Tartalom
Comnica Contact Center
Bevezetés - kezdő lépések
Kampányok kezelése
Hívások (Hangfájlok)
Statisztikák, riportok
Felhasználók kezelése
- Operátori kliens
Fejlesztői és általános információk
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Kérdőívek
Eredmények áttekintése
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Bevezetés
Comnica Dialer Applikáció
Alkalmazás telepítése, kezelése
Kampány létrehozása
- Kattinits az adminisztrációs felületen a Kampányok menüpontra,
- a jobb felső sarokban válaszd az Új kampány lehetőséget.
- A felugró panelen add meg a kampány nevét, a legördülő menüből válaszd ki a kampány típusát (kimenő vagy bejövő) és kattints a létrehozás gombra.
Kampány adatlap
Az új kampány létrehozását követően a kampány adatlapra, azon belül az általános beállítások felületre navigál a rendszer, ahol módosítható:
- a kampány neve,
- állapota (aktív vagy inaktív),
- hozzárendelhető egy robinson lista
- valamint megjegyzés hozzáadására is van lehetőség (pl. a kampányhoz tartozó telefonszám megadása, stb.).
Módosítások végrehajtását követően kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett gombra.
Kampány másolása – mentés másként
Az általános beállítások felületen a jobb alsó sarokban elhelyezett gomb megnyomásával a kampány másolására van lehetőség.
Az adatbázis kivételével minden információ és beállítás másolásra kerül (üzenet sablonok, szkript, hívás beállítások).
A mentés másként gomb megnyomását követően a felugró panelen add meg az új kampány nevét, majd kattints a mentés gombra.