Ha rendelkezel Comnica CC hozzáféréssel, az Admin felületről gyorsgombokkal elérhető az elsődleges hibabejelentő felületünk a felkiáltójelre kattintva.
Mi a teendő, ha nem érkezett meg a meghívó?
Amennyiben nem érkezett meg a meghívó, úgy első bejelentkezésnél a “Forgotten your password?” gombra kattintva lehet az új, kívánt jelszót megadni, melynek az alábbi kritériumoknak kell megfelelnie:
- Kisbetűt tartalmazzon
- Nagybetűt tartalmazzon
- Számot tartalmazzon
- Minimum 8 karakter hosszú legyen
Nem áll rendelkezésre a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó.
Amennyiben nem rendelkezel a belépéshez szükséges adatokkal, úgy kérjük keress minket további, ügyfélszolgálati elérhetőségeink egyikén.
Hiba észlelése esetén, kérjük az alábbi információkat továbbítsd az ügyfélszolgálat részére:
Chrome verzió ellenőrzése, frissítése
- Kattints a jobb felső sarokban található Továbbiak elemre.
- Kattints a Súgó A Google Chrome névjegye menüpontra.
- A Chrome frissítéseket fog keresni, amikor ezen az oldalon tartózkodsz.
Pontos leírás
- Mely felhasználókat, illetve kampányt érinti az eltérés.
- Az eltérés észlelésének pontos időpontja.
- Amennyiben releváns, úgy az érintett telefonszám.
Képernyőkép készítése
Ha nincs telepítve külön, képernyőkép készítésére alkalmas program a gépeden, úgy:
- Nyomd le a Print Screen (PrtScn) gombot a billentyűzeteden,
- Nyisd meg a Paint programot.
- A Ctrl és V billentyűk egyszerre történő lenyomásával illeszd be a készített képernyőképet.
- Mentsd el a dokumentumot
Console Log
A konzol (console) megnyitásával a bővebb tájékoztatást kaphatunk az eltérés esetleges okáról, ami segíthet a megoldásban.
- Nyomd le az F12 billentyűt, majd válaszd a Console fület
- Az itt található információkról (errors, warnings, info) készíts egy képernyőképet.
E-mail cím: support@comnica.com
Ügyfélszolgálat
Telefonos elérhetőség: +36 1 255 0990
Általános bejelentő vonal:
Hétfő – Péntek 08:00-17:00
Ügyfélkapcsolattartói elérhetőség
kam@comnica.com
Aktuális szerződéssel kapcsolatos kérések, kérdések, call center tanácsadás.
Pénzügy
+36 1 255 0993
finance@comnica.com
Számlázással, egyenleggel kapcsolatos kérések, kérdések esetén.
Értékesítőink
+36 1 255 0994
sales@comnica.com
Javasoljuk, hogy a gyorsabb, hatékonyabb és követhető bejelentések érdekében elsősorban közvetlenül értékesítő kollégáinkat keresse elérhetőségeiken!
Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon belül elszámolandó
- Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban nem elérhető
- Kampányindítás, kampányba adatbetöltés, betöltött adat ellenőrzése
- Adatbázis-frissítés, rekordmódosítás, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
- Visszahívások átütemezése, amennyiben az a felületen nem elvégezhető
- Szkript létrehozása, szerkesztése, ellenőrzése
- Hívószámkijelzés beállítása, módosítása
- Létező, működő IVR kisebb módosítása (pl. nyitvatartási idő)
- Érdekkörünkbe tartozó hibák felderítése, javítása
- Hívástörténet vizsgálata
Szerződésben foglalt szolgáltatási keret-óraszámon kívül elszámolandó
- Rendszerismertetés, amennyiben a leírás a tudásbázisban elérhető
- Adattisztítás (kampányba betöltendő adat ellenőrzése és javítása)
- Adminisztrációs felületen elérhető hívásrekordok, projektrekordok keresése, módosítása
- Naplófájlból visszaállítás (ügyfél által végzett módosítások visszaállítása)
- E-mail és SMS küldő beállítása és/vagy módosítása
- Az első, díjmentes oktatáson felüli újabb oktatás
- Hibakeresés, miután detektáltuk, hogy a hálózati kapcsolat nem megfelelő (pl. a TeamViewer használata során kiderül, hogy az operátor olyan nyilvános vagy otthoni hálózaton csatlakozik, amelyen a Comnica CC-től független forgalom is észlelhető)
- Munkaidőn kívüli hibakeresés, amennyiben kiderül, hogy a hiba érdekkörön kívüli
- Szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatási időszakon kívül rendelkezésre állás
- Fülhallgató/headset beállítás
Kivétel
- IVR beállítása vagy meglévő módosítása (ügyféllel egyeztetve, hogy keret terhére, vagy azon felül)
Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2019. 09. 11-től cégünk bevezette a bankkártyás fizetést, így gyorsan és kényelmesen intézheti feltöltéseit. A bankkártyás fizetés felületét a Comnica rendszerébe bejelentkezve, a Számlázás menü Egyenlegfeltöltés menüpontja alatt találja, itt választhatja ki a feltölteni kívánt összeget is.
Az online fizetést követően a feltöltött összeg nettó értéke azonnal jóváírásra kerül az egyenlegén, a befizetésről pedig automatikus bizonylat készül, amelyet e-mailben küldünk el Önnek.
Amennyiben fizetéseit átutalással szeretné bonyolítani, azt természetesen továbbra is megtehetni a megszokott módon.Ha bármilyen kérdése lenne új szolgáltatásunkkal kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat, a support@comnica.com e-mail címen!
Kiválasztható a számlafeltöltéshez a megfelelő csomag, vagy megadható egy tetszőleges összeg. Tetszőleges összeg esetén a megadott összeg az ÁFA-val együtt értendő!
A rendelkezésre álló információk alapján a céghez X%-os áfakulcs hozzá van rendelve. További információ elérhető a Comnica ÁSZF-ben.
Alapértelmezetten választható csomagjaink
25 400 Ft (20 000 Ft + ÁFA)
95 250 Ft (75 000 Ft + ÁFA)
190 500 Ft (150 000 Ft + ÁFA)
381 000 Ft (300 000 Ft + ÁFA)
Milyen esetben ajánljuk
2-3 operátorral dolgozó cégeknek.
5-10 operátorral dolgozó cégeknek.
10-50 operátorral dolgozó cégeknek.
50-100 operátorral dolgozó cégeknek.
A megfelelő csomag kiválasztása után rendszerünk a Barion tranzakciós szolgáltató rendszerébe irányítja, ahol bankkártyadatait megadva véglegesítheti a tranzakciót és feltöltheti egyenlegét.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártyaadatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Ez a szolgáltatás csak Prepaid-es ügyfeleinknek elérhető.
A GDPR rendelet miatt bevezetett funkció, mely biztosítja az ügyféladatok anonimizálását.
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet):
GDPR előírásnak megfelelő ügyfélkezelési funkció alkalmazásának menete a Comnica CC-ben
Ebben a példában egy telefonszámra kerestünk rá.
A rendszer kategóriánként (kampány adatbázis, hívások, robinson lista) kiírja a talált egyezések számát.
Látható, hogy a keresőbe beírt telefonszám több kampányban is jelen van, valamint az adatbázis mező is listázódik, aminek a telefonszám az értéke.
A “Tovább a találatra” linkre kattintva szerkeszthetjük a rekordot a GDPR elvárásoknak megfelelően.