1. Kiküldési beállítások
A lenyíló menü segítségével beállítható a SmartSMS kampány küldési ideje, inaktiválható a már küldésre kész kampány vagy kiküldhető egy klikkelésre azonnal. Utólagosan hozzárendelhetőek Robinson listák is, amelyekkel az ügyféllistából szűrésre kerülnek a tiltott telefonszámok.
2. Az üzenet szövege
Kiküldés előtt az üzenet szövege / SMS sablon módosítható a „Sablon módosítása” gombra kattintva. Az üzenet véglegesítése után az üzenet már nem módosítható.
A jobb felső sarokban található „Teszt küldése” gombbal a felugró panelben megadható tetszőleges, saját tesztszám, amellyel ellenőrizhető, hogy hány SMS-ben megy ki a sablon és hogyan fog megjelenni a címzetteknek. A tesztüzenet a feltöltött ügyféllista egy véletlenszerűen kiválasztott rekordjának adataival lesz kiküldve a megadott telefonszámra.
Az adatbázis fülön is megtekinthető az Üzenet tartalma.
3. Statisztikák és becsült kiadások
A statisztikáknál láthatóak a betöltött ügyféllista adatai (rossz számok – a rendszer által nem értelmezhető formátumban kerültek betöltésre, duplikált számok – többszöri előfordulás, robinson számok – a hozzárendelt robinson listában szereplő számok, melyekre nem kerül kiküldésre az üzenet). A százalékos kattintási arány is megtalálható a statisztikáknál. A statisztika mellett látható a becsült kiküldött üzenetek száma.
4. Kézbesítési beszámoló
Kiküldés után a statisztikák szekció (3.) kiegészül egy „Kézbesítési beszámoló” statisztikával. A kézbesítési beszámolónál látható a kiküldött üzenetek állapota:
- Küldésre vár
- Sikertelen küldés
- Elküldve
- Kézbesítve
Az Adatbázis fülön láthatóvá válik a
- Kézbesítés ideje
- Kézbesítés státusza
- Kézbesített üzenetek száma
- Utolsó küldési kísérlet
- Küldési kísérletek száma
A Teszt üzenet fülön pedig láthatóak a kiküldött teszt üzenetek.