Hívásbeállítások

A hívás beállítások a Kampányok menüpontban, a megadott kampányt kiválasztva

Hívás beállítások fülre navigálva módosíthatóak.

 

  • A módosítani kívánt beállítást tartalmazó panelen elhelyezett  gombra kattintva, egy felugró ablakban elérhetővé válnak a különböző funkciókhoz tartozó, legutóbbi módosítás során beállított értékek.
  • Az egérrel az információ ikonra mutatva megjelenik egy Súgó, mely részletezi az adott funkció működését.
  • Egy adott funkció értékének vagy állapotának módosítást követően a panel jobb alsó sarkában elhelyezett  gombra kattintva a elvégzett beállítások nyugtázására nyílik lehetőség.
  • A beállított módosítások felhasználók által történő eléréséhez ismételt bejelentkezése szükséges.

1. Tárcsázó és telefonközponti beállítások

Kimenő hívásirány

Bejövő hívásirány

Hangjelzés összekapcsoláskor

Kézi hívás vagy visszahívás esetén operátor és az ügyfél összekapcsolását az operátornak egy rövid hangjelzéssel jelezzük.

Hangjelzés összekapcsoláskor

Kézi hívás vagy visszahívás esetén operátor és az ügyfél összekapcsolását az operátornak egy rövid hangjelzéssel jelezzük.

Hangjelzés hívásbontáskor

Az operátor és az ügyfél közötti hívás bontását egy rövid hangjelzéssel jelezzük az operátornak

Hangjelzés hívásbontáskor

Az operátor és az ügyfél közötti hívás bontását egy rövid hangjelzéssel jelezzük az operátornak

Közös listás hívások megjelenítése

Engedélyezi a közös listás hívások megjelenítését minden operátor számára a kliens felületen.

Közös listás hívások megjelenítése

Engedélyezi a közös listás hívások megjelenítését minden operátor számára a kliens felületen.

Hívási próbálkozások száma*

A sikertelen híváspróbálkozások maximális száma egy rekordra. A számláló minden sikeres beszélgetés után lenullázódik és a számolás újrakezdődik.

Visszahívások tárcsázása

Az operátori visszahívások automatikus tárcsázása. A rendszer a beállított visszahívásokat automatikusan indítja el. Ez esetben az operátor előtt megjelenik az adott rekordhoz tartozó szkript és a hívást a háttérben indítja el az operátor számára.

Híváspróbálkozások számának rögzítése

Sikeres hívás vagy operátorhoz kapcsolás esetén nem indul újra a számláló, így megadható, hogy egy adott rekorddal kapcsolatosan maximum hány hívás történhet.

Hívási sor súlyozása*

Az operátorok elsődlegesen a nagyobb súlyozású hívási sorból kapnak hívást

Hívási sor súlyozása*

Az operátorok elsődlegesen a nagyobb súlyozású hívási sorból kapnak hívást

Várakozási idő*

A hívások maximálisan ennyi időt várakozhatnak a hívási sorban

Várakozási idő*

A hívások maximálisan ennyi időt várakozhatnak a hívási sorban

Visszahívások láthatósága(nap)*

Annak beállítása, hogy az operátor hány napnyi visszahívását jelenítsük meg a kliensben

Visszahívások láthatósága(nap)*

Annak beállítása, hogy az operátor hány napnyi visszahívását jelenítsük meg a kliensben

Dedikált visszahívások közös listára(perc)*

A rendszer a dedikált visszahívásokat ennyi idő múlva állítja közös listás visszahívásra

Dedikált visszahívások közös listára(perc)*

A rendszer a dedikált visszahívásokat ennyi idő múlva állítja közös listás visszahívásra

2. Operátori időkényszerek beállítása

 

Max szünetidő (mp)*

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet szünet állapotban.

Max beszélgetési idő (mp)*

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet hívás közben állapotban.

Max előmunka idő (mp)*

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet előmunka állapotban.

Max utómunka idő (mp)*

Annak beállítása, hogy az operátorok számára mennyi idő után jelenjen meg figyelmeztető üzenet utómunka állapotban.

3. Operátori engedélyek beállítása

Kimenő hívásirány

Bejövő hívásirány

Véletlenszerű rekord elővétel engedélyezése

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül véletlenszerűen elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, ahol nem kívántok prediktív tárcsázást alkalmazni.

Véletlenszerű rekord elővétel engedélyezése

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül véletlenszerűen elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, amikor kimenő hívásokat is indítanátok bármely rekorddal kapcsolatosan. 

Részletes rekordkereső engedélyezése

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül a keresőben szűrni, majd elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, ahol nem kívántok prediktív tárcsázást alkalmazni és valamely általatok betöltött adatok alapján adható feltételek szerint kívántok hívni rekordokat.

Részletes rekordkereső engedélyezése

Az operátorok részére lehetőséget biztosít nem terminált rekordok közül a keresőben szűrni, majd elővenni egy rekordot. Javasolt olyan kampányok esetén, ahol a kimenő hívásokat valamely rögzített adatbázis mező értékek alapján kívánjátok indítani.

