Felhasználó létrehozása

Új felhasználó létrehozásához elsőként kattints a menüpontra, majd a jobb felső sarokban található Új felhasználó feliratra.

 

A felugró ablakban a következő adatok megadása szükséges:

  1. Teljes név *(kötelező kitölteni)
  2. Felhasználónév *(kötelező kitölteni)
  3. E-mail cím 
  4. Telefonszám

    Amennyiben a kétfaktoros azonosítással történő belépés aktív, úgy az itt megadott telefonszámra továbbítjuk a belépéshez szükséges kódot.

Új felhasználó létrehozására kizárólag Admin, illetve Supervisor szerepkörrel rendelkező felhasználók számára van lehetőség.

Felhasználók aktiválása/inatkiválása

Felhasználó létrehozása

A Comnica Contact Center adminisztrátori felületén (http://cégnév.calgo.cc) kattintson a Felhasználók menüpontra.

Kattintson az “+ Új felhasználó” gombra.

Ezután az Új Felhasználó adatlapra fog kerülni.

Új felhasználót a contact center szoftverhez csak Admin jogosultsággal lehet létrehozni.

Új felhasználó adatlap

Teljes név:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó teljes nevét.

Felhasználónév:* Adja meg a létrehozni kívánt felhasználó nevét. Ez a belépéshez szükséges felhasználónév. A felhasználónév érzékeny a kis- és nagybetűk használatára. Ha a felhasználónév például “Roland”, akkor nagy kezdőbetűvel kell megadni belépéskor!

Email cím: Az e-mail cím megadása nem kötelező, ez jelenleg csak információként szolgál.

Felhasználó állapota: A felhasználó állapota a csúszka segítségével aktiválható/inaktiválható.

* A csillaggal jelzett mezők kötelezően kitöltendőek.

Ideiglenes jelszó

Új felhasználó létrehozásakor a rendszer kér egy ideiglenes jelszót, amit az operátor első belépésnél kell megadjon. Miután az ideiglenes jelszóval megtörtént a belépés, az operátor beállíthatja az új jelszavát, amelyet a rendszer eléréséhez tud használni. Az ideiglenes jelszó csak eddig a pontig érvényes.

Felhasználó módosítása

A Felhasználók menüpontban meglévő felhasználóra kattintva, módosíthatóak a megadott paraméterek/kampány jogosultságok.

Operátori kliens beállítások

A ‘Hívási sor választás’ inaktiválása esetén az operátornak nem lesz lehetősége hívási sort választani, az operátori kliens automatikusan belépteti az összes hozzá rendelt hívási sorba. Az operátor ezt a beállítást az operátori kliensen belül sem fogja tudni megváltoztatni. A ‘hívási sor választás’ aktív állapota esetén, az operátor a kliens indításakor választhat a hozzá rendelt hívási sorokból legördülőmenü segítségével (egyszerre több is választható).