Tudásbázis > Comnica Contact Center > Bevezetés - kezdő lépések > Bejelentkezés, alapfogalmak
Támogatás
elérhetőségek
Tartalom
Comnica Contact Center
Comnica SmartSMS
Bevezetés, kezdő lépések
Karakterhasználat és üzenethossz
Gyakran ismételt kérdések
Comnica Videocall
Ügyféltájékoztató
Comnica Non Real Time Identification
Comnica Dialer Applikáció
Bejelentkezés, alapfogalmak

Bejelentkezés

A rendszeretek elkészültét követően e-mail formájában tájékoztatunk:

  • az adminisztrátori felület elérési címéről (https://cégnév.comnica.cc),
  • illetve a belépéshez szükséges, admin jogosultsággal rendelkező felhasználó adatairól (felhasználónév, ideiglenes jelszó).

Első bejelentkezés alkalmával az ideiglenes jelszó módosítása szükséges.

 

  1. Lépj be az adminisztrátori felületre – https:/cégnév.comnica.cc
  2. add meg a felhasználóneved és az ideiglenes jelszót,
  3. kattints a  gombra,
  4. módosítsd az ideiglenes jelszót, majd kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett  gombra,
  5. jelentkezz be az új jelszóval.

Kétfaktoros azonosítás

kétfaktoros azonosítás aktiválására admin, illetve supervisor szerepkörrel rendelkező felhasználók számára van lehetőség.

 

  1. Kattints a menüpontra,
  2. majd  linkre,
  3. itt aktiváld a kétfaktoros azonosítás opciót,
  4. majd kattints a gombra.

 

A funkció aktiválást követően, a rendszerbe történő belépéshez elsőként a felhasználónév és jelszó, majd egy új ablakban egy 6 számjegyből álló kód megadása szükséges.

A Kétfaktoros azonosítás aktiválása előtt győződj meg arról, hogy az aktív felhasználók adatlapján minden esetben rögzítésre került a felhasználó telefonszáma, mivel a belépéshez szükséges kódot erre a számra továbbítja a rendszer.

Alapfogalmak

Felhasználói felületek

Adminisztrátori felület

A Comnica CC szoftver webes felülete, “vezérlőpultja”, amin keresztül adminisztrálhatóak, követhetőek a contact center szolgáltatáshoz tartozó paraméterek, lekérhetőek kampány- és rendszerszintű kimutatások, statisztikák. Az alábbi felületek is innen érhetőek el:

Operátori (webes) kliens

A Comnica CC böngészőben használható híváskezelő felület. Segítségével indíthatók és fogadhatók hívások.

Monitor

Az adminisztrátori felületen elérhető webes monitorozó rendszer, mely segítségével nyomonkövethetőek a call center szoftverben az aktuális hívások és kampányok paraméterei.

Ratio

Kampányonként állítható tárcsázási erősség, mellyel a szabad operátoronként indítható hívások maximális száma adható meg. Túl nagyra állítása esetén magasabb az esélye az eldobott hívásoknak.

Prioritás

A párhuzamosan futó tevékenységek közül ki lehet emelni a számunkra fontosabbakat. Kampányonként és rekordonként is állítható egy prioritási érték. Kampányok esetén a kisebb prioritásúakból mindaddig nem indul új hívás, amíg a nagyobb prioritásúakban van hívható szám. Rekordoknál a nagyobb és kisebb prioritású rekordok keverednek, azonban hívószámválasztáskor a nagyobb prioritásúak nagyobb súllyal szerepelnek.

Wallboard

Webes felületen elérhető Wallboard segítségével az aktív hívások és operátorok állapotait lehet egyszerűen nyomon követni a call center rendszerben.

Adatbázis

Kampány

Feltételek mentén leválogatott ügyféladatbázis. Építőelemei az ügyféladatokat tartalmazó adatbázis, az ügyféladatok megjelenítéséhez és lehívásához használt szkript, az ügyfelek hívására szolgáló várakozási sor(ok), illetve a hívások eredményét megjelenítő statisztikák.

Ügyfél

Egy adott kampányban definiált rekord. Kampánytól függően egyedi paraméterekkel (pl. lakcím, havidíj, szerződésszám) rendelkezik, amely a hívás során megjelenik a felületen.

Rekord

A tárcsázó által feldolgozandó adatbázis bejegyzés.

Felhasználói jogosultságok

Adminisztrátor

A legmagasabb felhasználói jogosultság, minden funkcióhoz hozzáfér.

Supervisor

Az operátorok vezetője, aki az operátorok munkáját és a futó kampányok állapotát követi.

Megbízó

A kampányok megrendelője, akinek a termékei vagy szolgáltatásai értékesítésre kerülnek a hívások során.

Operátor

A rendszerben definiált felhasználó, aki hívásokat indíthat és fogadhat.