10 + 7 call center mérőszám: az ügyfélszolgálati munka és az AI megoldások értékeléséhez
Letölthető eBook
Tavalyi kiadásunk a 10 legfontosabb call center mérőszámot, azaz Key Performance Indicatort mutatta be. Megnéztük, mi van a számok mögött, hogyan érdemes mérni őket, és hol csúszhatunk el, ha csak egyetlen szempontot veszünk figyelembe az értékelésüknél.
2025-ös, új kiadásunk most további 7 KPI-jal bővül. Olyan mérőszámokat gyűjtöttünk össze, melyek segítenek megítélni, hogy az egyre több ügyfélszolgálaton, call és contat centerben használt mesterséges intelligencia és automatizációs eszközök mennyire váltják be a hozzájuk fűzött várakozásokat, mennyire hasznosak és eredményesek.
Az eBook ingyenes, csak egy form kitöltést kérünk cserébe, hogy hasonló szakmai anyagainkról értesíthessünk. Ígérjük, hogy a promócióktól és sales ajánlatoktól megkímélünk.