banki és biztosítási ügyek kutatás

A járvány kitörése óta a magyarok 58%-a gyakrabban intézi távolról, digitálisan pénzügyeit, mint korábban. De vajon hogyan érzik magukat mindeközben? Mennyire teszi őket boldoggá vagy bosszantja a digitális ügyintézés és a személyes azonosításhoz használt technológiák működése? Miért szeretik a neobanki ügyfélélményt, mire használnák leginkább a videóhívást, hogyan boldogulnak a szelfis azonosítással?

Ezekre a kérdésekre ad választ országos online kutatásunk, amelyben 800 magyar banki és biztosítási ügyfelet kérdeztünk meg az NRC piackutató közreműködésével.

A felmérésből készült eBook abban szeretne segíteni a piac szereplőinek, hogy jobban megismerjék ügyfeleik vágyait, szokásait, és úgy szólíthassák meg őket digitális csatornáikon, hogy közben lehetőleg egyet se veszítsenek el közülük.

Kutatásunk ingyenes, ha szeretnéd elolvasni, kérjük, töltsd ki űrlapunkat!