Az ügyfél válaszol:
a Comnica reprezentatív kutatása a magyarok ügyintézési szokásairól

 

800 fogyasztót, előfizetőt, pácienst, panaszost, azaz ügyeit intéző embert kérdeztünk meg, milyen ügyfélszolgálati csatornákat használ a mindennapokban, mit gondol a magyar cégek, szervezetek ügyintézési gyakorlatáról, milyen érzés, amikor fogyasztóként szólítják meg őket,
és hogyan képzelik el a jövőt.

 

Töltse le a kutatásról készült összefoglalónkat!

A gomb megnyomásával hozzájárul, hogy a dokumentumot az Ön által megadott címre elküldjük.

A feliratkozással hozzájárul ahhoz, hogy az ügyfélkapcsolati piaccal vagy cégünkkel kapcsolatos újdonságokról rendszeres hírlevelet, szakmai anyagokat küldjünk Önnek e-mailben. Ezekről a küldeményekről bármikor leiratkozhat.

Az űrlapon megadott adatait az Adatkezelési Tájékoztatónkban foglaltaknak megfelelően kezeljük.