Rekord létrehozása

Az operátorok részére lehetőséget biztosít egy új rekord létrehozására. Az új rekord létrehozásakor a telefonszámot szükséges megadni, illetve  lehetőséget ad a rekordkeresőhöz beállított mező értekek megadására. Létrehozás után a rekordhoz tartozó szkript automatikusan megjelenik az operátor számára.

Rekord létrehozása

Az operátorok részére lehetőséget biztosít egy új rekord létrehozására. Az új rekord létrehozásakor a telefonszámot szükséges megadni, illetve  lehetőséget ad a rekordkeresőhöz beállított mező értekek megadására. Létrehozás után a rekordhoz tartozó szkript automatikusan megjelenik az operátor számára.

Kiemelt rekord mezők

A rekordkeresőben használni kívánt adatbázis mezők adhatóak meg itt.

Kiemelt rekord mezők

A rekordkeresőben használni kívánt adatbázis mezők adhatóak meg itt.

Hangrögzítés szüneteltetése

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy amennyiben az adott kampányban van hangrögzítésetek, akkor azt az operátor tudja szünetelteni az adott hívásban.

Hangrögzítés szüneteltetése

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy amennyiben az adott kampányban van hangrögzítésetek, akkor azt az operátor tudja szünetelteni az adott hívásban.

Hívástartás engedélyezése

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy az adott hívás során várakozásba tegye az ügyfelet. 

Hívástartás engedélyezése

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy az adott hívás során várakozásba tegye az ügyfelet.

Hívás indítás engedélyezése hívástartás alatt

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy várakozásba tett hívásból kimenő hívást indítson. Javasolt olyan esetekben, amikor az operátornak külső segítséget kell kérnie vagy hívás átkapcsolás előtt ellenőrizni kívánja, hogy a kapcsolandó fél elérhető-e.

Hívásnémítás engedélyezése

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy a hívásban a saját hangját lenémítsa.

Nem fogadott hívások megjelenítése

A kampányba érkezett és nem kezelt hívások közül megjeleníti azokat, melyek a beállított várakozási időt elérik. Javasolt abban az esetben, ha vissza kívánjátok hívni a vesztett hívásaitok.

Ha a várakozási idő nagyobb, mint (mp)

A nem fogadott hívások ennyi időt kell, hogy várakozzanak minimum a megjelenítéshez. Javasolt érték előválasztós IVR esetén 0-5 másodperc, bemondás nélküli hívások esetén minimum 15 másodperc.

Ha ennyi időn belül történt (mp)

A nem fogadott hívásokat ennyi ideig jeleníti meg az operátorok számára. Javasolt érték maximum 1 nap.

Hívás indítás engedélyezése hívástartás alatt

Lehetőséget biztosít az operátor számára, hogy várakozásba tett hívásból kimenő hívást indítson. Javasolt olyan esetekben, amikor az operátornak külső segítséget kell kérnie vagy hívás átkapcsolás előtt ellenőrizni kívánja, hogy a kapcsolandó fél elérhető-e.

Automatikus hívásfogadás

A rendszer a hívásokat automatikusan kiosztja az ügyfélre várban levő operátorok számára és csörgetés nélkül összekapcsolja őket. Javasolt abban az esetben, ha az operátorokat ösztönözni kívánjátok a hívások minnél hamarabb történő felvételére.

4. Felhasználói jogosultságok

 

4.1 Felhasználó hozzárendelése/eltávolítása

A Felhasználói jogosultságok panelen elhelyezett

gombra kattintva a felugró ablakban az aktív felhasználók rendelhetőek az adott kampányhoz.

Az operátorok kiválasztását vagy eltávolítását követően a módosítás a   gombra kattintva nyugtázható.

A műveletet követően a Felhasználói jogosultságok panelen a már kampányhoz hozzárendelt felhasználók listája látható:

Felhasználónév  Kampány jogosultságok  Súly

Az itt állítható jogosultság paraméterek nagyban függnek attól,

hogy az adott felhasználók szerepkörük szerint a felület mely részéhez férhetnek hozzá.

  • Felhasználók több kampányhoz történő hozzárendelésére a Felhasználók menüpontban az adott felhasználó kiválasztását követően a Kampány jogosultságok táblázat alatt van lehetőség.

4.2 Kampány jogosultságok, súlyozás

A felhasználó, kampányhoz történő hozzáadását vagy eltávolítását követően, a Felhasználói jogosultságok panelen, az adott felhasználót kiválasztva egy felugró ablakban a kampány jogosultság, illetve a súlyozási érték beállítására van lehetőség.

Kampány jogosultságok:

  • client

megbízói jogosultság az adott kampányhoz

  • operator

alapértelmezett, operátori jogosultság az adott kampányhoz

  • project_supervisor

supervisori jogosultság az adott kampányhoz

  • qa

minőségbiztosítási jogosultság az adott kampányhoz

Súly:

A rendszer, az adott hívási sorban, minden esetben a legnagyobb, beállított súly értékkel rendelkező szabad operátorhoz fogja kiosztani a hívást.

A legmagasabb beállítható érték 10

Következő bejegyzés

Szkriptszerkesztés