A Comnica Contact Center szoftverben alapértelmezetten elérhető statisztikák a “Statisztikák” menüpontban találhatóak.
Alapértelmezetten elérhető statisztikák és részletezésük:
Alapértelmezetten elérhető statisztikák és részletezésük:
A szűrő segítségével megtudhatjuk akár időintervallumra szűrve a hívások számát, illetve az összes vagy átlagos beszélgetési időt
Megjeleníthetőek a hívások darabszámai is.
A fejlécek segítségével az erdemények csoportosíthatóak
Összesítő statisztika, mely a rendszerben aktív kampányokban szereplő rekordok állapotát mutatja.
Az alábbi adatokra szűrhetünk az adatbázis állapotok statisztikában:
A Comnica Contact Center szoftver ezen statisztikáiban lehetőség van Operátor, Kampány és Dátum, valamint operátori státuszok szerint szűrni a hasznos munkavégzést és a rendszerben töltött időt.
Az operátorok felé indított hívásokat mutatja meg ez a listázó jellegű statisztika. Információval szolgál adott hívások esetén, hogy mely operátorokat, mennyi ideig próbálta csörgetni a szoftver, illetve, hogy adott csörgetésre az operátor válaszolt-e.
Bejövő kampányok ellenőrzését támogató a listázó jellegű statisztika. Információval szolgál arra vonatkozóan, hogy adott időszakot vizsgálva, egy adott telefonszámról adott kampányba beérkező, de nem fogadott hívás esetén a telefonszámmal a hívás után felépült-e sikeres hívás, akár bejövő, akár kimenő irányban. Megmutatja, hogy mely telefonszámok azok, melyeknél az utolsó kapcsolat egy sikertelen bejövő hívás volt.
A Comnica Contact Center szoftver ezen statisztikáiban a Comnica Ügyfélszolgálattól egyedileg kért statisztikákat jelenítjük meg, melyet az ügyfél által megadott feltételeknek és fejlécnek megfelelően készítünk el. Az Egyedi Statisztikák elkészítését support kereten kívüli fejlesztői óra díjon vállaljuk. A statisztikákon szűrést, egyedi intervallum és feltétel módosítást nem lehet elvégezni, csak a megrendeléskor definiált feltételek szerinti eredményeket adja vissza mind lekérdezéskor.
A kliens üzenetek statisztika segítségével nyomon követhetőek a kliensben megjelenített notifikációk, pl. „A kapcsolat megszakadt”, „Váratlan hiba történt.”. Az operátorok kiléptetése esetén ebben a statisztikában is látható az esemény időpontja és az adott operátor.
A konkrét „HIBAKÓD” és a beszédesebb „Üzenet” is látható, logolási szint (warning, error, success) kategória szerint. Ez a statisztika összevethető az operátorok munkaidő statisztikájával, ha mondjuk ki szeretnénk deríteni, hogy több operátort érintett-e az adott hibaesemény.
A rendelkezésre állás statisztika segítségével kampány és/vagy idő szerinti bontásban láthatóak a hivásokkal kapcsolatos fontosabb információk, pl. fogadott hívások mennyisége, vesztett hivások, megválaszolt hívásarány, várakozási idők.