Tudásbázis > Comnica Contact Center > Kampányok kezelése > Kampány létrehozása
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Kampány létrehozása
  1. Kattints az adminisztrációs felületen a Kampányok menüpontra,
  2. a jobb felső sarokban válaszd az Új kampány lehetőséget.
  3. A felugró panelen add meg a kampány nevét, a legördülő menüből válaszd ki a kampány típusát (kimenő vagy bejövő) és kattints a létrehozás gombra.

Bejövő kampányok

  1. Az admin oldalon (https://cégnév.comnica.cc) kattints a Projektek menüpontra.
  2. Add meg a kívánt projekt nevét és típusát („Bejövő projekt”).
  3. Kattins a „Létrehozás” gombra.

Egy új bejövő kampány elindításához további lépések szükségesek. Segítségért és információért forduljon bizalommal a Comnica Ügyfélszolgálatához.

Bejövő kampány indításához és paraméterezéséhez további beállítások szükségesek, ezért kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.

Kampány adatlap

Az új kampány létrehozását követően a kampány adatlapra, azon belül az általános beállítások felületre navigál a rendszer, ahol módosítható:

a kampány neve,
állapota (aktív vagy inaktív),
hozzárendelhető robinson lista, valamint
megjegyzés hozzáadására is van lehetőség (pl. a kampányhoz tartozó telefonszám megadása, stb.).
Legördülő menüből kiválasztható a kampányhoz kapcsolt telefonszám,
a kampány hozzárendelhető egy vagy több kampány csoport(ok)hoz,
valamint állítható a hangfájlok megőrzése.

Módosítások végrehajtását követően kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett  gombra.

Adatbázis betöltése

  1. Kattints az Adatbázis fülre.
  2. Kattints az Adatbázis feltöltése gombra.
  3. Kattints a megjelenő feliratra és válaszd ki a fájlt vagy húzd át azt az adatfeltöltési felületre.

Mintafájl letöltése: comnica_cc_pelda_xls

Kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.

A megfelelő, elfogadott fájlformátumok a következők: .csv, .xls, .xlsx.

Kérjük, az adatok feltöltésekor különösen ügyeljen az alábbi kritériumokra:

  • A feltöltendő adatbázisnak tartalmaznia kell első sorként egy fejlécet, amelyben az oszlopok tartalma röviden, szövegesen kifejtésre kerül (pl.: nev, cim, iras, szerzodes_azonosíto).
  • A fejlécnek pontosan az első sorban kell lennie, az összes többi sor adatnak számít.
  • Fontos, hogy ne használj szóközt, helyette használj aláhúzásjelet _, pl. szerzodes_azonosito.
  • Az adatbázis tartalmazhat ékezeteket, de speciális karaktereket nem szabad használni.
  • A rendszeroszlopok (terminating_code, next_call, stb.) nem kerülnek feltöltésre!
  • Az adatfejléc nem tartalmazhat több azonos nevű oszlopot. A felület figyelmeztet, ha két oszlopot próbálsz feltölteni azonos fejlécadatokkal.
  • A telefonszámokat tartalmazó oszlophoz bármilyen kívánt név megadható (ha megfelel a fent felsorolt ​​feltételeknek).
  • A feltöltendő fájlban a telefonszámoknál fel kell tüntetni az előhívót (magyar számok esetén 36-tal kezdődik).
  • Több telefonszám is hozzáadható egy rekordhoz, mivel a rendszerben többtelefonos kezelés is létezik.

Helyes számformátum:

3612550991.

Helytelen számformátumok:

+3612550991

03612550991

003612550991

+36/12550991

36-1-255-0991

Kampány másolása – mentés másként

Az általános beállítások felületen a jobb alsó sarokban elhelyezett gomb megnyomásával a kampány másolására van lehetőség.

 

Az adatbázis kivételével minden információ és beállítás másolásra kerül (üzenet sablonok, szkript, hívás beállítások).

A mentés másként gomb megnyomását követően a felugró panelen add meg az új kampány nevét, majd kattints a mentés gombra.