Az élő hívások nézet alapvetően 4 fő részre osztható (1-4 az ábrán) és egy funkció gombra (5).
1. Állítható szűrők
Beállíthatóak különböző szűrési feltételek (operátorok, kampányok és hívási státusz szerint), amelyek megkönnyítik az operátorok munkavégzésének átláthatóságát. Nyomon követhető például, hogy egy adott kampányban mennyi aktív operátor dolgozik az adott időpillanatban.
Az „Operátor és Kampány szűrők mentése” gombbal elmenthetőek a kiválasztott Operátor és Kampány beállítások annak érdekében, hogy a következő bejelentkezéskor a kívánt adatok jelenjenek meg újra.
2. Aktív kapcsolatok
Az aktív kapcsolatoknál látható, hogy mely operátorok vannak éppen hívásban. Aktív hívásra kattintással megjelenik a “Hívás adatok” ablak, ahol látható az operátor jelenlegi állapota, melléke, azonosítója, a hívás és a számítógép azonosítója, a kampány (amelybe belépett vagy beléptetődött) és a státusz idő.
A “Belehallgat” gombbal hallgatható az éppen aktuális beszélgetés. Az aktív hívás végeztével a behallgató csatorna megszűnik, ezáltal újabb aktív hívást kell választani, amely behallgatható.
A “Belebeszél” gombbal lehet az operátorral kommunikálni a beszélgetés közben (tájékoztatni, figyelmeztetni, oktatni). Ekkor az ügyfél továbbra is csak az operátor hangsávját hallja.
3. Magányos operátorok
A magányos operátorok szekcióban listázzuk alapértelmezetten az alábbi állapotban lévő operátorokat:
- Szünetet tart
- Előmunka
- Regisztrál
- Ebédel
- Oktatáson van
A felhasználó által létrehozott ügyfél állapotok is megjelennek a Monitorban.
4. Magányos ügyfelek
Azok az ügyfelek jelennek itt meg, akik még nem kapcsolódtak operátorhoz. Ennek több oka is lehet, pl. bejövő projektnél IVR-ban barangol, esetleg nincs szabad operátor, akivel összekapcsolódhat.
5. Szűrők mentése
Az „Operátor és kampány szűrők mentése” gomb lehetővé teszi az aktuálisan beállított szűrők mentését és újbóli felhasználását.