A rendszeretek elkészültét követően e-mail formájában tájékoztatunk:
az adminisztrátori felület elérési címéről (https://cégnév.comnica.cc),
illetve a belépéshez szükséges, admin jogosultsággal rendelkező felhasználó adatairól (felhasználónév, ideiglenes jelszó).
Első bejelentkezés alkalmával az ideiglenes jelszó módosítása szükséges.
Lépj be az adminisztrátori felületre – https:/cégnév.comnica.cc
add meg a felhasználóneved és az ideiglenes jelszót,
kattints a gombra,
módosítsd az ideiglenes jelszót, majd kattints a jobb alsó sarokban elhelyezett gombra,
jelentkezz be az új jelszóval.
Kétfaktoros azonosítás
A kétfaktoros azonosítás aktiválására admin, illetve supervisor szerepkörrel rendelkező felhasználók számára van lehetőség.
Kattints a menüpontra,
majd linkre,
itt aktiváld a kétfaktoros azonosítás opciót,
majd kattints a gombra.
A funkció aktiválást követően, a rendszerbe történő belépéshez elsőként a felhasználónév és jelszó, majd egy új ablakban egy 6 számjegyből álló kód megadása szükséges.
A Kétfaktoros azonosítás aktiválása előtt győződj meg arról, hogy az aktív felhasználók adatlapján minden esetben rögzítésre került a felhasználó telefonszáma, mivel a belépéshez szükséges kódot erre a számra továbbítja a rendszer.
Alapfogalmak
Felhasználói felületek
Adminisztrátori felület
A Comnica CC szoftver webes felülete, “vezérlőpultja”, amin keresztül adminisztrálhatóak, követhetőek a contact center szolgáltatáshoz tartozó paraméterek, lekérhetőek kampány- és rendszerszintű kimutatások, statisztikák. Az alábbi felületek is innen érhetőek el:
Operátori (webes) kliens
A Comnica CC böngészőben használható híváskezelő felület. Segítségével indíthatók és fogadhatók hívások.
Monitor
Az adminisztrátori felületen elérhető webes monitorozó rendszer, mely segítségével nyomonkövethetőek a call center szoftverben az aktuális hívások és kampányok paraméterei.
Ratio
Kampányonként állítható tárcsázási erősség, mellyel a szabad operátoronként indítható hívások maximális száma adható meg. Túl nagyra állítása esetén magasabb az esélye az eldobott hívásoknak.
Prioritás
A párhuzamosan futó tevékenységek közül ki lehet emelni a számunkra fontosabbakat. Kampányonként és rekordonként is állítható egy prioritási érték. Kampányok esetén a kisebb prioritásúakból mindaddig nem indul új hívás, amíg a nagyobb prioritásúakban van hívható szám. Rekordoknál a nagyobb és kisebb prioritású rekordok keverednek, azonban hívószámválasztáskor a nagyobb prioritásúak nagyobb súllyal szerepelnek.
Wallboard
Webes felületen elérhető Wallboard segítségével az aktív hívások és operátorok állapotait lehet egyszerűen nyomon követni a call center rendszerben.
Adatbázis
Kampány
Feltételek mentén leválogatott ügyféladatbázis. Építőelemei az ügyféladatokat tartalmazó adatbázis, az ügyféladatok megjelenítéséhez és lehívásához használt szkript, az ügyfelek hívására szolgáló várakozási sor(ok), illetve a hívások eredményét megjelenítő statisztikák.
Ügyfél
Egy adott kampányban definiált rekord. Kampánytól függően egyedi paraméterekkel (pl. lakcím, havidíj, szerződésszám) rendelkezik, amely a hívás során megjelenik a felületen.
Rekord
A tárcsázó által feldolgozandó adatbázis bejegyzés.
Felhasználói jogosultságok
Adminisztrátor
A legmagasabb felhasználói jogosultság, minden funkcióhoz hozzáfér.
Supervisor
Az operátorok vezetője, aki az operátorok munkáját és a futó kampányok állapotát követi.
Megbízó
A kampányok megrendelője, akinek a termékei vagy szolgáltatásai értékesítésre kerülnek a hívások során.
Operátor
A rendszerben definiált felhasználó, aki hívásokat indíthat és fogadhat.