Általános beállítások

A rendszerspecifikus beállítások a  “Beállítások – Általános” menüpontban találhatóak.

Módosítható értékek

Jelszó erősség

Jelszó lejárat

Kétfaktoros azonosítás

Saját e-mail szerver használata

Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása

Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása

Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban

Híváselőzmények engedélyezése

Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból

Jelszó erősség

A belépéshez megadható jelszó erősségét lehet meghatározni.

  • Normál (alapértelmezett): minimum 6 karakter, mely számot és betűt is kell, hogy tartalmazzon
  • Erős: minimum 6 karakter, mely számot és betűt és egyéb írásjelet is kell, hogy tartalmazzon

Jelszó lejárat

A belépési jelszavak esetén megadható egy érték, mely naponként kötelezővé tehető a rendszerben a jelszó cseréje.

Kétfaktoros azonosítás

Bekapcsolásával a belépéshez SMS-ben történő kód kiküldése és megerősítés válik szükségessé. Feltétele, hogy minden felhasználó esetén legyen telefonszám megadva.

Saját e-mail szerver használata

Beállítható a rendszerhez külső levélküldő kiszolgáló, melynek segítségével a kampány üzenetek sablonjaiban tetszőleges feladó is megadható lesz.

Utómunka időtúllépés beállítása és értékének definiálása

Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott másodperc értéken túl tartózkodnak utómunka állapotban.

Megválaszolatlan hívások limit beállítása és értékének definiálása

Operátorok automatikus kliensből történő kijelentkeztetésének engedélyezési lehetősége, amennyiben adott számú nem fogadott hívást ér el az operátor a bejelentkezés kezdetétől számítva.

Aktuális szkript oldal mutatása a monitorban

Bekapcsolásával a monitor felületen láthatóvá válik, hogy az adott operátor a beszélgetés során a szkript, melyik oldalán jár.

Híváselőzmények engedélyezése

Bekapcsolásával az operátori felületen minden operátor számára elérhetővé válik az adott telefonszámmal kapcsolatos korábbi hívások listája. A megjelenített értékek: Hívás azonosítója, típusa, időpontja, a kampány neve, rekord azonosító és a hívást bonyolító operátor neve.

Híváselőzmények csak az operátorhoz rendelt kampányokból

Bekapcsolásával külön engedélyezhető, hogy az adott operátor minden a rendszerben használt kampánnyal kapcsolatos, az adott telefonszámhoz tartozó korábbi hívás információit lássa.

Előző bejegyzés

Anonimizáló

Következő bejegyzés

CC beállítások