A kliens rekordkezelő nézete
- rekord elővétel,
- rekord keresés
- rekord hozzáadás
- vagy sikeres bejövő/kimenő hívás összekapcsolódás esetén látható.
Az információs panel 3 felső sora változatlanul megtekinthető a rekord kezelés során az operátor számára.
A rekordkezelő nézet az alábbi szekciókra osztható:
- Rekord adatlap
- Elérhetőségek
- Navigáció, visszahívás-kezelés, kommentek
- Rekordkezelő felület (szkript)
- Kézi hívásindítás, híváskezelő gombok
- Előzetes állapotváltáskérő legördülő menü
A rekord adatlapon a kampányhoz tartozó szkriptben lévő adatlapi mezők felsorolása látható. Ezek operátor általi szerkeszthetősége ki- vagy bekapcsolható. A kampányba betöltött adatbázismezők (kimenő hívási sor esetén) jeleníthetőek meg, hogy az operátor egy átfogó képet kapjon a hívott félről vagy gyors információhoz jusson beszélgetés közben, esetleg kötelezően kitölthető mezőket tartalmaz. A rekord adatlap előnye, hogy szkriptoldaltól függetlenül mindig látható az operátor számára.
A kontakt mezők (telefonszámok) a rekord adatlapra felvehetők, de szerkesztésükre csak az Elérhetőségek gombra kattintva van lehetőség.
A szkript tartalmát adott kampányon belül a Szkript fülön lehet létrehozni és szerkeszteni. Minden kampányhoz kell, hogy tartozzon szkriptfelület.
Elérhetőségek
Az elérhetőségek gombra kattintva felugrik az Elérhetőségek beállítása panel.
A kampányban adatbetöltéskor létrehozott, kontakt mezőnek jelölt telefonszámmezők ebben a felsorolásban szerepelnek.
Ezen kontakt mezők
- szerkeszthetőek
- beállíthatóak preferált kontaktnak, elérhetőségnek (több kontakt mező esetén)
- állítható a prioritásuk, fontossági sorrendjük (több kontakt mező esetén a prioritásnak megadott szám szerint csökkenő sorrendben tárcsáz a rendszer, tehát pl. a 2-es prioritású kontakt mező előbb kerül tárcsázásra, mint az 1-es, stb.)
Navigációs gombok
Kilépés a szkriptből:
Ez a gomb csak akkor elérhető, ha az operátor Előmunkában van és az adott telefonszámra még nem indított hívást. Felépült híváskapcsolat esetén a Kilépés a szkriptből gomb inaktívra vált, nem használható. Ebben az esetben az operátornak muszáj visszahívásra tenni a rekordot vagy kiválasztani a megfelelő híváskategóriát, terminációt.
Visszalépés:
Az operátor a visszalépés gombbal tud az előző szkriptoldalra váltani, ha az adott kampányhoz rendelt szkript több oldalas. 1 oldalas szkript esetén a visszalépés gomb inaktív. Visszalépéskor a már kitöltött adatok nem vesznek el.
A klienskezelő felület szkriptmegjelenítő részében a tovább lépésre használható gombokat magában a szkriptben kell felvenni, elhelyezni, azok alapértelmezetten nem elérhetőek a felületen. Az operátori navigációt a megfelelő szkriptkezeléssel kell biztosítani.
Visszahívás beállítása
A visszahívás gombra kattintva az operátornak egy későbbi időpont megadásával lehetősége van az adott rekordot terminálatlanul, későbbi megkeresés, ügykezelés céljából visszahívásra tennie. A visszahívás ezesetben a kliens főoldalán (nem rekordkezelő) felületén a visszahívási listában látható lesz, ha az eléri a láthatósági időintervallumot*.
A visszahívás típusa lehet közös vagy saját, amely ezen panel segítségével az operátor által használható aktív-inaktív csuszkával állítható.
A közös visszahívás (amennyiben a csúszka aktív) az összes operátor számára megtekinthető (a visszahívás napban megadott láthatósági idejétől függően) és elérhető/megnyitható a Visszahívás panelen. Prediktív hívásindítás (Ügyfélre vár állapot) esetén a közös visszahívások mindegyike a kampányban aktív operátorokhoz kerülhet.
A visszahívás panel tartalmazza az operátor saját magához rendelt visszahívásait és a közös listás visszahívásokat. A közös listás visszahívás megjelenítése a kampányokon belül lévő Hívás beállítások oldalon alapértelmezetten inaktív, ennek engedélyezéséhez a “Közös listás visszahívások megjelenítése” állapotjelző csúszkát aktívra kell állítani.
A saját visszahívások (amennyiben a csúszka inaktív – alapértelmezett) csak az adott operátornak (aki visszahívásra tette a rekordot) láthatóak, megtekinthetőek és prediktív tárcsázás esetén csak az ő mellékéről indít hívást a tárcsázó.
*Láthatósági időintervallum: kampányhoz kötött paraméter, amely az adott kampány hívás beállításainál a Visszahívások láthatósága (nap) paraméter segítségével adható meg.
Kommentek
Ahogy az a képen is látható (fent) egy rekordhoz több komment is írható egy rekordkezelés alatt, valamint ha már a rekord előzetesen kezelve lett másik operátor által is (pl. közös visszahívás esetén), akkor az jelenlegi kezelő láthatja az előző kommenteket és hozzáadhat újakat.
A kommentek csak akkor tárolódnak a rendszerben, hogyha az adott rekordot visszahívásra teszi az operátor vagy terminálja. Ha a hozzászólást hozzáadja a rekordhoz, de még nem indított el hívást és elérhető számára a “Kilépés a szkriptből” gomb, amellyel vissza is tér a kliens főoldalára, akkor a hozzáadott komment elveszik.
A kommentek megtekinthetőek a Hívások menüpontban a telefonszámra kattintással a “Rekord hozzászólások” szekcióban, valamint kampányon belül az adatbázis adott rekordjánál.