Tudásbázis > Comnica Contact Center > - Operátori kliens > Rekordkezelő nézet
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Rekordkezelő nézet

A kliens rekordkezelő nézete

  • rekord elővétel,
  • rekord keresés
  • rekord hozzáadás
  • vagy sikeres bejövő/kimenő hívás összekapcsolódás esetén látható.

Az információs panel 3 felső sora változatlanul megtekinthető a rekord kezelés során az operátor számára.

A rekordkezelő nézet az alábbi szekciókra osztható:

  • Rekord adatlap
  • Elérhetőségek
  • Navigáció, visszahívás-kezelés, kommentek
  • Rekordkezelő felület (szkript)
  • Kézi hívásindítás, híváskezelő gombok
  • Előzetes állapotváltáskérő legördülő menü

 

Rekord adatlap

A rekord adatlapon a kampányhoz tartozó szkriptben lévő adatlapi mezők felsorolása látható. Ezek operátor általi szerkeszthetősége ki- vagy bekapcsolható. A kampányba betöltött adatbázismezők (kimenő hívási sor esetén) jeleníthetőek meg, hogy az operátor egy átfogó képet kapjon a hívott félről vagy gyors információhoz jusson beszélgetés közben, esetleg kötelezően kitölthető mezőket tartalmaz. A rekord adatlap előnye, hogy szkriptoldaltól függetlenül mindig látható az operátor számára.

A kontakt mezők (telefonszámok) a rekord adatlapra felvehetők, de szerkesztésükre csak az Elérhetőségek gombra kattintva van lehetőség.

 

A szkript tartalmát adott kampányon belül a Szkript fülön lehet létrehozni és szerkeszteni. Minden kampányhoz kell, hogy tartozzon szkriptfelület.

Elérhetőségek

Elérhetőségek beálítása

Az elérhetőségek gombra kattintva felugrik az Elérhetőségek beállítása panel.

A kampányban adatbetöltéskor létrehozott, kontakt mezőnek jelölt telefonszámmezők ebben a felsorolásban szerepelnek.

 

Ezen kontakt mezők

  • szerkeszthetőek
  • beállíthatóak preferált kontaktnak, elérhetőségnek (több kontakt mező esetén)
  • állítható a prioritásuk, fontossági sorrendjük (több kontakt mező esetén a prioritásnak megadott szám szerint csökkenő sorrendben tárcsáz a rendszer, tehát pl. a 2-es prioritású kontakt mező előbb kerül tárcsázásra, mint az 1-es, stb.)

 

Navigációs gombok

Kilépés a szkriptből:

Ez a gomb csak akkor elérhető, ha az operátor Előmunkában van és az adott telefonszámra még nem indított hívást. Felépült híváskapcsolat esetén a Kilépés a szkriptből gomb inaktívra vált, nem használható. Ebben az esetben az operátornak muszáj visszahívásra tenni a rekordot vagy kiválasztani a megfelelő híváskategóriát, terminációt.

Visszalépés:

Az operátor a visszalépés gombbal tud az előző szkriptoldalra váltani, ha az adott kampányhoz rendelt szkript több oldalas. 1 oldalas szkript esetén a visszalépés gomb inaktív. Visszalépéskor a már kitöltött adatok nem vesznek el.

A klienskezelő felület szkriptmegjelenítő részében a tovább lépésre használható gombokat magában a szkriptben kell felvenni, elhelyezni, azok alapértelmezetten nem elérhetőek a felületen. Az operátori navigációt a megfelelő szkriptkezeléssel kell biztosítani.

Visszahívás beállítása

A visszahívás gombra kattintva az operátornak egy későbbi időpont megadásával lehetősége van az adott rekordot terminálatlanul, későbbi megkeresés, ügykezelés céljából visszahívásra tennie. A visszahívás ezesetben a kliens főoldalán (nem rekordkezelő) felületén a visszahívási listában látható lesz, ha az eléri a láthatósági időintervallumot*.

A visszahívás típusa lehet közös vagy saját, amely ezen panel segítségével az operátor által használható aktív-inaktív csuszkával állítható.

A közös visszahívás (amennyiben a csúszka aktív) az összes operátor számára megtekinthető (a visszahívás napban megadott láthatósági idejétől függően) és elérhető/megnyitható a Visszahívás panelen. Prediktív hívásindítás (Ügyfélre vár állapot) esetén a közös visszahívások mindegyike a kampányban aktív operátorokhoz kerülhet.

A visszahívás panel tartalmazza az operátor saját magához rendelt visszahívásait és a közös listás visszahívásokat. A közös listás visszahívás megjelenítése a kampányokon belül lévő Hívás beállítások oldalon alapértelmezetten inaktív, ennek engedélyezéséhez a “Közös listás visszahívások megjelenítése” állapotjelző csúszkát aktívra kell állítani.

 

A saját visszahívások (amennyiben a csúszka inaktív – alapértelmezett) csak az adott operátornak (aki visszahívásra tette a rekordot) láthatóak, megtekinthetőek és prediktív tárcsázás esetén csak az ő mellékéről indít hívást a tárcsázó.

*Láthatósági időintervallum: kampányhoz kötött paraméter, amely az adott kampány hívás beállításainál a Visszahívások láthatósága (nap) paraméter segítségével adható meg.

Kommentek

Ahogy az a képen is látható (fent) egy rekordhoz több komment is írható egy rekordkezelés alatt, valamint ha már a rekord előzetesen kezelve lett másik operátor által is (pl. közös visszahívás esetén), akkor az jelenlegi kezelő láthatja az előző kommenteket és hozzáadhat újakat.

A kommentek csak akkor tárolódnak a rendszerben, hogyha az adott rekordot visszahívásra teszi az operátor vagy terminálja. Ha a hozzászólást hozzáadja a rekordhoz, de még nem indított el hívást és elérhető számára a “Kilépés a szkriptből” gomb, amellyel vissza is tér a kliens főoldalára, akkor a hozzáadott komment elveszik.

A kommentek megtekinthetőek a Hívások menüpontban a telefonszámra kattintással a “Rekord hozzászólások” szekcióban, valamint kampányon belül az adatbázis adott rekordjánál.