A Comnica Contact Centerrel kapcsolatos fejlesztések, módosítások
Élesítési dátuma: 2023.01.30
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Robinson lista információk bővítése |
A robinson listák esetén annak a kampánynak a neve is megjeleni, amely kampányban a robinson listához rendelést elvégezték. |
Telefonszámok tiltása (Robinson lista) |
Több kampány adatainak lekérdezése |
A kampánycsoportok menüben az összesítő fülön szűrők alkalmazásával az azonos nevű és típusú mezőket egy oszlopban jelenítjük meg a kiválasztott csoporthoz tartozó kampányok esetén. Előnye, hogy több kampány használata esetén egy statisztikában elérhető a kívánt kampányok adatainak közös halmaza. |
Kampány csoportok
|
Élesítési dátuma: 2022.09.13
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Beérkező hívás esetén új notifikáció |
Ha egy operátor sincs “Ügyfélre vár” állapotban az adott hívási sorban, tehát nincs szabad operátor és érkezik bejövő hívás akkor értesítést kapnak erről a bejelentkezett operátorok, ezzel is elősegítve a nem fogadott hívások számának csökkentését |
– |
Monitor felület módosítása |
A monitor felületen a kampányok fülön található statisztikákat egyértelműsítjük és pontosítjuk. |
–
|
Forrás kampány megjelenítésének lehetősége a szrkiptben |
A szkript felületen a feltételek között, illetve a szöveg mezőben lehetőség van a másolt rekordok esetén annak a kampánynak a nevét behivatkozni, ahonnan az adott rekord átmásolásra került. |
|
Élesítési dátuma: 2022.08.30
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Szkript során hangbejátszás lehetősége |
A szkriptekben lehetőséget biztosítunk arra, hogy a beszélgetés során különböző a rendszerbe feltöltött hangokat játszon le az operátor az ügyfél számára. |
Szkriptszerkesztés |
Kampány csoportosítás |
A felület lehetőséget biztosít a kampányok csoportosítására. Olyan ügyfeleinknek ajánljuk, akik több olyan különböző kampánnyal dolgoznak, melyek külön-külön csoportba sorolhatóak. |
Kampány csoportok
|
Élesítési dátuma: 2022.08.09
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
CC beállítások és Általános beállítások menü |
A “CC beállítások” és a “Beállítások -> Általános” menüpontok új megjelenést kaptak, így átláthatóbbá és informatívabbá váltak. |
Általános beállítások
CC beállítások |
Kampányadatok |
A fejlesztés eredményeként egy kampány adatbázisában már lehetőség van tömegesen módosítani a rekordokhoz tartozó értékeket. |
Adatbázis feltöltés és kezelés |
Élesítési dátuma: 2022.07.19
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Statisztikák, kampányadatok |
A fejlesztés eredményeként a rendszerben a statisztikák és kampány adatbázis adatai között lehetőséget biztosítunk az adott mezők “üres” értékének keresésére is, így bővítve a keresési, szűkítési lehetőségeket. |
Szűrők használata |
Élesítési dátuma: 2022.06.21
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Hangfájl letöltő |
A rendszerünket egy új menüvel egészítjük ki, mely lehetőséget biztosít az ott tárolt hangok tömeges letöltésére, ezzel kiváltva a korábbi verziót, melyhez szükséges volt egy programot letölteni és telepíteni. |
Hangfájl letöltő |
Élesítési dátuma: 2022.05.17
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Hívásprobálkozások száma beszélgetésektől függetlenül |
Kampányonként beállíthatóvá vált, mint tulajdonság, hogy betöltött rekordokat legfeljebb a maximális híváspróbálkozási számának megfelelően tárcsázza a rendszer, függetlenül attól, hogy történt-e sikeres beszélgetés. Így nem fog nullázódni a próbálkozások száma, ha sikeres beszélgetés történt és adott kampányok esetén meghatározható lesz, hogy egy-egy rekord esetén maximum hány hívást kívántok meghatározni kampány szinten.
____________________________________________ |
Hívás beállítások |
Hívástörtént megjelenítése az operátori kliensben |
A rendszerbeállítások között lehetőséget biztosítunk arra, hogy az operátori kliensben láthatóvá váljon-e az operátorok számára, hogy az adott telefonszámmal kapcsolatosan történt-e korábban már beszélgetés és azok bizonyos rendszerben rögzült információit láthassák. A beállítás választható, hogy minden kampányra vonatkozóan vagy csak azok esetében, amelyhez hozzáféréssel rendelkezik az operátor. |
Operátori kliens
Általános beállítások |
Élesítési dátuma: 2022.04.11
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Rekordmásolási lehetőség kampányok között szkriptben elhelyezett gombbal |
A szkriptszerkesztő kiegészül egy új “Rekord másoló gomb” lehetőséggel. Ennek hatására beállítható lesz, hogy az operátorok a rekordokat úgy terminálják, hogy a terminációval egyidőben egy másik kampányban létrejöjjön a rekord a rögzített adatokkal együtt. A fejlesztéssel a folyamat specifikus működéseket kívánjuk támogatni. |
Szkriptszerkesztő működése |
Élesítési dátuma: 2022.04.05
Érintett szoftver rész |
Változás rövid összefoglalója |
Tudásbázis menüje |
Duplikáció szűrés |
Új adatállomány betöltésekor bevezetésre kerül a szigorú duplikáció szűrés, melynek segítségével a teljes kampány adatbázisra vonatkozó telefonszám egyezés vizsgálata kérhető. |
Adatbázis feltöltés és kezelés |