így szólítsd meg ügyfeleidet

Hogyan szólítsuk meg ügyfeleinket, hogy meg is hallgassanak minket?

Mivel lehet végzetesen felbosszantani vagy éppen boldoggá tenni őket? Milyen kommunikációs csatornákat érdemes megnyitni előttük, ha nem akarjuk elveszíteni őket – most és a COVID után?

Ezekre a kérdésekre ad választ országos kutatásunk, amiben 800 magyar felnőttet – előfizetőt, pácienst, panaszost, azaz ügyfelet – kérdeztünk meg, hogyan intézik ügyeiket, és mi jár a fejükben, amikor a cégek, márkák fogyasztóként szólítják meg őket ajánlataikkal.

Rengeteg adat, grafikon, elemzés és trendelőrejelzés az ügyfelek cenzúrázatlan gondolatairól és szokásairól, több mint 50 oldalon. A kutatás 2021 tavaszán készült.

Kutatásunk ingyenes, ha szeretnéd elolvasni, kérjük, töltsd ki űrlapunkat!