Támogatás és elérhetőségek

Elérhetőségeink

A rendszeretek átadását követően, a megadott kapcsolattartó email címmel tudtok bejelentkezni Online Ügyfélszolgálatunkra.

Mi a teendő, ha nem érkezett meg a meghívó?

Amennyiben nem érkezett meg a meghívó, úgy első bejelentkezésnél a “Forgotten your password?” gombra kattintva lehet az új, kívánt jelszót megadni, melynek az alábbi kritériumoknak kell megfelelnie:

  • Kisbetűt tartalmazzon
  • Nagybetűt tartalmazzon
  • Számot tartalmazzon
  • Minimum 8 karakter hosszú legyen

Nem áll rendelkezésre a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó.

Amennyiben nem rendelkezel a belépéshez szükséges adatokkal, úgy kérjük keress minket további, ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.

Hiba észlelése esetén, kérjük az alábbi információkat továbbítsd az ügyfélszolgálat részére:

Chrome verzió ellenőrzése, frissítése

  1. Kattints a jobb felső sarokban található Továbbiak Továbbiak elemre.
  2. Kattints a Súgó majd A Google Chrome névjegye menüpontra.
  3. A Chrome frissítéseket fog keresni, amikor ezen az oldalon tartózkodsz.

Pontos leírás

  1. Mely felhasználókat, illetve kampányt érinti az eltérés.
  2. Az eltérés észlelésének pontos időpontja.
  3. Amennyiben releváns, úgy az érintett telefonszám.

Képernyőkép készítése

Ha nincs telepítve külön, képernyőkép készítésére alkalmas program a gépeden, úgy:

  1. Nyomd le a Print Screen (PrtScn) gombot a billentyűzeteden,
  2. Nyisd meg a Paint programot.
  3. A Ctrl és V billentyűk egyszerre történő lenyomásával illeszd be a készített képernyőképet.
  4. Mentsd el a dokumentumot

Console Log

A konzol (console) megnyitásával a bővebb tájékoztatást kaphatunk az eltérés esetleges okáról, ami segíthet a megoldásban. 

  1. Nyomd le az F12 billentyűt, majd válaszd a Console fület
  2. Az itt található információkról (errors, warnings, info) készíts egy képernyőképet.

Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségek:

E-mail cím: support@comnica.com

Telefonos elérhetőség: +36 1 255 0991

Általános bejelentő vonal:

Hétfő – Péntek  08:00-17:00

Hibabejelentő vonal:

Hétfő – Péntek  08:00-20:00

Szombat             08:00-18:00

További elérhetőségek:

Pénzügy

 

+36 1 255 0993

finance@comnica.com

Számlázással, egyenleggel kapcsolatos kérések, kérdések esetén.

Ügyfélkapcsolattartói elérhetőség

kam@comnica.com

Aktuális szerződéssel kapcsolatos kérések, kérdések, call center tanácsadás.

Értékesítőink

 

+36 1 255 0994

sales@comnica.com

Javasoljuk, hogy a gyorsabb, hatékonyabb és követhető bejelentések érdekében elsősorban közvetlenül értékesítő kollégáinkat keresse elérhetőségeiken!

Ügyfélszolgálat által feldolgozott feladattípusok

Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon belül elszámolandó

  • Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban nem elérhető
  • Kampányindítás, kampányba adatbetöltés, betöltött adat ellenőrzése
  • Adatbázis-frissítés, rekordmódosítás, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
  • Visszahívások átütemezése, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
  • Szkript létrehozása, szerkesztése, ellenőrzése
  • Hívószámkijelzés beállítása, módosítása
  • Létező, működő IVR kisebb módosítása (pl. nyitvatartási idő)
  • Érdekkörünkbe tartozó hibák felderítése, javítása
  • Hívástörténet vizsgálata

Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon kívül elszámolandó

  • Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban elérhető
  • Adattisztítás (kampányba betöltendő adat ellenőrzése és javítása)
  • Adminisztrációs felületen elérhető hívásrekordok, projektrekordok keresése, módosítása
  • Naplófájlból visszaállítás (ügyfél által végzett módosítások visszaállítása)
  • E-mail és SMS küldő beállítása és/vagy módosítása
  • Az első, díjmentes oktatáson felüli újabb oktatás
  • Hibakeresés, miután detektáltuk, hogy a hálózati kapcsolat nem megfelelő (pl. a TeamViewer használata során kiderül, hogy az operátor olyan nyilvános vagy otthoni hálózaton csatlakozik, amelyen a Comnica CC-től független forgalom is észlelhető)
  • Munkaidőn kívüli hibakeresés, amennyiben kiderül, hogy a hiba érdekkörön kívüli
  • Szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatási időszakon kívül rendelkezésre állás
  • Fülhallgató/headset beállítás

Kivétel

  • IVR beállítása vagy meglévő módosítása (ügyféllel egyeztetve, hogy keret terhére, vagy azon felül)
Egyenlegfeltöltés

Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2019. 09. 11-től cégünk bevezette a bankkártyás fizetést, így gyorsan és kényelmesen intézheti feltöltéseit. A bankkártyás fizetés felületét a Comnica rendszerébe bejelentkezve, a Számlázás menü Egyenlegfeltöltés menüpontja alatt találja, itt választhatja ki a feltölteni kívánt összeget is.

Az online fizetést követően a feltöltött összeg nettó értéke azonnal jóváírásra kerül az egyenlegén, a befizetésről pedig automatikus bizonylat készül, amelyet e-mailben küldünk el Önnek.

Amennyiben fizetéseit átutalással szeretné bonyolítani, azt természetesen továbbra is megtehetni a megszokott módon.Ha bármilyen kérdése lenne új szolgáltatásunkkal kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat, a support@comnica.com e-mail címen!

Kiválasztható a számlafeltöltéshez a megfelelő csomag, vagy megadható egy tetszőleges összeg. Tetszőleges összeg esetén a megadott összeg az ÁFA-val együtt értendő!

A rendelkezésre álló információk alapján a céghez X%-os áfakulcs hozzá van rendelve. További információ elérhető a Comnica ÁSZF-ben.

Alapértelmezetten választható csomagjaink

25 400 Ft (20 000 Ft + ÁFA)

95 250 Ft (75 000 Ft + ÁFA)

190 500 Ft (150 000 Ft + ÁFA)

381 000 Ft (300 000 Ft + ÁFA)

Milyen esetben ajánljuk

2-3 operátorral dolgozó cégeknek.

5-10 operátorral dolgozó cégeknek.

10-50 operátorral dolgozó cégeknek.

50-100 operátorral dolgozó cégeknek.

A megfelelő csomag kiválasztása után rendszerünk a Barion tranzakciós szolgáltató rendszerébe irányítja, ahol bankkártyadatait megadva véglegesítheti a tranzakciót és feltöltheti egyenlegét.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártyaadatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Ez a szolgáltatás csak Prepaid-es ügyfeleinknek elérhető.

Általános adatvédelmi rendelet (GDPR)

A GDPR rendelet miatt bevezetett funkció, mely biztosítja az ügyféladatok anonimizálását.

 Kapcsolódó Wikipedia cikk.

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet):

Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) letöltése

GDPR előírásnak megfelelő ügyfélkezelési funkció alkalmazásának menete a Comnica CC-ben

  1. Navigáljon az Adminisztrátori felületre
  2. Kattintson a Beállítások menüpontra
  3. Kattintson a GDPR kereső menüpontra
  4. Irja be a keresendő kifejezést (név, telefonszám, egyéb beazonosításhoz szükséges, meglévő adat)
  5. A keresés indítása gombra kattintva a rendszer kilistázza, hogy az adott keresési feltételeknek megfelelően, mely adatbázismezőkben talált egyezést a kampány adatbázisban, hívásokban, robinson listában.

Ebben a példában egy telefonszámra kerestünk rá.

A rendszer kategóriánként (kampány adatbázis, hívások, robinson lista) kiírja a talált egyezések számát.

Látható, hogy a keresőbe beírt telefonszám több kampányban is jelen van, valamint az adatbázis mező is listázódik, aminek a telefonszám az értéke.

A “Tovább a találatra” linkre kattintva szerkeszthetjük a rekordot a GDPR elvárásoknak megfelelően.