szoftver, ügyfélszerzésre és ügyfélszolgálati munkára

Telefon, videóhívás, e-mail és SMS egy call center rendszerből, chat integrációval. Egyszerű ügyfélkapcsolati megoldás a felhőből. Bárhonnan elérhető, gyorsan beüzemelhető, home office-ból is használható. 0-24 órás rendelkezésre állás, készséges, azonnal reagáló support csapat. Nem funkciókat adunk: megoldást szállítunk.

Kiemelt funkciók

Viber, Whatsapp, Messenger
Kösd be contact centeredbe az összes csatornát, amit ügyfeleid használnak. Előre definiált csatlakozások a legnépszerűbb chat alkalmazásokhoz.
AI asszisztens telesalesre
Feltárcsázza kontaktjaidat, bemelegítő kérdésekkel kiszűri az ajánlatra nyitott ügyfeleket, és kapcsolja az értékesítőt.
AI asszisztens voicebot funkciókkal
Hangalapú IVR és virtuális beszélgetés text-to-speech és speech-to-text technológiával. A beszélgetést élőszóval irányíthatja az ügyfél.
AI asszisztens időpontegyeztetésre
A robot időpontot egyeztet ügyfeleddel a visszahíváshoz vagy dokumentum pótlás határidejéhez: élőszóban, gombnyomogatás nélkül.
Haladó statisztikák
Minden adatot rögzítünk. Valós idejű kimutatások, transzparens grafikonok, e-mailben automatikusan küldhető riportok.
Wallboard
Egy képernyőn minden call center adat, valós időben, statisztikai widgetekkel, böngésző alapon, melyek igény esetén módosíthatók.
SMS gateway
Kétoldalú tömeges SMS kommunikáció ügyfeleidel, belső interfészen keresztül, akár dedikált telefonszámról.
Vezetékes számhordozás
Távközlési szolgáltatóként az ország bármely körzetében telefonszámot biztosítunk a call centeredhez, akár a régi megtartásával is.
Nemzetközi telefonszámok
Hívószámokat adunk az összes európai országban és a világ számos régiójában. Nemzetközi partnereddel ezeken tarthatod a kapcsolatot.
Smart SMS
Tömeges SMS küldés, nyomon követhető linkkel, mobilra optimalizált, beépített kérdőívvel. Marketing és piackutatási célokra.
Online tudásbázis
Folyamatosan frissülő tudásbázisunk a rendszer teljes leírását tartalmazza, és világos útmutatókkal navigál végig a funkciókon.
Ügyfélelégedettség mérés telefonon
Élőszóban vagy telefonos nyomógombbal, automata üzemmódban. Ügyfélélmény mérésére, ügyfélszolgálati munka értékelésére.
Click to Call
Közvetlen tárcsázás a weboldaladról, visszahívás kéréssel. A rendszer a kimenő hívásokat rögzített időpontban indítja az operátorok számára.
Email küldés sablonokból
Szerkeszthető email template-ek a rendszerből előhúzható HTML sablonok alapján.
Korlátlan párhuzamos hívások
SIP szolgáltatásunk korlátlan párhuzamos hívás csatornát biztosít, ki és bejövő irányban. A havi díj a csatorna számtól független.
Operátori teljesítmény mérés
A belépéstől a kilépésig élőben követheted, majd utólag is mérheted az operátorok munkáját. Munkaidő statisztikák másodperce pontosan.
0-24 órás rendelkezésre állás
Üzemeltetési és rendszerfejlesztői kollégáink a nap 24 órájában rendelkezésre állnak. Az SLA-nk minőségi célértéke 2023-ban évre 99,95% volt.
Szakértő support csapat
Nem engedjük el ügyfeleink kezét a beüzemelés után sem. Kollégáink minden kérdésre és kérésre felkészülve reagálnak a megkeresésekre.
Virtuális telefonközpont
Felhő alapú telefontközpont, webes irányítópulttal. Élőszavas IVR, hangposta, hívásátirányítás, híváscsoportok, hangrögzítés és tárolás.
Beépített szkript szerkesztő
Grafikus szkriptszerkesztő az operátor üzeneteinek forgatókönyveszerű megtervezésére vagy egyéni kérdőív összeállítására.
Még több
1

Szólítsd meg ügyfeleidet több csatornán

Telefonon, videóhívással, emailen és SMS-ben is kapcsolatba léphetsz ügyfeleiddel.

A megkeresések kezeléséhez és az ügyfélszerző kampányokhoz is megtalálja a legjobb csatornát. Bejövő és kimenő telefonok, AI alapú robothívás, tömeges vagy időzített SMS és emailküldés, SmartSMS kampányok, videóhívás ügyfélazonosításhoz. A rendszer a népszerű chat és chatbot alkalmazásokkal is integrálható.

comnica contact center
mesterséges intelligencia

Mesterséges intelligencia alapú virtuális ügyintéző

Tehermentesítsd operátoraidat, gyorsítsd fel kampányaidat!

