Felépítés, elérhető funkciók

Indított, összekapcsolódott hívások

A Hívások menüpontban találhatóak az indított, valamint összekapcsolódott hívások. Az elérhető szűrési feltételek szerint listázhatóak az adott hívások.

A listában lévő telefonszámra kattintva a Kampányok/Adatbázis fül jelenik meg, melyen szerkeszthetővé válik a telefonszámhoz tartozó rekord. Az oszlopok kezelése gombra kattintva további oszlopok, kiegészítő információk adhatóak hozzá a meglévő adatokhoz. A szűrési feltételek is bővíthetőek a Szűrők lenyílómenü segítségével.

Az alapértelmezett szűrési feltétel mellett beállítható egyéni szűrési feltétel, mely elmenthető a könnyebb későbbi használathoz. Tovább a szűrők használata leírásra.

Hangfájlok

A hangfájlok a Hívások menüpontban érhetőek el. A hívásokat lista alapnézetben jelenítjük meg, melyekre tetszőleges szűrés állítható. Azokat a rekordokat, amelyeknél hangfájl elérhető, ikonnal jelezzük.

Az egérmutatót az adott hívásbejegyzésen tartva, elérhetőek lesznek az alábbi opciók:

Hangfájl lejátszás

“Hallgatottnak” jelölés

Értékelés

Letöltés

Amennyiben ezek az opciók nem láthatóak, a hangfájl még feltöltés alatt van vagy a hívásrekordhoz nem tartozik elérhető, rögzített hangfelvétel. Előfordulhat, hogy a hangfájl elérte a tárolási időlimitet (szerződéstől függően a hangfájlokat megadott ideig tároljuk).

A hangfájlok tömeges letöltéséhez látogasson el erre a linkre: Tömeges Médialetöltő.

Hangfájl opciók jelentése

“Hallgatottnak” jelölés:  A lehetőség segítségével adott hangfájlokat meghallgatottként lehet megjelölni és a szűrők segítségével a későbbiekben ez lehetőséget ad a hangfájlok ilyen szempontú csoportosítására is 

Értékelés: Egy 5 lépték skálán értékelhető a hívás és megjegyzés fűzhető hozzá, mellyel az operátorok teljesítmény értékelésének támogatására van lehetőség

Letöltés: Az adott hang letöltését biztosítja .mp3 formátumban

Hangfájl hallgatási funkciók

A listanézetben megjelent hívásoknál a “Hangfájl lejátszás” ikonra kattintva az alábbi felület jelenik meg:

Hangfájl hallgatási funkciók:

  • külön megjelenik az operátor és az általa kezelt ügyfél hangsávja
  • a hangfájl lejátszása, lejátszásának szüneteltetése
  • hangfájl gyorsított lejátszása (1.5x, 2x-es gyorsítás)
  • hangerőállítás
  • hangsáv “nagyítása”
  • információk az adott hangfájlról (Kampány neve, Operátor neve, Felvétel dátuma, adott hívás lezárása/terminációja)

[devvn_ihotspot id=”5276″]

A híváslistában a telefonszámokra kattintva lehetőség van a híváshoz tartozó (projekten belüli) adatbázisrekord szerkesztésére.

A Comnica CC kezelőfelület hangfájl hallgatás közben is szabadon navigálható.

Következő bejegyzés

Hangfájl letöltő