Előmunka időtúllépés beállítása
Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak előmunka állapotban. A másodperc értéket az „Előmunka időtúllépés (MP)” mezőben lehet számértékkel megadni.
Beállítható az „Előmunka időtúllépés esetén” legördülőmenü használatával, hogy mi történjen az operátorral, ha eléri az időlimitet.
- operátor kiléptetése a kliensből
- az operátor a kliens bejelentkező oldalára kerül
- operátor kiléptetése az előmunka állapotból
- az operátort az előmunkát megelőző, szünet típusú állapotba teszi a rendszer (pl. szünetet tart > előmunka > szünetet tart)
- automatikus hívásindítás kezdeményezése
- a rendszer elkezdi tárcsázni az előmunkára elővett rekordot
- operátor kiléptetése a kliensből
Utómunka időtúllépés beállítása
Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak utómunka állapotban. A másodperc értéket az „Utómunka időtúllépés (MP)” mezőben lehet számértékkel megadni.
Megválaszolatlan hívások limit beállítása
Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott számú nem fogadott hívást ér el az operátor a bejelentkezés kezdetétől számítva. Az értéket a „Megválaszolatlan hívások limit” mezőben lehet számértékkel megadni.
Megválaszolt hívások esetén állapotváltás
Bekapcsolt állapotban a megadott limit alapján a felhasználót automatikusan kijelentkeztetjük.
Kikapcsolt állapotban a beállított státuszba léptetjük. A státuszt a „Megválaszolatlan hívások státusz név” mezőben adhatjuk meg.
Híváselőzmények engedélyezése
Bekapcsolásával az operátori felületen minden operátor számára elérhetővé válik az adott telefonszámmal kapcsolatos korábbi hívások listája. A megjelenített értékek: Hívás azonosítója, típusa, időpontja, a kampány neve, rekord azonosító és a hívást bonyolító operátor neve.
Ha bekapcsoljuk, elérhetővé válik a „Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból” opció, amivel inaktív állapotban az operátor csak azokban a kampányokban fogja látni a híváselőzményeket, amelyekhez hozzá van rendelve. Aktív állapotban a felirat is megváltozik: a híváselőzmények kampány engedélyektől függetlenül elérhetőek.
Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban
Bekapcsolásával a monitorban láthatóvá válik a szkript oldalának neve, ahol a hívásban lévő operátor tart.
Bejövő hívás esetén rendszer értesítés
Ha ez az opció aktív, akkor bejövő hívás esetén, ha az operátor nincs „Ügyfélre vár” állapotban, az operátori kliens rendszer értesítést/figyelmeztetést küld.
Felhasználók elrejtése a wallboardról a kiválasztott szerepkörök esetén
Bekapcsolásával az adott szerepkörrel rendelkező felhasználók nem lesznek láthatóak a wallboard-on.
Operátori bejelentkezés kezdő állapota
Ezzel a legördülő menüvel megadható, hogy a kliensbe lépéskor, alapértelmezetten melyik állapotba/státuszba kerüljenek az operátorok. A legördülő menü tartalmazza az összes rendszerállapotot (alapértelmezetten elérhető), valamint az egyedileg létrehozott operátori állapotokat.
Ha nincs beállítva kezdő állapot, akkor alapértelmezetten az eddigi „Szünetet tart” állapot érvényesül.
Az operátor kiléptethető nem ``szünet`` típusú állapotból is
Ha aktív, akkor az operátor kiléptethető lesz nem szünet típusú állapotokból is, például: Ügyfélre vár.
A nyíllal jelölt beállítási opciók összetartoznak.