Comnica Dialer: értékesítés mobiltelefonon, a központból
Biztosítási alkuszoknak, ingatlanközvetítőknek, értékesítő csapatoknak
A telefonos értékesítés igazi művészet, amit a sikeres tanácsadó az ügyfelével kialakított bizalmi kapcsolatra épít. Ha az ügynöki hálózatban profik dolgoznak, akkor a vezetőjüknek csupán egyetlen dolga van: a legjobb telefonos infrastruktúrával támogatni a munkájukat.
Mindez nem olyan egyszerű, ha az ügynökök állandóan úton vannak, és az ügyfelekkel főként mobiltelefonon érintkeznek. A saját mobil használata egy idő után behatárolja az értékesítés lehetőségeit, főleg, ha egy országosan kiterjedt, összehangolt telefonos kampánnyal kell gyorsan elérni ügyfelek ezreit.
Márpedig a cégek többsége szeretné tudatos stratégia szerint menedzselni kampányait, amikhez magányos farkasként vadászó üzletkötők helyett összehangoltan dolgozó tanácsadói csapat kell.
Ezért hoztuk létre a Comnica Dialert.
Mobiltelefonon a contact centerből
A Dialer egy contact centerrel párosított tárcsázó alkalmazás, amit a tanácsadók pillanatok alatt a telefonjukra telepíthetnek. Így hívásaik már a Comnica contact centerén haladnak keresztül, miközben továbbra is saját mobilszámukat használhatják. Vagy bármilyen tetszőlegesen választott, egyedi számot.
Ha ügyfelük keresi őket, de nem tudják felvenni a telefont, a beérkezett hívások később kilistázhatók, és rögtön visszahívhatók. Mindehhez nincs szükség netkapcsolatra, minden beszélgetés a mobilhálózaton zajlik.
Hangrögzítés és felügyelet a központból
A Comnica Dialerrel minden telefonbeszélgetés hanganyagát és hívásadatait rögzíteni lehet. A felvétel és az adathalmaz a rendszer webes admin felületén bármikor visszakereshető, majd egyenként vagy tömegesen letölthető.
A hanganyagok visszahallgatásával a csapat vezetője nyomon követheti a tanácsadók tevékenységét, és ellenőrizheti munkájuk minőségét. A beszélgetések kiértékelésével a csapat közösen fejlesztheti tovább a sales playbookot, a legsikeresebb tanácsadó példáját követve.
Riportok, elemzések a legnagyobb biztonság mellett
A rendszer adminisztrációs felületén az eltárolt adatokból riportokat, elemzéseket készíthetünk. A beszélgetések tartalma mindeközben tökéletes biztonságban marad, minden információt a legszigorúbb adatvédelmi szabályozásoknak megfelelően kezelünk.
A Dialer úgy támogatja az értékesítési és ügyfélkapcsolati folyamatokat, hogy közben észrevehetetlenül belesimul a megszokott telefonálási szokásokba. A tanácsadók pontosan úgy használhatják mobiljukat, mint eddig, de a munkájuk sokkal eredményesebb lesz.