Tudásbázis > > > Felhasználók létrehozása, módosítása
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Újdonságok
Comnica SmartSMS
Comnica ID Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica ID Selfie
Comnica Dialer Applikáció
Felhasználók létrehozása, módosítása

Felhasználó létrehozása

A Comnica Contact Center adminisztrátori felületén (http://cégnév.calgo.cc) kattintson a Felhasználók menüpontra.

Kattintson az „+ Új felhasználó” gombra.

Ezután az Új Felhasználó adatlapra fog kerülni.

Új felhasználót a contact center szoftverhez csak Admin jogosultsággal lehet létrehozni.

Új felhasználó adatlap

Teljes név:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó teljes nevét.

Felhasználónév:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó nevét. Ez a belépéshez szükséges felhasználónév. A felhasználónév érzékeny a kis- és nagybetűk használatára. Ha a felhasználónév például „Roland”, akkor nagy kezdőbetűvel kell megadni belépéskor!

Email cím: Az e-mail cím megadása nem kötelező, ez jelenleg csak információként szolgál.

Felhasználó állapota: A felhasználó állapota a csúszka segítségével aktiválható/inaktiválható.

* A csillaggal jelzett mezők kötelezően kitöltendőek.

Ideiglenes jelszó

Új felhasználó létrehozásakor a rendszer kér egy ideiglenes jelszót, amit az operátor első belépésnél kell megadjon. Miután az ideiglenes jelszóval megtörtént a belépés, az operátor beállíthatja az új jelszavát, amelyet a rendszer eléréséhez tud használni. Az ideiglenes jelszó csak eddig a pontig érvényes.

Felhasználó módosítása

A Felhasználók menüpontban meglévő felhasználóra kattintva, módosíthatóak a megadott paraméterek/kampány jogosultságok.

Operátori kliens beállítások

A ‘Hívási sor választás’ inaktiválása esetén az operátornak nem lesz lehetősége hívási sort választani, az operátori kliens automatikusan belépteti az összes hozzá rendelt hívási sorba. Az operátor ezt a beállítást az operátori kliensen belül sem fogja tudni megváltoztatni. A ‘hívási sor választás’ aktív állapota esetén, az operátor a kliens indításakor választhat a hozzá rendelt hívási sorokból legördülőmenü segítségével (egyszerre több is választható).

Felhasználó szerepköre

A létrehozandó felhasználó alapértelmezett szerepköre „Operátor”, de választható Megbízó, Supervisor és Admin felhasználó is.

A felhasználó szerepköre az Adminisztrációs felületen lévő menüpontokhoz való hozzáférést és a különböző funkciók használatát egyaránt érinti.

 

Operátor
Megbízó
Supervisor
Admin
Operátori kliens Hívások

Beállítások

Monitor

Kliens

Kampányok

Terminációk

Statisztikák

Hívások

Kiküldött üzenetek

Felhasználók

Beállítások

Monitor

Kliens

Kampányok

Terminációk

Statisztikák

Hívások

Kiküldött üzenetek

Számlázás

Felhasználók

Beállítások

Az rendszer főoldalára pl.: cégnév.comnica.cc oldalra operátori jogosultsággal belépve elérhető a Statisztika menüpont, ahol a felhasználó/operátor a saját magára vonatkozó munkaidő statisztikákat láthatja.