Nem minden beszélgetéshez kell operátor. A rutinszerű kérdéseket a mesterséges intelligencia is meg tudja válaszolni ügyfeleidnek, kimenő, telesales hívások esetében pedig adatgyűjtő, előszűrő kérdéseket is rábízhatsz. A Comnica Contact Center virtuális ügyintézője előre paraméterezhetző forgatókönyvekkel dolgozik, melyet igényeid szerint segítünk elkészíteni és betanítani neki.

2

Kontroll és minőségellenőrzés

Valós időben, 100% hangrögzítés mellett.

A rendszerben élőben követheted az operátorok munkáját, láthatod a várakozó ügyfeleket és a futó kampányok alakulását. A supervisor a beszélgetésekbe bármikor beavatkozhat, majd azonnal értékelheti is őket. A call center szoftver mindent rögzít, a felvételeket bármikor visszakeresheted, letöltheted, hanghullám vizualizáció segítségével elemezheted.

contact center kontroll és minőségellenőrzés
3
contact center okos híváskezelés

Okos híváskezelés

Sem az ügyfelet, sem az operátort nem várakoztatjuk. 

A bejövő és kimenő hívásokat az operátorok egyidejűleg is kezelhetik. Az intelligens tárcsázó mindig az éppen szabad és az ügyben kompetens operátorhoz irányítja a hangmenüben várakozó ügyfelet. Kimenő, telesales kampányoknál előnézeti, progresszív és prediktív tárcsázást választhat. A Click to callt használva az ügyfél egyetlen kattintással kezdeményezheti a hívások indítását.

4

Összetett riportok, egyszerű vizualizáció

A rendszer minden adatot rögzít, elemez és valós idejű statisztikákon mutat meg.

A contact center szoftver a riportokat letisztult grafikonokban összegezi, így nem csak a supervisorok, de az egész menedzsment számára gyorsan átlátható képet ad az ügyfélszolgálati folyamatokról. A kimutatásokat néhány egyszerű mozdulattal e-mailben is továbbíthatod.

  • Összetett, finomhangolható szűrések a riportokban
  • Egyszerűen kezelhető, kézre álló grafikus script szerkesztő
  • Wallboard funkció, tévére is kivetíthető adatokkal
Még több
contact center riport
5
személyre szabható ivr

Gyors ügyfélnavigáció személyre szabható IVR-ral

A bejövő hívások sorsa a hangmenüben dől el…

Ha rosszul van beállítva, értékes ügyfeleket veszíthetsz, és operátoraidra is többletmunka hárul. Az IVR menü kialakítását megoldhatod házon belül, vagy kiszervezheted nekünk. A nyitvatartási idők és visszahívási parancsok beállítását is megoldjuk helyetted. Az automatikus hangbemondásokat elég csak begépelned, és text-to-speech megoldásunk rögtön beszéddé alakítja át őket.

6

Virtuális telefonközpont

Ha a contact center sok, válaszd felhő alapú telefonközpontunkat.

A webes irányítópulton céged teljes telefonos kommunikációját felügyelheted, bejövő hívásaidat bárhonnan kezelheted. A mellékek mobilszámok is lehetnek, így akár több telephelyre is tudjuk biztosítani a kapcsolatot, egy központtal. A rendszert személyre szabva adjuk át, a komplexebb beállításokat elvégezzük mi.

  • Számkijezlés kimenő hívásnál
  • Várakozási idő módosítás
  • Integrációs lehetőségek adatcseréhez és rögzítéshez
  • Minden hívás visszakövethető
Még több
felhő alapú telefonközpont

Ügyfeleink mondták

Ügyfeleink

Még több
Még több

Távközlési szolgáltatások

A Comnica CC-hez teljes körű nemzetközi és belföldi VoIP távközlési szolgáltatást biztosítunk.

A rendszerhez bármelyik vezetékes régióban igényelhető belföldi telefonszám, de a szám más szolgáltatótól is áthordozható. A nemzetközi ügyfélszolgálatok közel 100 országban fogadhatnak hívásokat helyi hívószámokon keresztül.

  • Számhordozás
  • Hívásvégződtetés
  • Szépszám és zöldszám szolgáltatás
  • Telefon alközpont szolgáltatás
  • Integrálás SIP protokollon keresztül más rendszerekkel
Még több
contact center távközlési szolgáltatások

Szeretnél többet tudni a Comnica CC-ről?

Töltsd ki az űrlapot és kollégánk keresni fog.