Tudásbázis > Comnica Contact Center > Felhasználók kezelése > Adatlap (szerepkör, beállítások)
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Adatlap (szerepkör, beállítások)

Felhasználó szerepköre

A létrehozandó felhasználó alapértelmezett szerepköre “Operátor”, de választható Megbízó, Supervisor és Admin felhasználó is.

A felhasználó szerepköre az Adminisztrációs felületen lévő menüpontokhoz való hozzáférést és a különböző funkciók használatát egyaránt érinti.

 

Külső Operátor
Operátor
Megbízó
Supervisor
Admin
Nem tud belépni a felületre, de mint mellék elérhető és a statisztikákban monitorban megjelennek a tevékenységei Operátori kliens Hívások
Beállítások
Monitor

Kliens

Kampányok

Terminációk

Statisztikák

Hívások

Kiküldött üzenetek

Felhasználók

Beállítások

 

Monitor

Kliens

Kampányok

Terminációk

Statisztikák

Hívások

Kiküldött üzenetek

Számlázás

Felhasználók

Beállítások

 

Az rendszer főoldalára pl.: cégnév.comnica.cc oldalra operátori jogosultsággal belépve elérhető a Statisztika menüpont, ahol a felhasználó/operátor a saját magára vonatkozó munkaidő statisztikákat láthatja.