- Kattints az adminisztrációs felületen a Kampányok menüpontra,
- a jobb felső sarokban válaszd az Új kampány lehetőséget.
- A felugró panelen add meg a kampány nevét, a legördülő menüből válaszd ki a kampány típusát (kimenő vagy bejövő) és kattints a létrehozás gombra.
Bejövő kampányok
- Az admin oldalon (https://cégnév.comnica.cc) kattints a Projektek menüpontra.
- Add meg a kívánt projekt nevét és típusát („Bejövő projekt”).
- Kattins a „Létrehozás” gombra.
Egy új bejövő kampány elindításához további lépések szükségesek. Segítségért és információért forduljon bizalommal a Comnica Ügyfélszolgálatához.
Kampány adatlap
Az új kampány létrehozását követően a kampány adatlapra, azon belül az általános beállítások felületre navigál a rendszer, ahol módosítható:
a kampány neve,
állapota (aktív vagy inaktív),
hozzárendelhető robinson lista, valamint
megjegyzés hozzáadására is van lehetőség (pl. a kampányhoz tartozó telefonszám megadása, stb.).
Legördülő menüből kiválasztható a kampányhoz kapcsolt telefonszám,
a kampány hozzárendelhető egy vagy több kampány csoport(ok)hoz,
valamint állítható a hangfájlok megőrzése.
Módosítások végrehajtását követően kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett gombra.
Adatbázis betöltése
- Kattints az Adatbázis fülre.
- Kattints az Adatbázis feltöltése gombra.
- Kattints a megjelenő feliratra és válaszd ki a fájlt vagy húzd át azt az adatfeltöltési felületre.
Mintafájl letöltése: comnica_cc_pelda_xls
Kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.
A megfelelő, elfogadott fájlformátumok a következők: .csv, .xls, .xlsx.
Kampány másolása – mentés másként
Az általános beállítások felületen a jobb alsó sarokban elhelyezett gomb megnyomásával a kampány másolására van lehetőség.
Az adatbázis kivételével minden információ és beállítás másolásra kerül (üzenet sablonok, szkript, hívás beállítások).
A mentés másként gomb megnyomását követően a felugró panelen add meg az új kampány nevét, majd kattints a mentés gombra.