Tudásbázis > Comnica Contact Center > Fejlesztői és általános információk > CC beállítások
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
CC beállítások

Contact Center beállítási lehetőségek

  • Előmunka időtúllépés beállítása

    Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak előmunka állapotban. A másodperc értéket az „Előmunka időtúllépés (MP)” mezőben lehet számértékkel megadni.

    Beállítható az „Előmunka időtúllépés esetén” legördülőmenü használatával, hogy mi történjen az operátorral, ha eléri az időlimitet.

    • operátor kiléptetése a kliensből
      • az operátor a kliens bejelentkező oldalára kerül
    • operátor kiléptetése az előmunka állapotból
      • az operátort az előmunkát megelőző, szünet típusú állapotba teszi a rendszer (pl. szünetet tart > előmunka > szünetet tart)
    • automatikus hívásindítás kezdeményezése
      • a rendszer elkezdi tárcsázni az előmunkára elővett rekordot
  • Utómunka időtúllépés beállítása

    Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak utómunka állapotban. A másodperc értéket az „Utómunka időtúllépés (MP)” mezőben lehet számértékkel megadni.

  • Megválaszolatlan hívások limit beállítása

    Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott számú nem fogadott hívást ér el az operátor a bejelentkezés kezdetétől számítva. Az értéket a „Megválaszolatlan hívások limit” mezőben lehet számértékkel megadni.

  • Megválaszolt hívások esetén állapotváltás

    Bekapcsolt állapotban a megadott limit alapján a felhasználót automatikusan kijelentkeztetjük.

    Kikapcsolt állapotban a beállított státuszba léptetjük. A státuszt a „Megválaszolatlan hívások státusz név” mezőben adhatjuk meg.

  • Híváselőzmények engedélyezése

    Bekapcsolásával az operátori felületen minden operátor számára elérhetővé válik az adott telefonszámmal kapcsolatos korábbi hívások listája. A megjelenített értékek: Hívás azonosítója, típusa, időpontja, a kampány neve, rekord azonosító és a hívást bonyolító operátor neve.

    Ha bekapcsoljuk, elérhetővé válik a „Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból” opció, amivel inaktív állapotban az operátor csak azokban a kampányokban fogja látni a híváselőzményeket, amelyekhez hozzá van rendelve. Aktív állapotban a felirat is megváltozik: a híváselőzmények kampány engedélyektől függetlenül elérhetőek.

  • Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban

    Bekapcsolásával a monitorban láthatóvá válik a szkript oldalának neve, ahol a hívásban lévő operátor tart.

  • Bejövő hívás esetén rendszer értesítés

    Ha ez az opció aktív, akkor bejövő hívás esetén, ha az operátor nincs „Ügyfélre vár” állapotban, az operátori kliens rendszer értesítést/figyelmeztetést küld.

  • Felhasználók elrejtése a wallboardról a kiválasztott szerepkörök esetén

    Bekapcsolásával az adott szerepkörrel rendelkező felhasználók nem lesznek láthatóak a wallboard-on.

  • Operátori bejelentkezés kezdő állapota

    Ezzel a legördülő menüvel megadható, hogy a kliensbe lépéskor, alapértelmezetten melyik állapotba/státuszba kerüljenek az operátorok. A legördülő menü tartalmazza az összes rendszerállapotot (alapértelmezetten elérhető), valamint az egyedileg létrehozott operátori állapotokat.

    Ha nincs beállítva kezdő állapot, akkor alapértelmezetten az eddigi „Szünetet tart” állapot érvényesül.

  • Az operátor kiléptethető nem ``szünet`` típusú állapotból is

    Ha aktív, akkor az operátor kiléptethető lesz nem szünet típusú állapotokból is, például: Ügyfélre vár.

CC beállítások.

A nyíllal jelölt beállítási opciók összetartoznak.