Tudásbázis > Comnica Contact Center > Fejlesztői és általános információk > CC beállítások
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
CC beállítások

A beállítások a  “CC beállítások” menüpontban találhatóak.

Módosítható értékek

Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása

Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása

Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban

Híváselőzmények engedélyezése

Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból

 

Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása

Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak utómunka állapotban.

Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása

Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott számú nem fogadott hívást ér el az operátor a bejelentkezés kezdetétől számítva.

Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban

Bekapcsolásával a monitor felületen láthatóvá válik, hogy az adott operátor a beszélgetés során a szkript, melyik oldalán jár.

Híváselőzmények engedélyezése

Bekapcsolásával az operátori felületen minden operátor számára elérhetővé válik az adott telefonszámmal kapcsolatos korábbi hívások listája. A megjelenített értékek: Hívás azonosítója, típusa, időpontja, a kampány neve, rekord azonosító és a hívást bonyolító operátor neve.

Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból

Bekapcsolásával külön engedélyezhető, hogy az adott operátor minden a rendszerben használt kampánnyal kapcsolatos, az adott telefonszámhoz tartozó korábbi hívás információit lássa.