Webhook

A Comnica Contact Center, bizonyos eseményekre egy távoli URL meghívásával tud reagálni. 

Azon a címen valamilyen HTTP szervernek kell figyelnie, és JSON bodyval rendelkező POST kéréseket fogadnia.

A Comnica rendszere csak egy requestet küld minden eseményről és nem figyeli, hogy arra milyen válasz érkezik a beállított végponttól, és ennek megfelelően nem is próbálkozik újra az adott eseménnyel kapcsolatos figyelmeztetéssel.

Beállítás

Minden CC (telefonos) és azonosítás (videó, NRTI) projekt esetében külön rendelhető 1 dadab webhook URL, például https://api.example.com:8080/comnica-webhook-receiver/

Egyelőre más konfigurációs lehetőség nem áll rendelkezésre.

Formátum

A webhook hívás bodyja UTF-8 kódolású JSON string.  Három kulccsal rendelkezik.

  • event: az esemény, ami miatt a hívás érkezett, például cc.record.save, mindig ki van töltve
  • event_reason: egyfajta megkülönböztető jelzés az adott eseményen belül, például operator.termination, lehet null
  • payload: objektum, benne valamennyi adattal, ami szükségesnek és elégségesnek tűnik. Legalább {} az értéke.
{
  "event""i12n.record.state.change",
  "event_reason"null,
  "payload": {
    "record_id": 42,
    "previous_state""active",
    "new_state""reviewing"
  }
}

CC rekord mentése

    • event: cc.record.save 
    • event_reason:
      • site.edit — az adminfelületen szerkesztették
      • operator.save — az operátori kliensben mentették el a rekordot
      • operator.termination — az operátori kliensben elmentették és lezárták a rekordot
    • payload:
      • record_id — a rekord azonosítója
      • termination_id — a termináció azonosítója vagy null
      • terminating_code — a termináció neve vagy null
    Előző bejegyzés

    CC beállítások

    Következő bejegyzés

    Rendszerfrissítések