Funkciók, fejlesztések, frissítések.
Elkészült egy új szűrési lehetőség. Ezzel a lehetőséggel további feltételeket lehet alkalmazni adott állományok szűrésére felsorolással vagy negálással.
Elkészült egy új CC beállítási opció, amellyel a hanganyagok tárolásának alapértelmezett, 90 napos időlimitje termináció alapján meghosszabbítható.
Elkészült egy új CC beállítások opció, mellyel limitálható az operátorok előmunkában töltött ideje. A beállított időlimitet elérve több opció is rendelkezésre áll az operátor munkavégzésének módosítására.
A szűrők új megjelenítést kaptak. Részletes információ.
Mentett szűréseket (egyedi riportokat) lehet periodikusan e-mailben kiküldeni.
Módosítható a kliensbe lépéskor alapértelmezett operátori állapot.
Az egyedi operátori állapotok felhasználókhoz rendelhetőek.
A Comnica CC adminisztrációs felületén elérhető az IVR hangfájlok menüpont, mely segítségével a meglévő IVR struktúránk hangfájljait módosíthatjuk, újakat generálhatunk. Részletes leírás ezen a linken található: IVR szerkesztő és hangfájlok.
Felhasználók létrehozása, módosítása
A felhasználók menüpontban egy adott felhasználó adatlapján, a CC termékben, kampány felhasználóhoz rendelésekor a kampányválasztó panel megjeleníti, hogy az adott kampányhoz eddig hány operátor lett hozzárendelve.
- A kliensben megjelenő hibaüzenetek már statisztikaként is megtekinthetőek, szűrhetőek.
- Bővültek a szűrési opciók: terminációra és kampányra is lehet szűrni.
- A beállított szűrési feltételek elmenthetőek későbbi felhasználásra.
[/bsf-info-box]
- A robinson listák esetén annak a kampánynak a neve is megjelenik, amely kampányban a robinson listához rendelést elvégezték.
Több kampány adatainak lekérdezése
- A kampánycsoportok menüben az összesítő fülön szűrők alkalmazásával az azonos nevű és típusú mezőket egy oszlopban jelenítjük meg a kiválasztott csoporthoz tartozó kampányok esetén. Előnye, hogy több kampány használata esetén egy statisztikában elérhető a kívánt kampányok adatainak közös halmaza.
[/bsf-info-box]
Élesítési dátuma: 2022. 09. 13.
Beérkező hívás esetén új notifikáció
- Ha egy operátor sincs “Ügyfélre vár” állapotban az adott hívási sorban, tehát nincs szabad operátor és érkezik bejövő hívás akkor értesítést kapnak erről a bejelentkezett operátorok, ezzel is elősegítve a nem fogadott hívások számának csökkentését.
Monitor felület módosítása
- A monitor felületen a kampányok fülön található statisztikákat egyértelműsítjük és pontosítjuk.
Forrás kampány megjelenítésének lehetősége a szrkiptben
- A szkript felületen a feltételek között, illetve a szöveg mezőben lehetőség van a másolt rekordok esetén annak a kampánynak a nevét behivatkozni, ahonnan az adott rekord átmásolásra került.
Élesítési dátuma: 2022. 08. 30.
Szkript során hangbejátszás lehetősége
- A szkriptekben lehetőséget biztosítunk arra, hogy a beszélgetés során különböző a rendszerbe feltöltött hangokat játsszon le az operátor az ügyfél számára.
- A felület lehetőséget biztosít a kampányok csoportosítására. Olyan ügyfeleinknek ajánljuk, akik több olyan különböző kampánnyal dolgoznak, melyek külön-külön csoportba sorolhatóak.
Élesítési dátuma: 2022. 08. 09.
CC beállítások és Általános beállítások menü
- A “CC beállítások” és a “Beállítások -> Általános” menüpontok új megjelenést kaptak, így átláthatóbbá és informatívabbá váltak.
- A fejlesztés eredményeként egy kampány adatbázisában már lehetőség van tömegesen módosítani a rekordokhoz tartozó értékeket.
Élesítési dátuma: 2022. 07. 19.
- A fejlesztés eredményeként a rendszerben a statisztikák és kampány adatbázis adatai között lehetőséget biztosítunk az adott mezők “üres” értékének keresésére is, így bővítve a keresési, szűkítési lehetőségeket.
Élesítési dátuma: 2022. 06. 21.
- A rendszerünket egy új menüvel egészítjük ki, mely lehetőséget biztosít az ott tárolt hangok tömeges letöltésére, ezzel kiváltva a korábbi verziót, melyhez szükséges volt egy programot letölteni és telepíteni.
Élesítési dátuma: 2022. 05. 17.
Hívásprobálkozások száma beszélgetésektől függetlenül
Kampányonként beállíthatóvá vált, mint tulajdonság, hogy betöltött rekordokat legfeljebb a maximális híváspróbálkozási számának megfelelően tárcsázza a rendszer, függetlenül attól, hogy történt-e sikeres beszélgetés. Így nem fog nullázódni a próbálkozások száma, ha sikeres beszélgetés történt és adott kampányok esetén meghatározható lesz, hogy egy-egy rekord esetén maximum hány hívást kívántok meghatározni kampány szinten.
Hívástörténet megjelenítése az operátori kliensben
A rendszerbeállítások között lehetőséget biztosítunk arra, hogy az operátori kliensben láthatóvá váljon-e az operátorok számára, hogy az adott telefonszámmal kapcsolatosan történt-e korábban már beszélgetés és azok bizonyos rendszerben rögzült információit láthassák. A beállítás választható, hogy minden kampányra vonatkozóan vagy csak azok esetében, amelyhez hozzáféréssel rendelkezik az operátor.
Élesítési dátuma: 2022.04.11.
Rekordmásolási lehetőség kampányok között szkriptben elhelyezett gombbal
A szkriptszerkesztő kiegészül egy új “Rekord másoló gomb” lehetőséggel. Ennek hatására beállítható lesz, hogy az operátorok a rekordokat úgy terminálják, hogy a terminációval egyidőben egy másik kampányban létrejöjjön a rekord a rögzített adatokkal együtt. A fejlesztéssel a folyamat specifikus működéseket kívánjuk támogatni.
Élesítési dátuma: 2022.04.05.
Új adatállomány betöltésekor bevezetésre kerül a szigorú duplikáció szűrés, melynek segítségével a teljes kampány adatbázisra vonatkozó telefonszám egyezés vizsgálata kérhető.[/bsf-info-box]