Tudásbázis > Comnica Contact Center > Hívások (Hangfájlok) > Hangfájl letöltő
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Hangfájl letöltő

A rendszerben elérhető Hangfájl letöltő használatával egyszerűen és gyorsan letölthetőek a Comnica Contact Center rendszerben keletkezett hanganyagok egyszerre akár több kampanyból is.

A letöltő elérése

  • Minimum supervisori jogosultsággal az adminisztrációs felületen a bal oldali menüben alul az Alkamzások között található meg a Hangfájl letöltő
  • A kattintást követően a böngésző egy új lapján nyílik meg a letöltő program

Tömeges médialetöltő használatához szükséges, globális szerepkörök:

Supervisor – csak a hozzárendelt kampányok hanganyagaihoz fér hozzá

Admin – minden kampány hanganyagához hozzáfér

A Hangfájl letöltő használata

A hangfájlokat alapértelmezetten 90 napig tároljuk, ezt követően törlésre kerülnek.

Természetesen, amennyiben szükséges, úgy cégünk ezen felül is tud tárolást biztosítani, illetve a hangfájlok rögzítését kikapcsolni. Igény esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati munkatársainkkal az alábbi elérhetőségek egyikén.

Szűrők és beállítások opciók

Hívás ideje:

Elsőként a hívás kezdetére vonatkozó időszakot szükséges kiválasztani.  Lehetőség van előre meghatározott intervallum kiválasztására (például: ma, előző hét, előző hónap), vagy általunk választott intervallum beállítására. Az évszám a beállításkor kézzel átírható. A megjelenő naptárban a zölddel jelölt időszakot fogja listázni a rendszer.

 

Korábban archivált fájlok listázása:

A kapcsoló segítségével állítható, hogy a letöltési listában azok a fájlok is megjelenjenek, mely hangokat már letöltötték. Célszerű ennél az opciónál figyelembe venni, hogy a rendszer más felhasználója már esetleg letöltött egyes hangfileokat, így a jelen letöltéskor ezeket a hangokat nem töltené le a rendszer, ha a korábban archivált opció nem aktív.

 

Létező fájlok felülírása:

Amennyiben a letöltési mappában már létezik azonos nevű hangfájl, akkor letöltéskor azt felülírja a rendszer. Célszerű figyelembe venni, hogy amennyiben nem megfelelő a letöltendő hangok fájl elnevezése, akkor hangfájl név ütközés léphet fel és a felülírás bekapcsolásával a korábbi azonos nevű hangot írja felül a rendszer.

 

Sikertelen letöltések esetén automatikus újrapróbálkozás:

Az opció bekapcsolásával a kiválasztott hangok letöltésével addig próbálkozik a rendszer újra és újra, amíg az nem lesz sikeres vagy a weboldalt be nem zárják.

 

Letöltés helye:

A hangfájlok alapértelmezett letöltési útja adható meg. A Tallóz gombra kattintva tetszés szerint beállítható egy másik célmappa. A kiválasztás után az oldal információs üzeneteket küld felugró ablakokban, melyek elfogadásával lehet továbblépni.

 

Fájlnév formátum:

Ebben a szekcióban a Módosít gombra kattintva beállítható a hangfájlok egyedi elnevezése.

A módosítást követően kattints az ok gombra.

A fájlok nevei a visszaállít gombbal az alapértelmezett fájlelnevezésre állíthatóak vissza: [hivás kezdete]-[kampány név]-[telefonszám]-[lezárás].

FONTOS FIGYELMEZTETÉS: Amennyiben a beállított file elnevezés esetén a letöltéskor több azonos nevű file jönne létre, akkor egyes file-ok letöltése sikertelen lesz. Ezért javasolt figyelni arra, hogy file elnevezésekben az egyedi azonosító vagyis az ID mező mindig szerepeljen.

Bezár és listáz

A bezár és listáz gomb megnyomásával a beállított paraméterek és szűrési feltételek szerint listázódnak az elérhető/letölthető hangfájlok.

Elérhető és letölthető hangfájlok listázása

ID – a hívás azonosítója (Hívások menüpont – ID oszlop tartalma)

Record_id – a rekord azonosítója (Hívások menüpont – REKORD ID oszlop tartalma, Kampányok/Adatbázis ID tartalma)

Project_name – a kampány neve, amiben a hívás történt (Kampány menüpont – Kampány neve)

User_name – a hívást lebonyolító operátor neve (Felhasználók – Teljes név)

Phone – a telefonszám, amelyre a hívást indította az operátor vagy amelyről fogadta

Terminating_code – a lezárás/termináció neve – pl. “Sikeres megrendelés”

Initiated_at a hívás kezdetének időpontja

Calldirection a hívás iránya (kimenő vagy bejövő)

Letöltés

A Letöltés gombra kattintva indítható el a fájlok letöltése a call center szoftverből.

Eredmények

A fájl lista alatt látható a letöltés eredmény, ahol az Összes kiválasztott hangfájl száma mellett a Sikeres és a Sikertelen fájlok számai láthatóak.

Hibaüzenetek

Üzenettel jelezzük, ha

  • a letöltésre jelölt mappára nincs írásjoga felhasználónak
  • a kiválasztott helyen nincs elég szabad kapacitás és emiatt a letöltés sikertelen lenne