Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Kampány csoportok
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Kampány csoportok

A kampányok csoportokba rendezhetőek

  • a könnyebb átláthatóság érdekében, valamint
  • olyan riportok és statisztikák esetén, ahol több kampányból azonos adatokra van szükség.

Kampány csoport létrehozása:

Adminisztrációs felület / Kampányok / Kampány csoportok menüpont – „+ Új kampány csoport” gombra kattintva tetszőleges néven létrehozható új kampány csoport. A létrehozott csoportba a „Csoport módosítása” gombbal lehet kampányokat hozzáadni. A Csoport törlése gombbal a csoportok törölhetőek (a csoportba tartozó kampányok megmaradnak).

A kiválasztható kampányok száma nincs korlátozva.

Érdemes figyelembe venni a csoportos lekérdezés esetén, hogy az egyes kampányok eltérő mennyiségű oszlopot és rekordot tartalmazhatnak. Ez a lekérdezés futási idejét növelheti, ezért célszerű, akkor választani több, mint 50 sor megjelenítését, ha az összesítő csoport elemeinek összes oszlopa nem nagy számosságú.

A kampány csoport szűrő nem alkalmazható az összes adat letöltésére.

Az Kampány csoport adatlapon lévő összesítő fülön a megjeleníthető elemek száma maximum 2000 sor.