Comnica

ClientManager

Ügyfélkapcsolatok telefonon, emailen, SMS-ben

A Comnica ClientManager egy webes elérésű mini contact center, mellyel megtervezheti és kezelheti az ügyfélkommunikáció minden egyes lépését. Rögtön az első kapcsolatfelvételtől ügyfele teljes elköteleződéséig.

Ügyfélszerzés és

ügyfélszolgálat

egy rendszerben, Home Office-ból is

 

Hogyan segíti munkáját a ClientManagert?

  • Egyetlen rendszerből biztosítja a telefonos, email és SMS kapcsolatot
  • Számon tartja a beérkező megkereséseket és nem fogadott hívásokat
  • A telefonbeszélgetésekhez előre bekészített szövegsablonokat ajánl
  • Minden beszélgetést 100%-ban rögzít, eltárol, kereshetővé tesz
  • Emlékeztető SMS-eket, emaileket küldhet vele időzítve vagy azonnal
  • Mobilra optimalizált kérdőívben mérheti meg ügyfelei elégedettségét
  • Gyorsan áttekinthető riportokat készíthet az ügyfélkampányokról
telefon_mockup_bubik12-e1570532290867-380x380

Egy asszisztens,

aki minden ügyfelére egyszerre figyel

A szoftver úgy dolgozik, mint egy ügyes, megbízható ügyfélkapcsolati munkatárs, aki kizárólag ügyfeleire figyel, és egyszerre több száz telefonnal, emaillel, SMS-sel is megbirkózik. A megoldás része a Comnica SmartSMS, melybe kattintható linket helyezhet, hogy weboldalára irányíthassa ügyfeleit. A Comnica ClientManagert használhatja:

  • Ügyfélszolgálati munkára
  • Ügyfélszerzésre
  • Ügyfélmegtartásra
  • Panaszkezelésre
  • Távértékesítésre
  • Ügyfélelégedettség-mérésre
  • Piackutatásra
  • Ügyfélélmény fejlesztésre

Ügyfélkezelés

mindig a leghatékonyabb csatornán

Az ügyfele visszahívásra vár!
Ügyfele munkaidőn kívül hívta?
Küldjön neki egy emailt az elhangzottakról!
Megtörtént a beszélgetés?
Az emailt nem nyitották meg, mehet gyorsan egy SmartSMS!
Vajon el is olvasta az emailt?
Siker! Zárja le az ügyet.
Célba ért a SmartSMS?
Kérjen értékelést egy SmartSMS-be csomagolt kérdőívvel!
Vajon mennyire elégedett az ügyfele?

Feltérképezzük

ügyfélkapcsolatait

Egy vállalkozásnak nap mint nap ügyfélkontaktusok százai, ezrei között kell rendet vágnia. Ha a ClientManagert választja, részletes elemzést adunk jelenlegi ügyfélfolyamatairól, és újratervezzük ügyféltérképét. Így pontosan látni fogja, hogyan kísérheti ügyfeleit kézen fogva az ötcsillagos értékeléshez vezető úton.

Az ügyféltérképet digitális formában készítjük el, hogy az ügyfélkezelésben érintett összes kollégájával megoszthassa.

Elégedettségmérés

mobilon

Az ügyfelek többsége csak akkor hajlandó visszajelzést adni a szolgáltatásokról, ha ehhez kényelmes, kézre álló megoldást kap.

A ClientManagerrel előre megadott sablonokból szerkesztheti meg saját, mobilra optimalizált ügyfélelégedettségi kérdőívét. Az eredményeket könnyen áttekinthető statisztikákon és grafikonokon elemezheti ki.

Comnica ClientManager

csomagok

Funkciók

Részletek

Csomag

Csomag

Csomag

Ügyfélfolyamat tervezés

Az ügyfélutat követő kommunikáció megtervezése, beállított és egyedi szövegsablonok szerkesztése

Automatizált és ütemezett telefonhívások

Időzíthető kimenő hívások, egyedi visszahívások kezelése

Kézi hívás kezelés

Manuálisan, egyenként bonyolítható telefonhívások

Telefonos menürendszer

Okos IVR, előre programozott útvonalakkal

Hívás rögzítés

100%-os hívásrögzítés, 3 hónapig díjtalan hangfájltárolással

Adatbázis kezelés

Egyszerű adatbáziskezelés, Excel és CSV címlisták importja

Adminisztrátori felület

Supervisori, operátori és egyedi jogosultságok a teljes rendszerhez

Automata visszahívás indítás

Előre beállítható visszahívás indítás, ügyfélszolgálati túlterheltség esetére

Prediktív hívás indítás

Hatékony telesales hívások, kicsörgési időveszteség nélkül – a sikeres beszélgetések száma megduplázható

Automatizált és ütemezett üzenetküldések

Email és SMS küldés személyre szabható sablonokból, SmartSMS funkciók.

Adattárolás

Email, SMS, hangfájl tárolás 3 hónapig, díjtalanul

Ügyféltérkép

Részletes ügyféltérkép készítés, digitális formában

Telefonszámok

Saját telefonszám-használat Magyarországon

(Igény esetén további belföldi és nemzetközi telefonszámokat tudunk biztosítani)

1

2

3

Szakértőink személyre szabott konzultációval segítenek Önnek, hogy a ClientManagerrel automatizált ügyfélfolyamatokat üzleti igényeinek megfelelően használhassa ki. A lenti űrlap kitöltésével máris megteheti az első lépést a hatékonyabb ügyfélkezelés felé.

Kérjen díjmentes bemutatót!

Jelentkezzen, ha szeretné kötelezettség nélkül, díjmentesen kipróbálni megoldásunkat!