Tudásbázis > Comnica Contact Center > Fejlesztői és általános információk > Rendszerfrissítések
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Rendszerfrissítések

A Comnica Contact Centerrel kapcsolatos fejlesztések, módosítások élesítési dátum szerint

Mentett szűréseket (egyedi riportokat) lehet periodikusan e-mailben kiküldeni.

Bővebb információ.

Módosítható a kliensbe lépéskor alapértelmezett operátori állapot.

Bővebb információ.

Az egyedi operátori állapotok felhasználókhoz rendelhetőek.

Bővebb információ.

A Comnica CC adminisztrációs felületén elérhető az IVR hangfájlok menüpont, mely segítségével a meglévő IVR struktúránk hangfájljait módosíthatjuk, újakat generálhatunk. Részletes leírás ezen a linken található: IVR szerkesztő és hangfájlok.

Felhasználók létrehozása, módosítása

A felhasználók menüpontban egy adott felhasználó adatlapján, a CC termékben, kampány felhasználóhoz rendelésekor a kampányválasztó panel megjeleníti, hogy az adott kampányhoz eddig hány operátor lett hozzárendelve.

Kliens üzenetek

  • A kliensben megjelenő hibaüzenetek már statisztikaként is megtekinthetőek, szűrhetőek.
Hangfájl letöltő

  • Bővültek a szűrési opciók: terminációra és kampányra is lehet szűrni.
  • A beállított szűrési feltételek elmenthetőek későbbi felhasználásra.

Robinson lista információk bővítése

  • A robinson listák esetén annak a kampánynak a neve is megjelenik, amely kampányban a robinson listához rendelést elvégezték.

Több kampány adatainak lekérdezése

  • A kampánycsoportok menüben az összesítő fülön szűrők alkalmazásával az azonos nevű és típusú mezőket egy oszlopban jelenítjük meg a kiválasztott csoporthoz tartozó kampányok esetén. Előnye, hogy több kampány használata esetén egy statisztikában elérhető a kívánt kampányok adatainak közös halmaza.

Élesítési dátuma: 2022. 09. 13.

Beérkező hívás esetén új notifikáció

  • Ha egy operátor sincs “Ügyfélre vár” állapotban az adott hívási sorban, tehát nincs szabad operátor és érkezik bejövő hívás akkor értesítést kapnak erről a bejelentkezett operátorok, ezzel is elősegítve a nem fogadott hívások számának csökkentését.

Monitor felület módosítása

  • A monitor felületen a kampányok fülön található statisztikákat egyértelműsítjük és pontosítjuk.

Forrás kampány megjelenítésének lehetősége a szrkiptben

  • A szkript felületen a feltételek között, illetve a szöveg mezőben lehetőség van a másolt rekordok esetén annak a kampánynak a nevét behivatkozni, ahonnan az adott rekord átmásolásra került.

Élesítési dátuma: 2022. 08. 30.

Szkript során hangbejátszás lehetősége

  • A szkriptekben lehetőséget biztosítunk arra, hogy a beszélgetés során különböző a rendszerbe feltöltött hangokat játsszon le az operátor az ügyfél számára.

Kampány csoportosítás

  • A felület lehetőséget biztosít a kampányok csoportosítására. Olyan ügyfeleinknek ajánljuk, akik több olyan különböző kampánnyal dolgoznak, melyek külön-külön csoportba sorolhatóak.

Élesítési dátuma: 2022. 08. 09.

CC beállítások és Általános beállítások menü

  • A “CC beállítások” és a “Beállítások -> Általános” menüpontok új megjelenést kaptak, így átláthatóbbá és informatívabbá váltak.

Kampányadatok

  • A fejlesztés eredményeként egy kampány adatbázisában már lehetőség van tömegesen módosítani a rekordokhoz tartozó értékeket.

Élesítési dátuma: 2022. 07. 19.

Statisztikák, kampányadatok

  • A fejlesztés eredményeként a rendszerben a statisztikák és kampány adatbázis adatai között lehetőséget biztosítunk az adott mezők “üres” értékének keresésére is, így bővítve a keresési, szűkítési lehetőségeket.

Élesítési dátuma: 2022. 06. 21.

Hangfájl letöltő

  • A rendszerünket egy új menüvel egészítjük ki, mely lehetőséget biztosít az ott tárolt hangok tömeges letöltésére, ezzel kiváltva a korábbi verziót, melyhez szükséges volt egy programot letölteni és telepíteni.

Élesítési dátuma: 2022. 05. 17.

Hívásprobálkozások száma beszélgetésektől függetlenül

Kampányonként beállíthatóvá vált, mint tulajdonság, hogy betöltött rekordokat legfeljebb a maximális híváspróbálkozási számának megfelelően tárcsázza a rendszer, függetlenül attól, hogy történt-e sikeres beszélgetés. Így nem fog nullázódni a próbálkozások száma, ha sikeres beszélgetés történt és adott kampányok esetén meghatározható lesz, hogy egy-egy rekord esetén maximum hány hívást kívántok meghatározni kampány szinten.

Hívástörténet megjelenítése az operátori kliensben

A rendszerbeállítások között lehetőséget biztosítunk arra, hogy az operátori kliensben láthatóvá váljon-e az operátorok számára, hogy az adott telefonszámmal kapcsolatosan történt-e korábban már beszélgetés és azok bizonyos rendszerben rögzült információit láthassák. A beállítás választható, hogy minden kampányra vonatkozóan vagy csak azok esetében, amelyhez hozzáféréssel rendelkezik az operátor.


Élesítési dátuma: 2022.04.11.

Rekordmásolási lehetőség kampányok között szkriptben elhelyezett gombbal

A szkriptszerkesztő kiegészül egy új “Rekord másoló gomb” lehetőséggel. Ennek hatására beállítható lesz, hogy az operátorok a rekordokat úgy terminálják, hogy a terminációval egyidőben egy másik kampányban létrejöjjön a rekord a rögzített adatokkal együtt. A fejlesztéssel a folyamat specifikus működéseket kívánjuk támogatni.


Élesítési dátuma: 2022.04.05.

Duplikáció szűrés

Új adatállomány betöltésekor bevezetésre kerül a szigorú duplikáció szűrés, melynek segítségével a teljes kampány adatbázisra vonatkozó telefonszám egyezés vizsgálata kérhető.