Ügyfélkapcsolatok telefonon, emailen, SMS-ben
A Comnica ClientManager egy webes elérésű mini contact center, mellyel megtervezheti és kezelheti az ügyfélkommunikáció minden egyes lépését. Rögtön az első kapcsolatfelvételtől ügyfele teljes elköteleződéséig.
Ügyfélszerzés és
ügyfélszolgálat
egy rendszerben, Home Office-ból is
Hogyan segíti munkáját a ClientManagert?
- Egyetlen rendszerből biztosítja a telefonos, email és SMS kapcsolatot
- Számon tartja a beérkező megkereséseket és nem fogadott hívásokat
- A telefonbeszélgetésekhez előre bekészített szövegsablonokat ajánl
- Minden beszélgetést 100%-ban rögzít, eltárol, kereshetővé tesz
- Emlékeztető SMS-eket, emaileket küldhet vele időzítve vagy azonnal
- Mobilra optimalizált kérdőívben mérheti meg ügyfelei elégedettségét
- Gyorsan áttekinthető riportokat készíthet az ügyfélkampányokról
Egy asszisztens,
aki minden ügyfelére egyszerre figyel
A szoftver úgy dolgozik, mint egy ügyes, megbízható ügyfélkapcsolati munkatárs, aki kizárólag ügyfeleire figyel, és egyszerre több száz telefonnal, emaillel, SMS-sel is megbirkózik. A megoldás része a Comnica SmartSMS, melybe kattintható linket helyezhet, hogy weboldalára irányíthassa ügyfeleit. A Comnica ClientManagert használhatja:
- Ügyfélszolgálati munkára
- Ügyfélszerzésre
- Ügyfélmegtartásra
- Panaszkezelésre
- Távértékesítésre
- Ügyfélelégedettség-mérésre
- Piackutatásra
- Ügyfélélmény fejlesztésre
Ügyfélkezelés
mindig a leghatékonyabb csatornán
Feltérképezzük
ügyfélkapcsolatait
Egy vállalkozásnak nap mint nap ügyfélkontaktusok százai, ezrei között kell rendet vágnia. Ha a ClientManagert választja, részletes elemzést adunk jelenlegi ügyfélfolyamatairól, és újratervezzük ügyféltérképét. Így pontosan látni fogja, hogyan kísérheti ügyfeleit kézen fogva az ötcsillagos értékeléshez vezető úton.
Az ügyféltérképet digitális formában készítjük el, hogy az ügyfélkezelésben érintett összes kollégájával megoszthassa.
Elégedettségmérés
mobilon
Az ügyfelek többsége csak akkor hajlandó visszajelzést adni a szolgáltatásokról, ha ehhez kényelmes, kézre álló megoldást kap.
A ClientManagerrel előre megadott sablonokból szerkesztheti meg saját, mobilra optimalizált ügyfélelégedettségi kérdőívét. Az eredményeket könnyen áttekinthető statisztikákon és grafikonokon elemezheti ki.
Comnica ClientManager
csomagok
Funkciók
Részletek
Csomag
Csomag
Csomag
Ügyfélfolyamat tervezés
Az ügyfélutat követő kommunikáció megtervezése, beállított és egyedi szövegsablonok szerkesztése
Automatizált és ütemezett telefonhívások
Időzíthető kimenő hívások, egyedi visszahívások kezelése
Kézi hívás kezelés
Manuálisan, egyenként bonyolítható telefonhívások
Telefonos menürendszer
Okos IVR, előre programozott útvonalakkal
Hívás rögzítés
100%-os hívásrögzítés, 3 hónapig díjtalan hangfájltárolással
Adatbázis kezelés
Egyszerű adatbáziskezelés, Excel és CSV címlisták importja
Adminisztrátori felület
Supervisori, operátori és egyedi jogosultságok a teljes rendszerhez
Automata visszahívás indítás
Előre beállítható visszahívás indítás, ügyfélszolgálati túlterheltség esetére
Prediktív hívás indítás
Hatékony telesales hívások, kicsörgési időveszteség nélkül – a sikeres beszélgetések száma megduplázható
Automatizált és ütemezett üzenetküldések
Email és SMS küldés személyre szabható sablonokból, SmartSMS funkciók.
Adattárolás
Email, SMS, hangfájl tárolás 3 hónapig, díjtalanul
Ügyféltérkép
Részletes ügyféltérkép készítés, digitális formában
Telefonszámok
Saját telefonszám-használat Magyarországon
(Igény esetén további belföldi és nemzetközi telefonszámokat tudunk biztosítani)
1
2
3
Szakértőink személyre szabott konzultációval segítenek Önnek, hogy a ClientManagerrel automatizált ügyfélfolyamatokat üzleti igényeinek megfelelően használhassa ki. A lenti űrlap kitöltésével máris megteheti az első lépést a hatékonyabb ügyfélkezelés felé.
Kérjen díjmentes bemutatót!
Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!