2020. 03. 17.

Számítanak a munkádra? Te is számíthatsz ránk!

A koronavírus járványhelyzetre reagálva ingyen biztosítjuk otthonról használható ügyfélszolgálati szoftverünket a segítő szervezeteknek.

A koronavírus okozta válságos helyzetben több olyan közhasznú és non-profit szervezet működése is veszélybe került, amelyek évek óta nyújtanak önzetlen segítséget másoknak. A bejövő telefonhívásokat nagy számban fogadó szervezetek a járványhelyzet miatt kénytelenek hazaküldeni a call centerekben, segély- és ügyfélszolgálati központokban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársaikat, így azok nem tudják ellátni feladataikat.

Mivel az ő munkájukra most nagyobb szükség van, mint valaha, úgy döntöttünk, ingyen rendelkezésükre bocsátjuk otthonról is használható ügyfélkapcsolati szoftverünket a bejövő telefonhívások kezelésére.

A webes elérésű, virtuális call center szoftverrel a kollégák saját otthonukból ugyanúgy tudják kezelni és fogadni a hívásokat, mint a benti munkaállomásaikon. Ehhez csak internet elérésre, egy headsetre és laptopra vagy asztali számítógépre van szükségük. Cégünk a szoftver gyors beüzemelését és kezelésének betanítását is vállalja, távoli kapcsolatfelvétellel.

Kiknek adjuk?

A felajánlásra olyan közhasznú, non-profit szervezetek jelentkezését várjuk, melyek közvetlenül vagy áttételesen részt vesznek a járvány elleni küzdelemben, vagy amelyek működését a járvány súlyosan érinti. Például:

  • egészségügyi intézmények és szervezetek,
  • segély- és adománygyűjtő vonalakat működtető szervezetek,
  • szegényeket, elesetteket, hátrányos helyzetűeket támogató  alapítványok,
  • megváltozott munkaképességűeket tömörítő egyesületek,
  • polgári önszerveződésből felálló egyesületek.

A jelentkezéseket az 1 255 0990-es forró dróton várjuk, 8.00 és 20.00 óra között, a hét minden napján.

A kéréseket igyekszünk a lehető legobjektívebben elbírálni, de az ingyenes használatról szóló döntés jogát természetesen fenntartjuk.

heroes

Technikai feltételek a segítségnyújtáshoz

A jelentkezőknek az alábbi feltételekkel tudunk gyors segítséget nyújtani:

  1. ha a meglévő telefonszám áthordozására van lehetőség (kollégáink teljes körű ügyintézést biztosítanak), VAGY

  2. a meglévő telekommunikációs szolgáltatójuk közreműködésével átirányítjuk a hívásokat egy általunk megadott telefonszámra, VAGY

  3. ha van IP telefonközpontja a szervezetnek, akkor kollégáink segítenek azt úgy beállítani, hogy a hívások a telefonközpontból interneten (ingyenesen) a Comnica rendszerébe érkezzenek, amelyeket az otthonról dolgozó ügyintézőikhez irányítunk, ÉS

  4. ha a hívások home office-ba irányításán túl nincs más, bonyolult feladat (pl. integráció más szoftverekkel, bonyolult hívásforgatókönyv, stb.)

Aki a technikai feltételekkel kapcsolatban bizonytalan, a részletekről a fenti forródróton érdeklődhet.